Hakutulokset

  1. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    lennilokinpoika: Vammalassa on varmaan nyt joku synnytysbuumi! mulle terkkari ehtikin sanoa, että on ollut aika hulinaa viime aikoina. parhaimmillaan syntyi kuusi vauvaa kun olin osastolla, koko ajan oli huonekaveri, huoneet on onneksi kuitenkin vain 2 hengen huoneita. koko ajan tuntui olevan...
  2. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Tsemppiä kaikille viime metreillä oleville! meillä vauva-arki alkaa pikkuhiljaa muotoutua ja isosisko oppia vähän kerrallaan varomaan ettei vahingossa pompi tms. vauvan päälle. tosi hienosti on esikoinen ottanut tulokkaan vastaan ja on jopa mustasukkainen vauvasta, eli vieraat ei meillä...
  3. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Heipparallaa! perjantainen lääkärin sisätutkimus sitten tosiaan käynnisti synnytyksen eli: meille syntyi 4.9 klo 3.34 tyttövauva. mitat olivat 3780 ja 49 cm. nyt ollaan jo kotona, päästiin eilen. voisin ehtiä jopa vähän kertoa nyt tästä 2 h ja 30 min kestäneestä synnytyksestä: eli pe...
  4. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea vauvan saaneille! tällä on hirmu kylmä, nyt taitaa tulla syksy oikein rytinällä! alkaa tulemaan tosiaankin vaateongelmia!mulle ei mee mikään oma takki kiinni ja kenkien kanssa on yhtä säätöä kun jalat on niin turvoksissa. josko sitä ei kovin kauaa enää tarvis miettiä. mutta...
  5. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    iltaa!paljon onnea vauvan saaneille NYT SE ON SITTEN MEIDÄN KUU:heart: mullakin puutuu kädet ja sen lisäksi vasen kämmen on kipeä ja tekee mieli monta kertaa vähän jumpata sormia avaamalla ja sulkemalla nyrkkiä.turvotuksiin olin itekin ajatellut että liittyy ja mulla on kans aika kovat...
  6. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    onneksi on tämä ketjukoska täällä kuitenkin mun mielestä ainakin voi ihan rauhassa hehkuttaa tai valittaa:hug: ninnanannapaljon onnea jo etukäteen LUOMUvauvasta!teilläkin on ollut tosi rankkaa :flower: ne ei tosiaan oo itsestäänselvyyksiä nämä vauvan saamiset, mutta tässä loppuvaiheessa...
  7. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    onneksi SADIE ei käynyt pahemmin! mutta tuollaiset säikyttää kyllä pahanpäiväisesti. :| tänään poksutaan 37+0 täysiaikainen, JEE!=) jotenkin on sellainen olo että tässä voi vielä vaikka se viisikin viikkoa mennä, vaikka koko ajan supistaa mutta kun ei sarjassa vaan sillon tällön enemmänkin...
  8. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    kyllä kätilöä tänään puhelimenpäässä nauratti kun soitin ja sanoin että olen saanut yliaikaiskontrolliajan. sanoi että niillähän menis kaikki päivät aikojen lähettämiseen jos ruvettais jo ennen laskettua-aikaa aikoja varaileen:D eli kontrollit peruttu ja synntystapa-arvio viikon päästä...
  9. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    kyllä kätilöä tänään puhelimenpäässä nauratti kun soitin ja sanoin että olen saanut yliaikaiskontrolliajan. sanoi että niillähän menis kaikki päivät aikojen lähettämiseen jos ruvettais jo ennen laskettua-aikaa aikoja varaileen:D eli kontrollit peruttu ja synntystapa-arvio viikon päästä...
  10. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea Poni ja koko perhe poikavauvasta!!! ja kiitos synnytyskokemuksen jakamisesta!:heart: mulla oli eilen viimeinen neuvolalääkäri ja kovin oli nopea ja mitäänsanomaton käynti: sen verran sain selville että kohdunsuu on 2 cm auki, mutta kaulaa ilmeisesti vielä jäljellä. sf-mitta huitelee...
  11. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    lennilokinpoika mulle terkkari viime kerralla juuri sanoi että 37+0 pääsee vammalaan, mutta miehen sisko sanoi tällä viikolla että 36+0 voi mennä. ajattelin sit ite mielessäni, että olisko tuo vähän asuinpaikasta kiinni? me kun asutaan tässä tampereen naapurissa ja he asuvat sitten satakunnan...
  12. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    onnea Anskuli ja perhe poikavauvasta :heart: r uskon että vauvoja alkaa tulemaan nyt ihan urakalla! ennen syyskuun alkua on varmasti useampikin jo maailmassa.. mua on alkanut nyt jännittää synnytys ja varsinkin kun tämä on ilmeisesti melko iso tyttönen. tällä viikolla piti tulla kutsu...
  13. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    voi APUA mitä lääkäreitä :attn: täytyy kyllä sanoa että nauroin vedet silmissä tuolle "jos minun sormet mahtuu niin vauvakin mahtuu" mahtoi olla ISOT sormet.. meillä on vähän sama tilanne täällä, että ens viikon neuvolalääkäriä ei kauheasti odota kun en oikein ole vakuuttunut hänen...
  14. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    laskettuun aikaan tasan kuukausi! :) supisteluja ja tekstiä tuntuu tulevan tänne hurjaa vauhtia. itellä supistaa myös jokapäivä, mutta harvakseltaan kipeästi. Vauva ainakin tuntuu olevan ihan ylhäällä vielä (tosin esikoinen laskeutui vasta synnytyssalissa) menninkäistyttötuosta TAYS:n...
  15. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    lennilokinpoika: saapa nähdä ollaanko samoihin aikoihin Vammalassa sitten.. B) vammalassa mua ainakin viehättää rauhallisuus ja perhehuone. Tays:ssakin sain tosi hyvää palvelua ja 2a osastolla oli ihan mukava olla. en hirveästi mieti vielä synnytystä, tosin haluaisin sen menevän kuten...
  16. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    uusi viikko ja uudet kujeet, eli jokohan tällä viikolla syntyy seuraava syyskuinen? lätäkkökommentoin KAIKISTA tärkeintä asiaa kirjoituksessasi :laugh: :mun kokemuksen mukaan peräruiske ei sattunut...halusin sen ehdottomasti. sisko on terveydenhoitaja ja kertoi että nykyään peräruiskeita ei...
  17. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    perjantai-iltaa :flower: Kiitos verokortti-keskustelusta :heart: ei mullakaan ollut tietoa, että vois laskettaa uuden. toki mietin, että kun ta maksaa kolmen kuukauden palkan oon tänä vuonna äitiyspäivärahalla sit marraskuusta lähtien että kannattaako tälle vuodelle enää ja siksi soitinkin...
  18. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    lennilokinpoikaVammalassa tehdään suunniteltuja sektioita! siskoni synnytti sielä tasan 2 vuotta sitten suunnitellulla sektiolla. ja meillä oli terkkarin kanssa siitä kans puhetta tässä hetki sitten niin sanoi että edelleen tehdään. minä kans olen menossa vammalaan jos vaan ottavat.. ;)...
  19. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    voi mikä määrä tekstiä!!! =) mulla tuli esikoisen synnyttyä vasta sellainen peruutusnappi-olo. mietin joskus että jos joku nyt hakis tuon pois niin en välittäisi! :o elämä muuttui niin paljon ja itelle tuli yllätyksenä kuitenkin se että joku on musta niiiiiiin riippuvainen 24/7.(täällä ei...
  20. Ä

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    cattitude tuo on juuri se asia mikä mua öisin valvottaa: miten järjestän esikoisen hoidon kun lähden synnyttään? meillä asuu kyllä sukua lähellä, mutta kaikki on vielä tiukasti työelämässä ja omissa projekteissaan. mies on vuorotöissä 160km päässä, eli tehdään sen kanssa treffit sit synnärille...

Yhteistyössä