Hakutulokset

1. K

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Heips! Luulin päivittäneeni kp:t keskiviikkona, kun menkat alkoivat. Ei sitä mun tekstiä nyt tuolta kuitenkaan löydy, mitä lienen painanut. :) Eli mulla siis kp 3/29 ja yk 5, mutta voisin samalla siirtyä taustailemaan. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille, toivottavasti törmätään kaikki joskus...
  2. K

Heippa kaikille ja paljon onnea plussanneille! :) Mä olen pitänyt tarkoituksella hiljaiseloa, koitan keksiä muutakin ajateltavaa kun plussaaminen. Jos vaikka se vauvakin tulisi nopeammin, kun lakkaa stressaamasta. Nyt oon niin ihmeissäni, että pakko kysellä josko jollakin muulla olisi...
  3. K

Heips kaikille ja paljon onnea plussanneille!!! Pieni omanapainen vuodatus: mulla siis oli ihmeellistä vuotoa n. viikko ennen menkkojen alkua ja toiveikkaana tulkitsin sen kiinnittymisvuodoksi. Se tyrehtyi parin päivän jälkeen ja tein raskaustestiin haamun. Olin niin varma raskaudesta ja...
  4. K

Kp 1/29, yk 4 :'(
  5. K

Kukkaiskeijulle, tein CBn viivatestit, ne tekstiversiot on mulle liian rajuja :) Nyt on sellasta repimistä alavatsassa, että kohta alkaa menkat ja lujaa...
  6. K

Kukkaiskeiju: Täällä just sama tilanne! Kp 27/29, useamman päivän on enemmän tai vähemmän tuhruiltu, välillä verta ja välillä eri ruskeensävyjä. Tein pari päivää sitten mikroskooppisen haamun, mutta tänään ei testissä taas mitään. Yleensä mulla ei ole mitään vuotoa menkkojen välissä. Kovasti...
  7. K

Huomenta! Täällä tuhruja tuli neljänä päivänä, eilen ei enää juurikaan. Tänään 26/29. Eilen sain mikroskooppisen haamuviivan, jonka vain vauvakuumeisen silmät voivat erottaa. Tänään tein uuden, ei mitään. ;( Onhan noihin menkkoihin vielä aikaa, mutta silti tuli jo pettymys kun toivoi...
  8. K

Heips! Täällä kans ollaan kolme päivää tuhruiltu, kp:t 20, 21 ja 23/29. Mulla on kierto aina tosi säännöllinen, eikä mitään välitiputtelua esiinny ikinä. Voisko tää olla kiinnittymisvuotoa? (Toiveajattelua... :) ) Ovulaation yleensä tunnistan, on joskus kp 14-16 paikkeilla. Epätavallista tämä...
  9. K

Kamomilla: Oon kuullut paljon hyviä kokemuksia akupunktiosta, jos plussaamista ei tunnu tapahtuvan... Harmittaa etten tajunnut sitä sillon, kun yritettiin esikoista 2 vuotta. Akupunktiossa kävin raskausaikana kylläkin ja sain apua moneen vaivaan. Sillä myös käynnistettiin synnytys kun oli...
  10. K

Kristiina81: totta, aika samanlaiselta kuulostaa! :D Lueskelin sun kirjoituksia ja meillä kans mies on yli puolet viikosta reissussa työn takia. Ja mun nimimerkin piti olla Kristiina80, mutta vaihdoin ettei olla liian samiksia. ;) Mä olen kans kuullut enimmäkseen niitä ihania tapauksia, että...
  11. K

Heips! Uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu mukaan! :) Esikoinen syntynyt 11/08. Raskausaikana seurasin silloista marrasmurujen ketjua ja päätin osallistua, kun seuraava olisi tulossa. Toinen on ollut pitkään ajatuksissa, mutta oma mukavuudenhalu vei voiton. :D Nyt vasta tuntuu siltä, että...

Yhteistyössä