Hakutulokset

  1. Hannaliina

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Liikkeistä Nyt voin tuntuu nekin varmasti.:) Tää on paljon liikkuvampaa sorttia kun esikoinen. ( . ) Masu alkaa jo kunnolla näkyä, mutta tää vaihe on niin ihana kun ei ole mitään vaivaa ja saa vaan nauttia siitä että maha kasvaa.:) Oonkin päättäny että nautin tästä raskaudesta vaikka ois...
  2. Hannaliina

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Mä käyn ihan liian harvoin lukemassa täällä, kun juttua on tullut aina monta sivua!:D Painosta Mulla oli viime neuvolassa paino tippunu 1,5kg kun oon alkanu liikkumaan paljon enemmän vaikka ruoka maistuu vähän liikaakin.:) Lapsiluku Mun mielestä ei oo täynnä, mutta miehen mielestä on.:D...
  3. Hannaliina

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Iltoja!:) Nopeesti selasin ketjun läpi, Liikkeistä mä taisin pari päivää sitten tuntea ekat liikkeet.:heart: Toisaalta en oo ihan varma kun tunsin "liikkeitä" silloinkin kun en edes ollut raskaana.:D Rasvailuista mä rasvasin esikoisesta joka päivä kun hullu ja silti arpia tuli, niin nyt...
  4. Hannaliina

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Ilo09 Mulla oli vuotoa ihan alussa, mutta se meni kylläkin parissa päivässä ohi. Ikävää kun joutuu stressaamaan kaikesta ylimääräsestä.:/ Kestovaipoista Mulla ois kauhee hinku alkaa käyttämään kestovaippoja, mutta en oikein tiedä mitä kaikkea tarvin ja kuinka monta. Kuulin eräältä äidiltä...
  5. Hannaliina

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Hei kaikki!:) Tällä olisi yksi uusi odottaja teidän joukkoo. Olen kirjoitellut tuolla pikkukakkosissa, mutta ajattelin siirtyä tänne samoilla viikoilla menevien joukkoon. :) Meille siis toinen tulossa esikoinen täytti muutama päivä sitten vuoden. LA olisi neuvolan mukaan 30.11 mutta ultrassa...
  6. Hannaliina

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    JEEE ultrasta kotiuduttu ja kaikki oli hyvin!:heart: Oli se vaan niin ihanaa nähdä pienen sydämen lyövän. Turvotus oli 0,9mm ja pääperämitta 5,2cm.:) LA voi muuttaa 30.11.2011 On tämä vaan nyt niin helpotus voi taas keskittyä normaaliin elämään. Noista hankinnoista, mä haluisin hommata ton...
  7. Hannaliina

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Talvicci Meilläkin tyttö oli kolme päivää kuumeessa, ja sitten tulikin koko keho täyteen punasia näppyjä eli vauvarokko tuli. En ollu ees tienny tollasesta sairaudesta ennen kun sisko minua vähän valasi että se on sitä.:D Huomenna ois sitten se kauan odotettu np-ultra!:) Jännittää niin paljon...
  8. Hannaliina

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    ONNEA viiva:heart: Hyvän kokonen tyttö tullut.:) En oo muistanu hetkeen käyä kirjottelemassa. En menny silloin sinne ultraan kun ei sitten ollutkaan varaa siihen kun piti maksaa takuuvuokra uuteen kotiin. Mutta verta ei oo enää tullut.:) Silti oon tosi huolissani että onko kaikki hyvin, oon...
  9. Hannaliina

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Mulla tuli sitä pirun verta vielä toissa aamuna kerran kun pyyhin. Varasin sitte ajan lääkäriin ja sillä tohtori sanoi että ei näkyny verta, eli ei pitäis hätää olla. Oon saanu itteni niin huolesta sekasin kun oon netistä lueskellu kaikenmaailman kauhujuttuja. NEuvolassa sanoi että nyt netti...
  10. Hannaliina

    *Pikkukakkosta odottavat 2011*

    Kylläpäs säikäytti kun tänään aamulla menin vessaan niin paperiin jäi limansekaista verta.:( Soitin jo hädissäni päivystykseenkin, mutta kuulemma normaalia kun ei edes ole mitään kipuja. Vaikka tiesinhän minä että se voi olla ihan normaalia, mutta silti pelästyin. Hannaliina ja Tipunen...
  11. Hannaliina

    *Pikkukakkosta odottavat 2011*

    Lueskelen muitten kuulumisia ja nostelen ketjua.:) Huhhuh näitä mielialanvaihteluja. Kyllä saa toi mies tuta, se jo sanokin että ei ees muistanu että oon ollu tällänen esikoisesta.:D Toivottavasti tää menee nopeesti ohi, ei näistä raivareista nauti kyllä kukaan. Hannaliina ja tipunen 6+2...
  12. Hannaliina

    *Pikkukakkosta odottavat 2011*

    Kauhee minkälaista tää raskaana oleminen olikaan! Mielialat vaihtelee ja noi raivarit on ihan kamalia!!:( Ollu sellasta tunnetta että menkat alkais ja aina ku meen vessaan niin oon aivan varma että nyt sielä on verta. Mutta on kuulemma ihan normaalia.:) Oon jotenkin paljon säikympi nyt kun...
  13. Hannaliina

    *Pikkukakkosta odottavat 2011*

    Voisiko se Talvicci lisäillä minutkin listalle?:) Eli LA 5.12, esikoinen on tyttö 5/10 ja paikka olisi KOKS. Hannaliina ja tipunen 4+6.:heart:
  14. Hannaliina

    *Pikkukakkosta odottavat 2011*

    Huomenta!:) Mulla ei paljon vielä liitoskivut tunnu.:D Eikä kyllä mitkään muutkaan oireet vielä. Tuntuu vaa niin epätodelliselta että tuolla mahassa joku tosiaan on.:heart: Suzz Aivan ihana pieni.:heart: T. Hannaliina ja tipunen 4+1
  15. Hannaliina

    Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

    En edes enää jaksa kommentoida tätä unikoulu asiaa, kun se näytetään vetävän ihan jokaiseen keskusteluun minkä tänne avaan.:D Kiitos paljon onnittelijoille:heart:
  16. Hannaliina

    Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

    No LÄÄKÄRINLABORATORIOSSA se testi tehdään.
  17. Hannaliina

    Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

    Sanoin hänelle että ei tunnu todelliselta ja voiko noihin testeihin luottaa. Ja sitten laittoi lähetteen. En tiedä onko erikoista vai ei mutta näin kävi.
  18. Hannaliina

    Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

    Joo niin sanoin. Miks pitää viilata sitä pilkkua? Kuitenkin lääkärissä se testi tehdään vaikka sen tuloksen ilmoittaakin hoitaja.
  19. Hannaliina

    Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

    No minä soitin neuvolaan tänään ja kerroin tilanteen ja hän sanoi että voi laittaa lähetteen labraan jos tahdon asian sielä varmistaa. Että täällä ainakin pääsee terveydenhoitajan lähetteellä.
  20. Hannaliina

    Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

    Joo tiedetään. Mikä ihmeen ongelma siinä on että mä haluan mennä, omaa aikaanihan mä siinä käytän en sun enkä kenenkään muun.

Yhteistyössä