Hakutulokset

  1. G

    Trikozol!? Kukaan käyttänyt ??

    hah, mä VIHAAN ihmisiä jotka nostelee sika vanhoja ketjuja ylös... :kieh: :stick:
  2. G

    Syövästä...

    riippuu missä se syöpä on
  3. G

    Trikozol!? Kukaan käyttänyt ??

    ja ooks varma ettei sitä kuuluis ottaa 5 tbl vuorokaudessa, jolloin sä otat lääkkeen n 5 tunnin välein, eikä koko vuorokauden satsia kerralla
  4. G

    Trikozol!? Kukaan käyttänyt ??

    ettei ap o nyt ymmärtäny lääkkeen annostusta vääriin? Kuinka monta mg on tabletis ja mikä on pakkauksessa ohjeena???
  5. G

    Millä raskausviikolla sydänäänet kuuluu?

    joskus 10-12 viikolla pitäis viimestään kuulua NEUVOLAN dopplerilla
  6. G

    Paljastus eräästä palstalaisesta

    :saint::popcorn:
  7. G

    Paljastus eräästä palstalaisesta

    NIIIISK :'(:stick:
  8. G

    Paljastus eräästä palstalaisesta

    Mulla ei oo muuta elämää ku tää palsta, ja silti kukaan ei edes tiedä kuka mä oon vaikka tällä nikillä palstailen, tosin pääosin harmaana. Äärimmäisen surullista.
  9. G

    voiko työnantaja tehdä näin

    Periaatteessa voi. Koska työsopimusta ei voi aloittaa vapaapäivällä. Oot siinä vaihees mokannu, ku oot aikasemman kirjottanu, joka loppuu perjantaiksi
  10. G

    munmiehestä suihin

    Mäkään en ymmärtäny
  11. G

    Auttakaa vähän! Miten tuon ikkunan saa suljettua, kun punainen raksi ei näy ruudussa.

    tai alhaalta palkista missä selain on, painat hiiren kakkosnäppäimellä ja sieltä sulje tai alt+ f4
  12. G

    Haluaako joku veikata, mistä tässä on kyse?

    Mun mielestä on haissu aina. Varsinki pannukahvi. Ihmettelin aina kotipalvelussa kuinka se yks asiakas syö aina aamupalaks hernekeittoa :ashamed: :headwall:
  13. G

    Mystisesti katoavat tavarat.

    Mulla katoo mystisesti juuri se tavara jota tarttisin, joka on monta viikkoa pyöriny jaloissa. Ja sit ku luovutan ja ostan uuden, niin löydän vanhan viimeistään seuraavana päivänä :headwall:
  14. G

    party lite kutsuista

    Samalla lailla ku esim tuppereis sun muissa että tavara menee emännälle ja emäntä jakaa eteenpäin
  15. G

    Miten rv 22 lapsen synnytystä voi verrata täysikokoisen synnytykseen?! Eihän se vauva ole kuin alle puolen kilon...

    Eihän se ponnistusvaihe ainut oo mis kipeetä ottaa :headwall:
  16. G

    Netti ei toimi!!!!!

    Nyyh :kiss:
  17. G

    Kolme ylikypsää banaania... ohjeita?

    No joku pirtelö on yks tai sitpaistat niitä pannulla ja vaniliajäätelöä kylkiäisiks
  18. G

    Netti ei toimi!!!!!

    Feissarimokat - Suosituimmat Älynväläys – Nettiongelmia :xmas: :D
  19. G

    Kampaajaa paikalla?

    on mun tietääkseni myös tyvikohotuksia, jotka mun tietääkseni tehdään permisaineella...
  20. G

    Saatiin anopilta tällänen joululahjaksi *sis kuvan*

    ei, vaan hieman yksinkertainen. Ihana ja herttainenkin myöskin, mutta yksinkertainen. Oli esim keksiny et "jostain kuuluva ääni" (joku siis popittanu kotonaan rankasti) niin se ääni kuuluu siitä, kun niiden talonyhtiöön oli vihdoin ja viimein tullu ensimmäinen nettiliittymä, niin sieltä...

Yhteistyössä