Hakutulokset

  1. L

    Mikä siinä on niin kamalaa jos lihava käy kuntosalilla tai uimahallissa?

    Ei kai mitää. Hvä se on, että kukin liikkuu.
  2. L

    Miksei lasten yksityisyyttä kunnioiteta?

    :D nämä avaukset ilahduttavat minua suuresti :D
  3. L

    Kuinka moni pettynyt lapsen kummin toimintaan jouluna?

    Minä valitsin itse lapseni kummin poiston elämästämme. Joskus sitä ihminen tekee aivan uskomattomia virheitä, kuten vaikka valitsee täysin kelvottoman kummin.
  4. L

    Appiukko sanoi homoja "vammaisiksi" lasten kuullen..

    Joo, kyllä minäkin enemmän olen huolissani nuorten (ja melkoisen pientenkin lasten) kielenkäytöstä, kuin vanhemman ihmisen asenneongelmasta. Vitun homot, huorat ja muut asiasanat kaikuu kaupoissa ja missä vaan. Niin tulisi selkäsaunaa, jos mun mukulat moisia suustaan päästäisivät.
  5. L

    Erkki Tuomioja: Soinin kannettava vastuu perussuomalaisten vihapuheista

    Siis ei kukaan osaa vastata?
  6. L

    Sinä vaimo ja äiti, onko sinulla käytettävissä "omaa" rahaa

    Minä olen vaimon ja äidin lisäksi myös ihminen. Totta kai minulla on omaa rahaa?
  7. L

    Kuka pelkää mustaa miestä- peli

    Niin, siis tää tuli mieleeni täsmälleen siitä, etten noin 20 vuotta takaperin tätä pelattiin oikein hienosti kimpassa meillä päin, niin mustat kuin valkoisetkin yhdessä. Ei kukaan ees ajatellut, että se tarkoittaisi jotain pahaa. Jos me vaadimme tasa-arvoa, emmekö sitten yksinkertaisesti vain...
  8. L

    Kuka pelkää mustaa miestä- peli

    Kyseessä ei ole provo? Mietin vaan, että miten pitkälle näitä juttuja voi oikein viedä? Sus sentään, mitä minä provoilemaan...
  9. L

    Mies osti anopilta ja hänen siskoltaan hometalon.

    Mikäli ovat tienneet kohteen virheestä, on aivan selvä, että korvausvastuu kyllä pysyy yli sen 5 vuotta.
  10. L

    Kuka pelkää mustaa miestä- peli

    Jo on aikoihin eletty. Ennen vanhaan sitä kutsuttiin nimenomaan tuolla nimellä. Tänä päivänä lapset pelaavat peliä -Kuka pelkää vahvaa miestä- Syrjitäänkö nyt vahvoja miehiä?
  11. L

    Erkki Tuomioja: Soinin kannettava vastuu perussuomalaisten vihapuheista

    Olisko mitään rautalankaa tai ratakiskoa vääntää? Jos puolueen sisällä on erilaisia näkemyksiä asioista, miksi puheenjohtajan muka pitäisi niistä toisten mielipiteistä ottaa vastuu? Eli jos joku demari osoittaa silkkaa tietämättömyyttä ja ennakkoluuloja aseharrastajia kohtaan, kuuluuko se...
  12. L

    Erkki Tuomioja: Soinin kannettava vastuu perussuomalaisten vihapuheista

    No jo on menny veikeäksi. Miksi Soinille kuuluu se, mitä muut ajattelevat? Soinihan on vain puolueen puheenjohtaja? Eikö jokainen saa ajatella ihan ite myös puolueen sisällä? Terv nimim. En mä politiikasta niin mitään tiedä :D
  13. L

    Ero tuli -ja arvatkaa mitä ex teki?

    En teistä tiedä, mutta mä olen ainakin törmännyt elämäni aikana miehiin, jotka olivat silloin unelmieni miehiä ja tänään, kun katson taakseni, voin sanoa, että jopas olin tyhmä silloin. Nyt näen sen kaiken paskan niin selvästi. Mutta siihen kyllä tarvittiin yksi väkivaltainen suhde, yksi jossa...
  14. L

    Oletko showimettäjä?

    Ikävä kyllä, et täytä showimettämiseen vaadittavia kriteerejä, mikäli toimit hienovaraisesti. Pahoitteluni, olet vain yksi tavallinen imettäjä vain.
  15. L

    Miksi pitää imettää julkisesti jos on mahdollisuus mennä syrjään

    En mä provosoidu koskaan mistään keskusteluista :) Se voi siltä näyttää, mutta musta nää on lähinnä huvittavia. Osittain myös hieman pelottavia, kun ei tiiä, onko ihmiset oikeasti näin tyhmiä...
  16. L

    Oletko showimettäjä?

    Erittäin hyvä idea tuo trumpettifanfaari! Olisko vielä muita? Vai onko endie2 ainoa?
  17. L

    Miksi pitää imettää julkisesti jos on mahdollisuus mennä syrjään

    Whaat? Siis että imettäjät on niitä jotka luuhaavat herra ties missä kaikki päivät? Olikohan se sittenkään niin?
  18. L

    Oletko showimettäjä?

    Voisiko kaikki tissejään vapaasti heiluttelevat imettäjät nyt tulla kertomaan meille olemassaolostaan? Kriteerit: Imetät missä vaan ja otat vähintään toisen rinnan kokonaan esille, läiskäytät sen pöytään suurieleisesti ja mielellään vielä sen toisenkin päästät happihyppelylle samaan...
  19. L

    Miksi pitää imettää julkisesti jos on mahdollisuus mennä syrjään

    Pitäis oikein pitää gallup, että moniko on oikeasti nähnyt ns. showimettäjän. Mä en ole, vaikka useita kymmeniä äitejä tunnenkin. Se, että rinta vilahtaa tai nänni hetken näkyy, ei kyllä ole mitään showta. Se on normaalia. En tunne ketään, (eikä mun tutuistani kuulemma kukaan ole törmännyt) joka...
  20. L

    Miksi pitää imettää julkisesti jos on mahdollisuus mennä syrjään

    Kamoon. Menee niin tyhmäksi provoksi jo, ettei jaksais.

Yhteistyössä