Hakutulokset

  1. P

    Jyväskylä, Kuokkala

    Uutta seuraa olisi kiva saada jakamaan ajatuksia! Olen 30v+ ja tyttö 4,5v ja poika 1,5v. Puistoillaan ja kerhoillaan, kahviakin tarjoillaan. Toki itse voisin ottaa kävelyseuraa vaikka Rantaraitille iltaisin... :wave: eikku.back@suomi24.fi
  2. P

    Jyväskylä/Palokka

    HEI! Olen äippä vuosimallia -76. Tyttöni täyttää joulukuussa 4vuotta ja poikani tammikuussa vuoden. Perheeseen kuuluu myös isukki ja kaksi kissaa. Asutaan Kekkolassa lähellä Yrttisuon perhepuistoa. Olen päivisin kotosalla lasten kanssa. Käyn joinakin iltoina ja lauantaisin töissä. Olisi kiva...
  3. P

    Jyväskylä, Kuokkala

    Päivisin kotosalla oleva äippä ja 4v&1v lapsi kaipaavat uusia kavereita. Olisi mukava tapailla puistossa ja kahvin merkeissä. Kävely seurakaan ei olisi pahasta. Eikkuback@suomi24.fi :wave:
  4. P

    Jyväskylä....

    Täällä olisi melkein 4 vuotias tyttö ja melkein 1vuotias poika ja kolmikymppinen äippä vailla uusia kavereita. Asustamme Kekkolassa, autokin välillä käytössä. Olen juuri palannut töihin. Käyn muutama iltana viikossa töissä. Olisi kiva tutustua =)
  5. P

    Minkälaista mehua annatte 1.5v?

    On tainnut saada maistaa kaikkee muuta paitsi limsaa.... Ruokajuomana, maito. Muuten maitoo (pyytää itse), mehua (kaupan tai mummon tekemää), vettä. Aamupalalla haluaa lasistani tuoremehua kun itsekin juon. Tärkeintä on että saa jotain juotavaa. Olen huomannut että kun itse jou vettä niin sekin...
  6. P

    Mansikoista

    Meillä ekoja mansikoita syötiin muutama aina silloin tällöin. Tänäänkin söi varmaan kymmenkunta kun siivosin niitä pakastimeen. Meillä ei ilmennyt mitään oireita. Eniten itse otin kurakakkoja... Tyttö nyt 1v7kk. Ei ole vielä löytynyt mitään mille olisi allerginen. : heart:Viime kesästä syöty...
  7. P

    1,5 v kokogallup

    1,5 v. neuvolan mitat tytöllämme olivat 11650g ja 83cm. Kasvua ihan hyvin. Lääkäri laittoi tunnistamaan kirjasta kuvia ja palikoita piti laittaa astiaan jossa erimuotoja (nyt saa päähäni sen hienoa lelunimeä)
  8. P

    pepunpesu mökkiolosuhteissa

    \ Olen vain saanut sen käsityksen jostain lukemastani. Niiden pesuaineiden, mahd. hajusteiden takia, kait... Pyyhkeiden siedettävyys on varmaan hyvin yksilöllistä. Toisilla ei pylly ärsyynny ja toisilla taas ärsyyntyy.
  9. P

    pepunpesu mökkiolosuhteissa

    Mökille ollaan taas lähdössä. Tyttö oli reilun puol vuotta kun oltiin eka talvilomaa mökillä, hyvin on kaikki aina mennyt. Meillä on yksi tietty vati jossa kakat on pesty, vedet heitetty kukille lannotteeksi. Vesi keitetään vedenkeittimellä tai padassa. Minusta homma yhtä helppoa kun kotona...
  10. P

    G:seitenkutoset ja montako lasta??

    13.3.76 Tyttönen 12/03. Kakkosta toivotaan :)
  11. P

    Koulutuksesi?

    Pohjalla lähihoitaja, päällä sosiaalialan ohjaaja. Työpaikkana kaupan kassa johon palaan syksyllä :saint:
  12. P

    JKL

    Lähden Laranäidin peesiin. Mukana ollaan!!! Sitten vois myös suunnitella virkistymistä ilman lapsiakin :)
  13. P

    Sohvalle kiipeilya...

    Meillä alettiin opettaa samana päivänä alas tuloa kun tyty kiipesi ekan kerran sohvalle. Toki joutui vahtimaan koko ajan mut oppikin meni aikaa myöten perille. Pari kertaa ollaan tultu pahemmin alas mut muistaakin olla nyt myös varovaisempi.
  14. P

    kotiruokaa vai eineksiä

    `Samaa ruokaa kuin itsekin suurimmaksi osaksi. Purkkia annetaan kun ollaan reisussa.
  15. P

    Mikä sukunimeksi?

    Otin käyttöön yhdistelmän. Omaa sukunimeä löytyy suomesta n. parikymmentä, mieheni sukunimeä joku tuhat. Nimet ovat aavistuksen vierasperäisijä joten tavaamaan jouduin ja hymyilemään uusille väännöksille nimestä, mut olen jo tottunut. Olin jo pikkutyttönä päättänyt pitää omani, mut "jouduin"...
  16. P

    Apua 1v sisällä nukuttamiseen

    Meillä joskus opeteltiin sama kuvio. Vaunuista sisälle. Säännöllinen rutiini toimiin ja sama aika. Syönti, vaippa, satu ja nukkumaan. Meillä huudettiin aikaimme useana päivänä. Ajan kuluessa oppii nukahtamaan kun tietää mihin jokainen toimi johtaa. Nukuttamiseen on monia konsteja, mut meillä...
  17. P

    Milloin pois häkkisängystä?

    Meillä siirryttiin tavan sänkyyn 1v 5kk ikäisenä. Hyvin menee. Ei ole tippunut. Tulee sieltä itse aamulla meidän huoneeseen jos ei ehdi hakemaan. Joskus iltaisin yrittää lähteä liikenteeseen, haluaa meidän sänkyyn nukkumaan. Mut asettuu kyllä omaansa tosi mielellään. Siirron tein ihan vaan yksi...
  18. P

    ystäviä jyvväskylä ja lähiympäristö

    Täällä 29v äippä ja 1v 5kk tyttö. Kesä vielä kotosalla ja syksyllä töihin. Asustetaan Kuokkalan seudulla Jyväskylässä : ) Jos kiinnostaa niin yhteyksiä pultti.kissa@kanetti.si
  19. P

    Nukkumaan menoajat

    Tyttö 1v 5 kk yöunille n. 20.30 (iltatoimet alkaa n.20) Yleensä herää kerran yössä huutaen äitiä. Aamulla herätys 6- 7.00 välillä. Usein aamuisin tulee mun viereen vielä köllimään. nykyään en saa häntä jatkamaan unia. Äidin harmi! Päiväunet nukutaan n. 12.30 alkaen puolesta tunnista pariin...
  20. P

    EIKÖ TÄÄLLÄ OLE KETÄÄN VM.76?

    Mie myös :heart:

Yhteistyössä