Hakutulokset

  1. M

    Jännitysniska...

    Ja mä jo niin luulin saaneeni helpotuksen asiaan, mutta alkaa oireet uudestaan.Reilu vuosi menikin suht hyvin.. Nyt tosin lievempinä, mutta pahoinvointi on uutena oireena..lievä oksettava olo kokoajan. Ja ihme bongauksena tässä tullut kummia herneitä ihon alle..Lääkäri totesi ne...
  2. M

    Jännitysniska...

    Päivitystä... Näyttää kuuluvan vissiin "taudin" kuvaan, että juuri kun olo tuntuu siedettävältä tuleekin takapakkia. 10 kertaa fysteraa takana ja fysteran mielestä niskat jo paremmat. Niin omastakin mielestä. Mutta kasvoihin tulee puutumisia taas :( Pistelee poskista heti aamusta. Silmätkin on...
  3. M

    Jännitysniska...

    Päivitys tilanteeseen. Yksityiseltä neurologilta saatu lähete ja pään Mri otettu tänään ja se oli ok :) Tuo Als kummittelee jossain alitajunnassa, mutta koitan unohtaa senkin (yritän ainakin).
  4. M

    Jännitysniska...

    Kiitos dinosaurus, lohduttavaa kuulla että muillakin noita nykäyksiä. Onko kenellekkään sanottu mistä ne voi johtua? Mulla on ajoittain tuo alaselkä kipeä. Menee sitten aina itsekseen ohitse. Mutta nyt taas sellainen kipeä vaihe ja sen aikana alkanut nuo nykäykset. Onko sulla dinosaurus kuinka...
  5. M

    Jännitysniska...

    Todellinen löytö tämä ketju :)) Tai siis ainoa toivo ollut tähän asti. Nyt seuraa tarina :P Olen 33-vee seitsämän ihanuuden äiti.Nuorin 11kk vanhin täyttää 13v. Oireet alkoivat tuossa heinäkuulla. Siivouspäivän jälkeen lauantaina tuli puutunut kohta kasvoihin. Kävin päivystyksessa jossa sen...

Yhteistyössä