Hakutulokset

1. P

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Hei, ja pahoitteluni että en ole käynyt kertomassa kuulumisia! Eli mulla oli tosiaan 22.10 lapsivesipunktio, joka loppujenlopuksi meni hyvin. Lääkäri joutui pistämään useamman kerran ennenkuin löysi kohdan mistä pääsi turvallisesti läpi. Tuon punktio päivän otin erittäin rauhallisesti ja...
  2. P

Olet suureksikin avuksi! En ole tästä nimittäin jutellut kenellekkään paitsi tietysti miehelleni. Enkä oikein tiedä haluanko kertoa edes läheisimmille ihmisille.. Syytä siihen en tiedä, mutta juuri nyt koen sen helpommaksi. Eli tosiaan niinkuin sanoit: Tämän asian kanssa on aika yksin...
  3. P

kiitos SpanishDancer! Teki hyvää kuulla myös toinen mielipide. Tämä on tosiaan todellä vaikea päätös.. ehkä vaikein minkä olen ikinä tähän astisessa elämässäni joutunut tekemään. Sellainen tunne kyllä päällimäisenä on että tarvitsen oma mielenrauhani vuoksi tarkan tiedon siitä missä...
  4. P

Hei, Ajattelin kirjoittaa nyt tänne kun en oikein tiedä miten muuten purkaisin ajatuksiani. Eli olen nyt rv 13+0 ja viime tiistaina (rv 12+1) kävin np-ultrassa ja veriseulassa. Tuolla naistenklinikalla turvotusta mitattiin 2,7mm.. Yksityisellä kävin sitten torstaina uudessa turvotus...
  5. P

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

No niin... Tarkoitus oli testata vasta torstaina tai perjantaina, mutta minkäs teet kun mieli ei antanut odottaa =) Plussahan se sieltä tulikin jo nyt! Huh huh.. Nyt on kyllä jännä fiilis. Onnellinen, mutta samalla jännittynyt. Vierailuni oli paljon lyhyempi kuin osasin arvellakaan...
  6. P

************Maanantai 9.8.************** MUKANA: sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 61/33-57* yk 4 sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 58/31 *yk 2 Heidi-80................poika 08/08.......................kp 34/28-30*yk 1...
  7. P

Meniköhän oikein, kun lisäsin itseni ja sinut Shistin ja päivitin kp:t tälle päivälle?
  8. P

************lauantai 7.8.************** MUKANA: sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 59/33-57* yk 4 sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 56/31 *yk 2 Heidi-80................poika 08/08.......................kp 32/28-30*yk 1...
  9. P

Hei! Jospa minäkin lyöttäytyisin teidän seuraan. Eli minua vaivaa kamala vauvakuume joka yllätti minut aivan täysin.. Minä kun esikoisen ekojen kuukausien aikana vannoin, että ei enää ikinä vauvoja! Niin se naisen mieli muuttuu ;) Esikoinen siis on vuosikertaa 10/09. Tämä taitaa...

Yhteistyössä