Hakutulokset

  1. P

    Jyväskylä, Kuokkala

    Uutta seuraa olisi kiva saada jakamaan ajatuksia! Olen 30v+ ja tyttö 4,5v ja poika 1,5v. Puistoillaan ja kerhoillaan, kahviakin tarjoillaan. Toki itse voisin ottaa kävelyseuraa vaikka Rantaraitille iltaisin... :wave: eikku.back@suomi24.fi
  2. P

    Jyväskylä, Kuokkala

    Päivisin kotosalla oleva äippä ja 4v&1v lapsi kaipaavat uusia kavereita. Olisi mukava tapailla puistossa ja kahvin merkeissä. Kävely seurakaan ei olisi pahasta. Eikkuback@suomi24.fi :wave:
  3. P

    Joulukuu2003

    http://groups.yahoo.com/group/Joulukuun2003vauvat. Postituslista joulukuussa 2003 lapsen saaneille. Lähetä viesti listalle: Joulukuun2003vauvat@yahoogroups.com Liity listalle: Joulukuun2003vauvat-subscribe@yahoogroups.com Eroa listalta: Joulukuun2003vauvat-unsubscribe@yahoogroups.com
  4. P

    Päiväunet

    Kunka saada yksi vuotias nukkumaan päiväunensa omassa sängyssä ja pitemmät unet kuin puoli tuntia? Ideoita =) Jossakin vaiheessa kyllä nukkui omassaan mutta nykyään nukutaan yhdessä päiväunet meidän sängyssä, untakin tulee tarpeeksi eli 1 1/2 tuntia. Mut vieressä pitää olla koko aika. Ei muuten...
  5. P

    ARGGGG!

    Ompa nyt kiva käydä itse nukkumaan. 10kk vanha tyttöni otti juuri ennen nukkumaan menoa hernee jostain syystä syvälle. Huuti n. 20min suoraa huutoa, välillä lattialla ja välillä sylissä mikään eikä auttanut. Täydellisestä päivän paisteesta suoraan myrskyyn. Iltapalankin syönti oli niin ja näin...
  6. P

    Lenkkiseuraa Kekkolasta!

    HEI! Nyt se alkoi painoni tarkkailu. Tarvitsen päivällä kävelyseuraa jotta saan itseni liikenteeseen ja tytön (10kk)vaunuihin ulkoilmaan. Kävely on mukavampaa kun kimpassa tekee. Jos lenkki kiinostaa ja asustat Jyväskylässä Kekkolan läheisyydessä niin pistäpä viestii niin jos vaikka kävelyn...
  7. P

    HEI!

    HEI KAIKILLE!
  8. P

    Uni ja huuto

    Ahdistaa kun lastani "kiusaan". Yritän opettaa hänet nukkumaan omaan sänkyyn ja kahtena iltana on ollut sellainen 15min huutokonsertti että itsekin itken. Mutta nyt olen päättänyt! Tissiä saa kyllä mutta se nautitaan sohvalla. Yöllä vielä herätään pari kertaa ja kerran saa yötissiä. Tähän asti...

Yhteistyössä