Hakutulokset

1. M

11-hoidot

ON nega tuli täälläkin, menkat alko torstaina. Ihan maassa, eilen vielä ajattelin että ei jaksa enään ja että hoidot taas joskus tulevaisuuteen, mutta ollaan meihen kanssa juteltu ja aloitetaan kolmas ja se viimeinen hoito syksyllä. Minä jään palstalta kesälomalle ja toivon piinailijoille ja...
  2. M

11-hoidot

Lo hyvä,hyvä toivottavasti sun tuntemukset tuovat sen plussa, todellakin toivon niin :heart: Kevätkello en oo vie testannu, voisin mennä tosiaan sillon keskiviikkona veritestiin, mutta töiden puolesta en taida päästä. Ellei menkat ala ennen niin testailen varmaankin torstaina/perjantaina...
  3. M

11-hoidot

Lili_78, Maya82, Milli81 pahoittelut negasta...mikä ihme nega-aalo täällä oikein on liikkeellä...ei voi muuta kun ihmetellä....eikö se onnistuminen ole kuitenkin 30 % luokkaa ja jos nyt katselee tätä palstaa viimeisen kahden viikon ajalta niin se on 0% :mad: Voimia teille kolmelle:hug: ON...
  4. M

11-hoidot

Ajelin just töistä kotiin ja ajatteli että äkkiä koneelle tsekkamaan onkoHopping ja Joku_päivä jo laittanu tuloskia ja tuli NIIN PAHA mieli teidän negoista....ei voi olla totta...teille ois niin ne plussat suonut...tää on sit niin epäreilua!!!! :hug: Joku_päivä todella upeeta että jo pystyt...
  5. M

11-hoidot

Joku Päivä Asun ja olen siis hoidossa Espanjassa yksityisellä, täällä saa maksimissaan siirtää kolme alkioo. Tosin lääkäri sano että jos ois kolme laitettu ja kaikki ois tarrannut kiinni (mikä tosi epätodennäköistä) niin ois joutunut abortoimaan yhden...miten ikinä se ois tehtykään. En tiedä...
  6. M

11-hoidot

Lili78 oireita...ei oireita...oireita...ei oireita...se on tän palstan kysmysmerkki. Toisilla on kaikenlaisia oireita ja kuitenkaan ei oo raskaana ja toisilla ei oikeestaan mitään ja silti raskaana...Tsemppiä ja toivottavasti Mikki tai Minni on tarrannut kiinni. Ihana mies sinulla....hyvä tuleva...
  7. M

11-hoidot

Lo aivan mahtava saalis sulla ja tuosta saa varmasti kiva määrä pakkaseenkin :) Tsemppiä huomiseen siirtoon....toivottavasti 27 päivä on meidän onnen päivä ;) Omena voi eiiii!!!! :hug: luget on NIIN petolliset. Mulla kävi viime siirrossa aivan samoin tunsin kaikenlaiset oireet ja silti...
  8. M

11-hoidot

kn071 no niin tietenkin sullahan on PAS...anteeksi....laitan hormoonien piikkiin :whistle: Valitettavasti mun lokakuinen PAS hoito ei päässy alkua pidemmälle kun alkiot ei selvinny sulatuksesta, mutta tein sen myös luonnolliseen kiertoon. Täällä on varmasti joku viisaampi joka osaa sua neuvoo =)
  9. M

11-hoidot

Siis täällähän on aivan mahtavat hulabaloot....plussia vain satelee, voivottavasti se on tarttuva ilmiö ;) mollis, engelikiitos kauniista sanoista, ihan tippa tuli silmään. Kaikkea hyvää teille ja toivottavasti tavataan pian plussa puolella:heart: peppi1981 voi ei :hug: voimia sinulle...
  10. M

11-hoidot

Siis aivan mahtava plussa-aalto täällä meleillään, se tuo suurta toivoa meille muille =)...onnittelut: Mollamaija, MiukuMau, Syystoive ja toivorikas Mollamaija näyttää selvältä plussalta!!! Joku-päivä hieno saalis tuo 15 folliakin on, mulle tuli edellisestä siirrosta 9. Omena ihanaa...
  11. M

11-hoidot

Hei, mahtuuko joukkoon :) Odottelen parhaillaan menkkojen alkua ja siten toisen ICSIn aloittamista. Meillä on lapsettomuutta 3-vuotta takana, joihin mahtuu 2 inssiä ja eka ICSI tehtiin toukokuussa 2010, jolloin saatiin 4 top alkioo joista laietttiin tuoresiirrossa 2 ja toiset pakkaseen...
  12. M

Pakastetut alkiot eivät selvinneet sulatuksesta

Meille tehtiin toukokuussa ensimmäinen ICSI jolloin saatiin 4 top alkiota, joista 2 siirrettiin ja 2 pakastettin. Vuoto alkio jo 9 päivää tuoresiirron jälkeen. Nyt lokakuussa meille oli tarkoitus tehdä pakastesiirto mutta meille soitettiin klinikalta että kumpikaan alkio ei ollut selvinnyt...

Yhteistyössä