Hakutulokset

  1. K

    En löydä mun puhelinta mistään!

    Teillä on taatusti käynyt teidän huomaamatta avaruusolentoja joltain vieraalta planeetalta ja ne ovat ottaneet sen kännykkäsi mukaansa salaisiin tutkimuksiin, jossa he tutkivat elämää maapallolla ja johon tutkimuksiin tarvitaan mahdollisimman paljon erillaisia esineitä maa-nimiseltä planeetalta
  2. K

    kuka halua vanha palsta takaisin?

    En enää edes muista, että minkälainen se vanha palsta oli :-o
  3. K

    Mikä on ollut rankinta mitä olet elämässäsi kokenut?

    Seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena, isän ja isoveljen alkoholismi, isoveljen avioero ja itsemurha pian sen jälkeen, isovanhempien kuolema, leukemia, koulukiusaaminen, masennus, syömishäiriö ja seurustelu narsistisen miehen kanssa.
  4. K

    mikä on varhaisin muistikuvasi?

    Minun ensimmäinen muistoni on ajalta, kun olin hiukan todennäköisesti alle 2-vuotias (ehkä noin 1v10kk). Olin äitini ja isäni kylässä setäni ja tämän vaimoni luona. Paikalla oli myös serkkuni (minua 20 vuotta vanhempi) poikansa kanssa, jonka oli silloin 3-vuotias. Tällä serkkuni pojalla oli...
  5. K

    Kirjoita katsomatta näppikseen : " olipa kerran juustokakku nimeltä huubert joka rakasti juustoa "

    Pöoåa kerran juustokakku nimeltä Huuver, joka rakasti juustoa.
  6. K

    Kumpaa sanaa yleensä käytät?

    keinu ämpäri hiukset (eräs 40v ystäväni väittää kivenkovaan, että hiukset tarkoittavat naisen häpykarvoitusta :stick:) muki viikata Tuo Nuo heiluttaa (kättä) lettu luokse peruna
  7. K

    Onko lapsesi nirso? Hän saattaa olla rasisti!!

    Minä olin lapsena melko nirso (ja olen osittain vieläkin), mutta en ole rasisti....
  8. K

    G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

    Siis eikö Jarno Trulli olekaan Suomen kansalainen ja asu täällä? Minä luulin että hän oli suomalainen kunnes luin viestisi ja kävin tulla Wikipedia-linkissä :kieh: :laugh:
  9. K

    Oisko sinusta lastenohjelmien juontajaksi?

    No ei olisi, eikä kyllä minkään muunkaan ohjelman juontajaksi. Johan ne lapsiparat olisivat ihan ihmeissään, jos esimerkiksi Pikku Kakkosessa olisi juontajana minunlaiseni ihminen, joka olisi siellä suurinpiirtein paniikissa kun jännittäisi niin paljon esiintyä kameran edessä ja mutisisin siellä...
  10. K

    Millaisia blogeja luette/haluaisitte lukea?

    Esimerkiksi jotain akvaario-aiheista blogia olisi kiva seurata, samoin jonkin lapsiperheen elämästä kertovaa blogia, jossa kerrottaisiin esim. perheen lasten kehityksestä ja heidän hassuja juttujaan ja temppujaan.
  11. K

    Lasten väärin kuulemia laulujen sanoja

    Minä lauloin 3-4 vuotiaana lapsena, että "Saimaan saaressa pikkuinen torppa, istuu portailla Mestori Miikkulainen", vaikka se on oikeasti Nestori Miikkulainen. Vieläkin joskus vanhempani jaksavat muistuttaa aina välillä tuosta, yli 25 vuoden kuluttua tapahtuneesta...
  12. K

    kuka halua vanha palsta takaisin?

    Minä haluaisin vanhan palstan takaisin! Tämä nykyinen on selvästi sekavampi, vaikeampi käyttää ja se entinen palsta oli paremman näköinen kuin tämä. :mad:
  13. K

    Minkä ikäiset teillä saavat katsoa Big Brotheria?

    Itselläni ei ole lapsia, mutta jos olisi, niin kyllä heidän pitäisi vähintään 15-16 vuotiaita olla, ennenkuin saisivat BB:tä katsoa.
  14. K

    Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.

    111

Yhteistyössä