Hakutulokset

1. V

Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

Äkkiä pikanen viesti vielä tännekin ennen kun vieraat tulee ja sitten täytyy hilpsiä pois koneelta ettei ne nää millä sivulla mä pyörin :D. Päivänsäde, minkä ikäinen kaiffari noissa kuvissa seilaa? Ihan pirun söpö jo nyt *ihastelee ihmiselämän ihmeellisyyttä* :heart:. Syömisestä sen verran et mä...
  2. V

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Plussaa kaikille! Juu, täyty tulla moikkaamaan kun kerran aina kun tänne kaksplussaan tuun niin ensimmäiseks mä tuun bongaan teiän kuulumisia. Ja sit heti mä alan höpistä omasta itsestäni :D: eli ihan hyvää kuuluu, neuvola (tai ainakin luulisin niin, se tosin voi kyllä olla...
  3. V

Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

Nyt mä uskallan jo tulla tänne :). MJ kiitos jälleen pinon väännöstä, jotenkin kivempi tulla tuttujen joukkoon. Toivottavasti moni jo plussannut ja plussaava löytää äkkiä tänne meiän kanssa :D. Laskettu aika (voi kiesus että kuulostaa oudolta kirjottaa omalle kohdalle noin..) olis laskurin...
  4. V

Kuvia plussatesteistä

Myöhäiset kiitokset Mahdotontako ja mur mur :heart:. Mulla meni tää viikko vielä pähkäillessä et oonko raskaana vai en ku Pregcheck ei tuntunu ens alkuun vahvistuvan (mulle ei riitä selkeä plussa, mä haluan täydellisen plussan... :xmas:) mut eilen tuli sellanen viiva että tämäkin tyttö jo uskoo...
  5. V

Romaanin nimi: Liian pitkä keskustelupalstaviesti; kirjailija: Valkokulta (Teitä on varoitettu...) Mä uskon vihdoin ja viimein että oon raskaana. Tänään tuli sellanen testiviiva että nyt meni jo jakeluun :heart:. Koko viikon tässä pyöriny sellasessa ollako vaiko eikö olla -fiiliksissä ja...
  6. V

Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tiesin!!!!!!!!!!!! MARY-JANEEEEEEEE!!!!! :heart::heart::heart:(mä yritän tällee imitoida sitä sun hienoa Valkokulta-merkkiä ) Voi vitalis tyttönen, onnea onnea onnea ihan hurjasti ja nyt sitte lääääääääääääääjäpäin kaikkee liimakamaa sinne...
  7. V

Ihan pikaista viestiä. Ollu nyt parina päivänä muuttotouhuiluja sen verran ettei oo ehtiny kun just lukasemaan tätä palstaa. (Mä yritän huomenna tai ylihuomenna vähän parannella =)) Tervetuloa uusille! :flower: NiQille iiisot onnittelut kihlauksesta!! :heart: Kiitokset kaikille...
  8. V

Shih ja Hyppy: Kiitos kiitos kiitos :heart:. Nyt pikasesti vaan kiittelen kun huomasin teiän viestit vasta äsken ku lähetin omani ja ny on sen verran nälkä et täytyy jo mennä . Hymiösaitti, jota mä käytän: Cosgan.de - Animierte Smilies und Gifs.
  9. V

Mary Jane: Mistä sä noin hienon tekstin löysit?? Vitsi miten upea, tuli tosi kiva fiilis, kiitos kovasti :heart: . Mulla ei ollut sitten minkäänlaista kiinnittymisvuotoa tai yleensäkään mitään vuotoa. Toki tässä on laskelmien mukaan vielä muutama päivä ennen ku menkkojen edes pitäis alkaa, et...
  10. V

Kuvia plussatesteistä

Jep, täällä ollaan äimänkäkenä, epäuskoisena ja onnellisena: Ei menny ku vuosi että vihdoin ja viimein sai tollasen tuloksen =) :heart:.
  11. V

OU-MAI-GAAD . Nyt se on kai pakko uskoa. *pyörittelee päätään* Tää on jotenkin niin epäuskoinen tilanne, mut ei hitto, kai se on uskottava . Tein eka viimisen ovistestin, joka oli jäljellä ja se oli kovinkin tumma ja sit Pregcheckin, joka oli suht vaalee ja ajattelin sitte uskaltaa tehdä ton...
  12. V

Huh, mä en oikeesti vielä uskalla iloita ihan täysillä, hymy kareilee kyllä huulilla kovasti mut nyt jalat maahan! :) Voi perse, tää on ihan hullua :laugh:. Mies on just parahultaisesti reissussa ja tulee vasta huomenna, yritin kyllä kännyllä lähettää noita kuvia, mut on kuulemma tullu perille...
  13. V

Kuvia plussatesteistä

Tuun nyt vihdoin minäkin tänne laittamaan teiän kaikkien arvuuteltavaks omia testejä :). Eli ylempi apteekin oma ja alempi pregcheck. Toisessa kuvassa vielä ylempi yksinään. Virtsa oli puoltoista tuntia rakossa ja testit tehty tossa vartin yli kahdeksan. Tänään dpo 11. Noi näkyy täällä kotona...
  14. V

Huuh, puoltoista tuntia rakossa olleesta pisusta tollaset (testit tehty noin vartin yli kahdeksan). Noi näkyy (varsinkin toi ylempi apteekin oma) täällä hemma tooosi hyvin. Ei tässä nyt oikein tiedä miten perin uskoa :O. Molemmat testiajan sisään ja ylempi vielä vahvistu jonkun verran sen...
  15. V

susse83: YES!!! Upea homma ja nyt sitten hurja määrä kaikkea liimatavaraa aina sitä akkuporakonetta myöten sinne päin!! :flower: MyDream: Joo pitkään on täällä menty :|. Alussa luulen silti et oli kyse kropan tottumisesta pillerittömyyteen ja sitten ei varmaan vaan ajotus osunu kohdalleen...
  16. V

Mulla oli tänään taas ihan paska päivä fiiliksen suhteen et jos sitte huomenna parantelis kommentointia. Aamusti kun olin lähdössä töihin tuli oikeen kunnon yökköhetki. Istuin ratin takana ja nieleskelin kurkkuun nousevaa nestettä (pardon yksityiskohtaisuus). Muuten ei päivän aikana oksettanu...
  17. V

Mitä tää nyt on? Mä oon päivän poissa ja sinä aikana tullu kovasti tipahduksia! . Miten hitossa ne menkat uskaltaakin!! *kiroaa ne kaikilta alimpaan helv...sinne taivaan alapuolelle* Tehdään niille punasille paholaisille näin: . Prkl. Hurjasti hurjasti hurjasti voimia etiäppäi teille...
  18. V

Otokka: Mä toivon sulle oikeen pahaa oloa tästä eteenpäin ;). Vaikka mä kyllä uskon että kaikki on ihan kunnossa siellä ja kaveri vaan aattelee päästää äitiänsä nyt helpolla. (Se venaa kato murrosikää... :D) Tsemiä ultraan! Jomi: Sä oot ihan varmasti raskaana :heart: *pitää vatsamakkaroitaan...
  19. V

Shih: Sä tuut kyllä näyttää hurjan kivalta sitten kun sulla on iso maha :heart:. Pienet ja hoikat naiset näyttää jotenkin niin herttasilta vauvamahan kanssa, se on niin selkeetä että ne on raskaana (eikä saa loukkaantua sanasta pieni, se oli ihan lämmöllä sanottu =)). Meikäläinen on näyttäny...
  20. V

Keiju123: Tervetuloa :wave:. Mä en sitten katsele sua täällä tota yhtä kiertoa kauempaa, et siihen tahtiin on sitten raskauduttava ;). No joo, hurjasti onnea tulevalle kierrokselle! t84: Kohdun sijainnista en ossa sannoo, kai se siellä alhaalla jossain on . Mä kyllä luulisin et...

Yhteistyössä