Hakutulokset

  1. A

    Pikkuputeleita, mistä?

    Biltemasta :)
  2. A

    Mitä herkkua tekisin ompuista?

    Kaura-omenapaistosta ja vaniljakastiketta... Nam!
  3. A

    Unipussi? Mistä löytyy?

    Tuolta voisi löytyä: Lastentarvike Baby Style Oy. Tai tuolta: https://www.vauvauva.fi/kauppa/contact.php Unipussi oli meillä aikoinaan tosi hyvä apu rauhattomiin öihin.
  4. A

    Myydäänkö missään sukulakuja laatikossa???

    Laivalta ostin pari viikkoa sitten :)
  5. A

    Onko teillä nimikkokäsipyyhkeet jokaiselle

    Py Meillä on tuollaiset pyyhenipsut. Ja omat pyyhkeet on...
  6. A

    Jyväskyläläiset hoi! Mikä neuvola?

    Jyv Tuossapa linkki neuvolahakuun :)
  7. A

    mitähän maksais sukunimen vaihto? 1 aik +2 lasta (8ja7v)

    Nimiasiat - www.maistraatti.fi Tuolta löytyy tietoa... Itse otin n. vuosi sitten tyttönimeni takaisin, ei maksanut mitään. Pelkkä ilmoitus riitti. Alaikäisen lapseni nimen muuttaminen piti "hakea" ja se maksoi n. 90 €.
  8. A

    Erittäin kuivalle (halkeileva, verta vuotavia haavoja) iholle hyvä voide

    Punainen Bepanthen voisi olla hyvä.
  9. A

    Hyvä ruokaravintola JYVÄSKYLÄSSÄ aikuiseen makuun?

    Kissanviikset Puistokadulla on kanssa hyvä vaihtoehto.
  10. A

    Millaiset housut laitatte itsellenne alle tällä kelillä?

    Bambu-kerrasto! Mukava päällä, ei hiosta sisällä ja lämmittää ulkona.
  11. A

    Laittaisitko keittiöön muovimaton vai laminaatin?

    Laittaisin muovimaton. Nyt on keittiössä laminaatit, ja aina saa olla varuillaan ettei pääse kastumaan. Naarmuja on tullut, vaikka piti olla kestävää laatua. Eteisessä taas on pari vuotta ollut muovimatto, ja siihen olen tyytyväinen. Ei näytä ollenkaan samalta kuin ne -70-lukuiset matot.
  12. A

    Brion puurata vs. Kids-Wood??

    Mä ostin Kids-Wood juna-aseman, niin se kävi yhteen Brion kanssa. Ja Bilteman junaradan osat sopivat myös!
  13. A

    Hei, mistä löytää anistähtiä?

    Tähtianis 10 g suurpussi - Mausteet - Valikoima - Santa Maria Kaupan maustehyllystä :) Jos siis näitä tarkoitat...
  14. A

    Aloittelijalle joku hyvä broileriohje thaimaalaisittain

    Kana-maissikeitto - Pääruoka - Reseptit - Yhteishyva.fi Tää on hyvää keittoa... Pitää vaan vähän tuunata. Laitan myös tuoretta sipulia reilun kokoisina lohkoina, valkosipulia, kalakastiketta, mietoa tuoretta chiliä, kirsikkatomaatteja, sitruunaruohoa ja enemmän kookosmaitoa. Joskus myös...
  15. A

    Parhaimmat pikkuleipäreseptit pinoon :)

    Suklaahippukeksit - chocolate chip cookies - Reseptit - Ruokala - Ilta-Sanomat Nää on hyviä! Älä paista liian kypsiksi...
  16. A

    apua mitä ruokaa kun rahaa 7€

    No-knead-bread, kattilaleipä - Leivonnaiset - Ruokaohjeet - Herkutellaan Tosi hyvä ja halpa leipäresepti... Voi käyttää halvinta jauhoa, mutta voi tilanteen salliessa myös tuunata ravintorikkaammaksikin. Samasta kuivahiivapussista saa tehtyä tosi monta tämän reseptin leipää, kun säilyttää...
  17. A

    Helppo ja takuuvarma pullataikinanohje...semmosta kaipaisin :)

    Kuohkeampia pullia tulee, kun käyttää voin tilalla (rypsi)öljyä.
  18. A

    Hyvä leipäresepti johon tulee basilikaa?

    No-knead-bread, kattilaleipä - Leivonnaiset - Ruokaohjeet - Herkutellaan Tuossa on hyvä resepti. Sitä voi muokata mielensä mukaan..
  19. A

    Mitä ruokaa broilerinfileesuikaleista?

    Kana-maissikeitto - Pääruoka - Reseptit - Yhteishyva.fi Itse lisään valkosipulia, tuoretta sipulia, chiliä, kalakastiketta, laitan enemmän kookosmaitoa yms.
  20. A

    Mitä mä tuolle ripuloivalle lapselle tarjoan?!

    Kuten yllä jo sanottu, mitä vaan lapsi suostuu ottamaan. Itse olen lapsella välttänyt maitotuotteita, koska ne tuntuvat tulevan "suoraan ulos". Ja maitohappobakteeria (Gefilus, Rela..) kannattaa antaa potilaalle. Tuo jo mainittu Floridal on hyvä tuote, sillä saa huolehditua nestetasapainosta...

Yhteistyössä