Hakutulokset

1. H

Mä heräsin tossa tunti sitten ja tulee supistuksia 5min välein

Pakko merkata tää ketju, mitenköhän ap:n on käyny. Vähän kyllä ihmettelen teidän neuvoja, ap:lla tuli supistuksia 5 minuutin välein kipeinä ja te ootte täällä passittamassa suihkuun?? Vaikka onkin ensisynnyttäjä, niin kyllä minusta tuossa vaiheessa pitäis lähteä jo kipinkapin sairaalaan. Omat...
  2. H

TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

Paljon onnea Raitapaitainen! Ihana dokumentti ja aivan ihana se teidän pullero. Sanoinkin miehelle, että siinä on ihan täydellinen vauva - oli kyllä niin somat ja ihanat piirteet. Ja vielä kun tiesi, miten sitä on odotettu. Kiitos koskettavasta dokumentista, hienoa että ootte jaksanu olla...
  3. H

Selvitäänkö asuntolainasta?

Miten ette pärjäisi? Meillä nettotulot saman verran (4200e) ja säästöön jää helposti monta sataa kuussa. Tosin lapsia meillä vain yksi, toinen nyt tulossa. Meillä on lainanlyhennys 900 euroa, autoon menee ehkä 400 euroa kuussa (lainan lyhennys mukaan lukien), hoitomaksu 250 euroa. Ruokaan menee...
  4. H

Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

Sinnlos, aika huonoa tuuria on, jos tuosta mitään tulee. Etköhän voi olla ihan huoletta. Mun suurta herkkua on kyl muutenkin raaka liha, eikä siitä oo koskaan mitään tullu. Joten kai nuo suositukset on lähinnä sen takia, että raskausaikana olis hyvä ottaa varman päälle, vaikka se riski onkin...
  5. H

Kotilohikäärme, ihana ku teillä sujuu noi ultrat ja lääkärit noin loistavasti. Aina vaan haukutaan julkista puolta, mutta tosi kiva kuulla välillä tuommoinen positiivinenkin tarina. Janoscin tarinatuokio, minusta on ihana lukea että joku muukin luottaa suomalaiseen puhtaaseen ruokaan. Mulla...
  6. H

Onnea NewMoon!! Ihania uutisia!!:heart::heart:
  7. H

Omakääryle: En mä osaa sanoa, miks seksi tuntuu vastenmieliseltä. Ei vaan oo haluja, mieluummin makaan vaan sohvalla :| Sain tänään kutsun alusvaatepäiville ja miehelle heitin, että en mä kyllä taida mitään hienoja pitsihepeneitä ostaa, kun ei me enää seksiäkään harrasteta. Mies nauroi, että ei...
  8. H

Apua, näkyykö jollain maha jo niin selvästi että siitä on jo huomautettu? Mä kun aattelin että yritän pitää raskauden mahd pitkään salassa työpaikalla, mutta jos mullakin maha kohta pullahtaa niin ei se mun suunnitelma sitten toimi. Toinen lapsi meille siis tulossa ja monesti toinen raskaus...
  9. H

Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

Voi ei Sinnlos, oon niin pahoillani puolestasi!!! Teillä kun kaiken piti olla niin hyvin, hääsuunnitelmat kaikki ja nyt tuli tällainen takaisku. Koita jaksaa!!! :hug: Samoin pahoittelut muillekin keskenmenon kokeneille. Itselläkin hyvin hyvin epävarma olo omasta raskaudesta, mulla ei ole...
  10. H

Sinnlos, tyhmä kysymys, mutta eikö sinua yhtään pelota töissä, etenkin kun oot nyt raskaana? Saako teidän alalla jäädä vähän aiemmin äitiyslomalle, ei varmaan kauhean kivaa enää viimeisinä viikkoina olla tuommoisessa työssä kun varmasti vaaditaan fyysisestikin hyvää kuntoa? Pai78, kaikkea...
  11. H

Oireettomuudesta sen verran, että mulla on kans tosi epätodellinen olo tästä raskaudesta kun ei ollut vielä oireen oiretta! Eipä mulla esikoisestakaan kauheesti ollu, mutta edes jotain pientä. Viikkoja mulla vasta 5+3 joten ei kai tässä vaiheessa hirveesti mitään pitäis ollakaan, mutta koska...
  12. H

Kahvin juonnista sen verran, että itelleni ei ainakaan ekassa raskaudessa kahvi ees hirveesti maistunu. Tosin se ällötys alkoi vasta vähän myöhemmin kahvinjuontia kohtaan, eikä ihan heti. Tänäänkin olen juonu monta kupillista hyvällä juomahalulla, oon oikea kahvikissa. Varmaan jossain vaiheessa...
  13. H

Kiva rini kun liityit seuraan! Minunkin ensimmäinen syntyi muuten PHKS:ssa, oikein ihana paikka! Mulla ei ollu pahoinvointia ollenkaa ekasta raskaudesta, saa nähdä tuleeko tästä toisestakaan. Musta muuten tuntuu, että vastahan tässä oltiin raskaana, jännä olla uudestaan. Jotenkin tästä...
  14. H

Saako uusi liittyä seuraan? Oon plussanu tänään, toinen tulossa. Mukavaa lueskella muitten samassa tilanteessa olevien juttuja. Meidän esikoinen on 2v, ehtii kyllä täyttää 3v ennen kuin toinen syntyy. Olen aika yllättyny tästä raskaudesta, sillä vasta kuukausi sitten päätettiin että toinen...

Yhteistyössä