Hakutulokset

  1. enkuli85

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Heipsan kaikille! Mä siirryin tuonne toukokuisiin =) menkkojen kierron mukaan LA olis ollu 29.4 mutta neuvolan ja perjantaisen mukaan 2.5, joten luotan nyt siihen sitten :wave: Onnea kaikille teille odotukseen!!! Hei hei! :wave:
  2. enkuli85

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    mulla alko pahoinvointi viikolla 6+0.. Rinnat on ollu alusta asti kipeät, jo ennen kun plussasin, ja rintsikat alkaa käydä pieniks jo :p Mikä ei kyllä yhtään tällasta A-kuppilaista haittaa :laugh: Väsymys on aivan järjetöntä edelleen, ei mitään jaksa tehdä!! Huonoa oloa ei tänää oo oikee ollu...
  3. enkuli85

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Hellurei :wave: Siirryn tähän toukokuisiin tuolta huhtikuisista.. Omien laskujen mukaan olisi ollut laskettu aika 29.4 mutta neuvolan mukaan 2.5 ja perjantaina kävin lääkärillä ja ultrattiin masuliini ni viikot vastas tuota neuvolan LA:ta, eli 2.5 :) Tosiaan, näin pikkuisen 1,9 cm papusen...
  4. enkuli85

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Mä en jaksas yhtään oottaa ens torstaihin että pääsee neuvolaan... Siellä oli ainakin viis vuotta sitten ultralaite ja silloin katottiin pikkuista heti ekalla käynnillä :) Toivottavasti nyt myös!! Pääsen onneks varhaisultraankin äippäpolille. Onks kellään ollu häpyluussa vihlasuja? Siis siinä...
  5. enkuli85

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Oi, ihanaa Sinnlos :hug: :) Oli varmasti huojentavaa! Mä ihan odotin että pääsen tänään lukemaan sun uutiset ultrasta kun epäilit aiemmin että jos ei sittenkään ole keskenmeno :heart: Toivotaan nyt kuitenkin ettei ole mikään tuulimuna.. Millon kattovat uudestaan?
  6. enkuli85

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Moipsis kaikille :) Mä en oo varma oonko liittynyt tähän ketjuun, en ainakaan löydä nimeäni tuolta mistään :D Muisti alkanu pätkimään.. Mulla on laskettu aika 29.4 ja kolmatta odotan. Ikää löytyy huimat 24 vuotta (joulukuussa 25) Mua hirmusti alkanu tässä ahistaa kun oli pari päivää suht...
  7. enkuli85

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Toivottavasti ei ainakaan noin kauan. Voi olla tuo meidän pitkä aika johtui siitä kun mulla on vaan yks munanjohdin tallella. Ja vasta vuos sitten alkoi yrittämällä yrittäminen, siihen asti oli että saa tulla jos on tullakseen :)
  8. enkuli85

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heipsan! Ilmottaudun myös tänne =) enkuli85, 24v, PHKS, kolmas ... Laskettu aika 29.4, joten vielä kerkeen mukaan ;)
  9. enkuli85

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Onnea tatskattu :hug: Milloin sulla laskettu aika laskurin mukaan? Ja kaikille hirrrrrmupaljon plussaonnea ja voimia :heart: Mulla ei ollut neljään vuoteen ehkäisyä ja nyt vasta tärppäs. Tiedän sen tunteen kun joko menkat alkaa tai tulee nega :| Ja nyt odottelen varhaisultraa missä selviää...
  10. enkuli85

    Ekat raskaus oireet??

    Mun edellisestä raskaudesta on jo kuus vuotta, joten ne oireet ei oo tuppautunut jäämään mieleen, mutta. Eilen testasin ja sain vahvan plussa-viivan :heart: Ja mulla on ollut oireita jo reilun viikon. Jo ennen kuin olis pitänyt menkkojen alkaa.. Testauspäivä oli kp 30/25-27... * reilun...
  11. enkuli85

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Oiiiiiiiih! :heart: Tänään plussasin !!!!!!!!!! Souuuuu happy :'( =) :heart: Kaikille muillekin plussaonnea!!! Laskettu aika 29.4.2011, ehdin just just huhtikuisiin :)
  12. enkuli85

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    En olekaan koskaan tänne palstoille kirjotellut =) Esikoinen aloitti just koulutaipaleensa ja kuopus täyttää joulukuussa 5-vuotta ja haaveissani on jo pitkään ollut kolmas lapsi :heart: Mulla on poistettu toinen munanjohdin v.2006 kohdunulkoåpuolisen raskauden takia, ja tuntuu ettei tärppää...

Yhteistyössä