Hakutulokset

1. J

Minkäikäinen kun sait lapsia???

Esikoisen syntyessä olin 19v, tokan 20v, kolmosen 5pv. vajaa 23v ja nelosen syntyessä 24v.
  2. J

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Hienoja nimiä monella!! Tohon väriteemaan sopis myös Sini :) Meijän nelikko on: Laura Maija Maria Rosa Marjaana Mirjami Roni Esa Olavi Leena Minttu Matilda
  3. J

minkä kokosia 2-vuotiaita?

Meijän jätkä täytti eilen 2 ja oltii neuvolassa, mitat oli 15,3kg ja 96,5cm. Kasvaa varmaan kohta rytinällä 6v. isosiskon ohi, joka ihan mini kokonen 17,9kg ja 109cm :D
  4. J

Minkä kokosia 1-vuotiaita muilla?

1. tyttö 8270g, 73,5cm 2. tyttö 10,5kg, 80cm poika 1v 1kk 12,5kg, 85,6cm
  5. J

miten nopeasti syntynyt ekasta supistuksesta

1.sectio, 2. kesto2h35min., 3. kesto 30min. NOPEETA TOIMINTAA!
  6. J

miten nopeasti syntynyt ekasta supistuksesta

1.sectio, 2. kesto2h35min., 3. kesto 30min. NOPEETA TOIMINTAA!
  7. J

Listataan ketkä ovat raskaana

Meillä poika 1v 4kk ja rv.19+4.
  8. J

Ehkäisystä

Mut leikkattiin 3 viikkoa etukäteen eikä kohdunsuu ollu yhtään auennut tai pehmentynyt...näin meidän terkkari selitti....Ja nukutukses olis pitänyt laittaa kun ei ole alakautta synnyttänyt.
  9. J

Ehkäisystä

No kierukka ei sovi koska on kiireellinen sektio tehty. Minä lukaisen vanhoja viestejä. -kiitos- =)
  10. J

Ehkäisystä

MIkä olisi hyvä ehkäisy keino, kun oon joskus ennen raskautta syönyt pillereitä ne lihotti ja on jäänyt raskaus kilojakin jota Pitää yrittää tiputtaa niin en haluaisi lisää kiloja. Jolla on nyt ilman hormooni ehkäisyä viikkoo ennen kuukautisia kauhia kiukku vaihe joka ärsyttää itseäkin, mutta ei...

Yhteistyössä