Hakutulokset

  1. M

    Odottavia äitejä Vaasasta?

    En kyllä ite uskalla luvata enää mitään, eilen käytiin synnärillä kun supisteli niin reippaasti. Saatiin kuitenkin lähteä kotiin parin tunnin päästä kun supistusten väli piteni. Mutta että lähellä on jo, kun vähän oli jo aukikin. Mun osalta pitää siis kattoa sitten kun on vauvan kanssa kotiuduttu :)
  2. M

    Odottavia äitejä Vaasasta?

    Ne oli kyllä niin ihanat kuulla ne ensimmäiset sydänäänet :heart: Sf-mitta on kohdunpohjankorkeus, eli mulla kun on tämmönen tosi iso maha jo, niin se mitataan häpyluusta niin ylös minne kohtu loppuu, eli mulla tohon tissien alapuolelle. Mitä isompi maha, niin sitä isompi mitta :) Olis kiva...
  3. M

    ÄIDIT Vaasa

    Täälä myös! Tai no Sepänkylän puolella itseasias. Ikää 22v. ja viikkoja tänään 35+3, eka tulossa :)
  4. M

    Odottavia äitejä Vaasasta?

    Mihinkäs tää porukka nyt sit katosi? :confused:
  5. M

    Odottavia äitejä Vaasasta?

    Ja neuvolassa ultrattiin 5 viikkoa sitten, kun olin huolissani sf-mitasta, mutta oli se ihan ok kokoinen vauva :)
  6. M

    Odottavia äitejä Vaasasta?

    Yllätysesikoinen tulossa :D Ikää 22v., avomiehen kans seurusteltu ja asuttu yhdessä 1 ½ vuotta, ei olla kihloissa tai mitään. Tietääkseni melkein kaikki kunnat/kaupungit jo tarjoaa niskaturvotusultran, joka on vapaaehtoinen (rv 11-13?). Että saadaan se downriski mitattua, pitää käydä...
  7. M

    Odottavia äitejä Vaasasta?

    Minäkin oon melkein Vaasasta, tarkemmin ottaen Sepänkylästä! Kylläkin 33+0 tulee jo täyteen maanantaina :) Ite en menny mihinkään erikoisuuksiin, esim. 4D ultraan tai yksityiselle, vaikka oliskin ollu kivaa. Mutta ne ultrat on tehty keskussairaalas ja kerran neuvolassakin hämäräs valaistukses...
  8. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Sokerirasituksesta Viimeksi kun oli neuvola pari viikkoa sitten, niin oli sijainen ja sanoi, että mun oma neuvolatäti on sinne merkannut mulle sokerirasitukseen menon! Oon siitä asti sitä ärtyneenä miettinyt, että minkähän ihmeen takia? Mun BMI on aina ollut 20-21,5, viimeisinä kahtena vuotena...
  9. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Ultrakuulumisia: Tänään oli ultra aamulla ja kaikki oli hyvin :heart: Olin viime yön nukkunut tosi huonosti ja nähnyt kaikkia painajaisia ultraamisesta ja jopa synnytyksestä ja ristiäisistä :D Vauva sielä ensin nukkui, mut tosi nopeesti heräs ja suuttuikohan ku herätettiin kun alkoi...
  10. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Vihdoin se mullekkin koitti: 20+0!! :heart:
  11. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Littledeath Mulla on nyt aika samanlaista kuin sulla. Mulla on tämä Crohnin tauti ja viikko sitten sain antibiootteja pissatulehdukseen. Nyt on sitten todennäköistä että ne olivat sopimattomia mulle (suoliston takia) ja että oon voinu saada Clostridium Difficle -bakteerin. Oon nyt 4 päivää...
  12. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Niin ja ruuasta, yleensä hän ei syö mitään jos en oo tehny ruokaa. Siinä vaiheessa kun hän näyttää kuolevan nälkään, hän saa paistettua jauhelihan ja keitettyä makaronia, siinä koko ruuanlaittotaito mitä löytyy.
  13. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Kisak79 Kun osaiskin ton taidon, ettei laita kuin itelle ruokaa ja pesis vain omat pyykit. Mutta kuulemma mulla on ihan velvollisuus hoitaa kaikkia kotiasioita (niin mies sanoo) kun oon kotona työttömänä. En nyt kyllä ihan samaa mieltä oo, sittenhän kukaan ei tekisi mitään jos molemmat on...
  14. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Joku kysyi viikonloppuna täällä mahdollisesta työpaikastani Subwayssa. Joo, Vaasan Subway on kyseessä kyllä. Täältä Mustasaaresta on melko turha ajatella saavansa töitä, kun tuo ruotsinkieli ei kovin sujuvasti luonnistu ja täällä se on aika ehdoton vaatimus. No onneksi Vaasan keskustaankin on...
  15. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Hiuksista Mulla ainakin lähtee ihan reippaasti, vähän pelottaakin. Kerran suihkussa aivan tuppo lähti, ja hiusharjaa saa tyhjentää jatkuvasti. Muutenkin hiukset ohentunut puolella viimeisen 10v. aikana kun oon jatkuvasti värjäillyt : / Nyt tässä raskauden aikana kerran oon värjänny, tai...
  16. M

    lähtisitkö töihin?

    Kaikilla aloilla on klo 18 alkava iltalisä, jos ei muuta. Tosi huono tuntipalkkakin.
  17. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Tässä yötä myöten voisin vähän kirjoitella kuulumisia. Tänään (tai oikeastaan eilisen puolella) oli neuvola ja alettiin menemään ultran viikkojen mukaan, siellä siis silloin sikiö oli 2 vk pienempi kuin alunperin laskettiin. Paino oli noussut reilu 200g/vko, nyt 54,5 kg. Verenpaine 118/78, josta...
  18. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Mulla taitaa noi kohdun kasvukivut olla aika tuntuvia kyllä. Yleensä aina iltasin/öisin alkaa sattua, kello kymmenen ja yhden välillä. Kerran oikeen kouras kunnolla, tuntui että jotain meni solmuun mahassa, se kesti joku puoli minuuttia. Ajattelin kysyä maanantaina neuvolassa siitä.
  19. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Miirunen Voin myöntää, että mulla kävi muutaman kerran samalla lailla kun oli joku 6.-8. viikko menossa. En edes miehelle kehdannut sanoa. Nyt ei oo ollu pitkään aikaan.
  20. M

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Kaana Niin, se olisikin mun tuuria, että sais taas olla ammattiliittoon ja lakimiehiin yhteyksissä. Olis sitten jo 4. kerta mun työelämässä olon aikana, ikää tosiaan on 22v. :D Oon katsonut aiemmin tuon "kalenterin", ei kyllä pidä juuri paikkansa ainakaan lähipiirissä :)

Yhteistyössä