Hakutulokset

  1. Z

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    kiitos kysymästä tuulentyttö oon ollu aika heikossa kunnossa, väsymys painaa ja etovaolo on lähes kokoajan. sit vielä pukkas päälle aivan hirveän närästyksen, onneksi se on nyt helpottanut, mut tuntuu että sitä on kokoajan varpaillaan mitä suuhunsa uskaltaa laittaa. papunen84 mulla oli vähän...
  2. Z

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    naapurin tyttö ei ihme että sua vtuttaa!!! Törkeetä paskaa tollanen käytös, juu valitusta vaan ja toivottavasti löydät toisen gynen. Mullakin alkoi piinaviikot, kävin nimittäin tänään varhaisultrassa ja sykettä ei löytynyt. Ruskuaispussi löytyi ja sisällä oli alkio joka vastas viikkoja 6+1...
  3. Z

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Pelko hiipi puseroon täälläkin. Varhaisultra ois keskiviikkona ja oireita ei juuri ole. Kovasti voimia sinulle rakkaudesta äiti! <3
  4. Z

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    voimahalit naapurin tytölle kävin sit eilen ostaan sen digitestin, kun tuo oireettomuus minullekin kummitteli. mutta kuinka ollaakaan ruutuun pomppas melkein heti että 3+, eli kyllä siellä jotain tapahtuu. :D täytyy nyt vaan nauttia kahvista sun muista herkuista kun ne vielä alas menee...
  5. Z

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Juu kyllä minäkin täällä käyn juttuja lukemassa, mutta itsellä ei oo vielä oikein tapahtunu mitään. Ei edes pahoinvointia, sitä niin kovasti odottelee jotain merkkejä että onko tää raskaus todella totta. Sinne ultraankin (jota en ole vielä edes varannut) tuntuu olevan ikuisuus, neuvola aikaakaan...
  6. Z

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Minäkin sain tänä aamuna yllätysplussan! Eipä sitä vaan meinaa millään tajuta, epätodellinen mutta niiiiiiin onnellinen olo. Tämä pikkuinen tärppäs heti ekasta kierrosta, mitä en uskaltanut edes toivoa, sillä ensimmäisen yrittämiseen meni 8 kiertoa. Alussahan tässä vielä ollaan, joten jännittää...
  7. Z

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Poika syntyi viikolla 41+0 keskiviikkona 10.8. klo 04:07, pituuttaa tällä miehellä 52 cm ja 3525 g täyttä kultaa, pipo 35cm.. Pääsimme eilen kotiin. Vauvalla on tumma tuuhea tukka ja tosi tosi sulonen. Tulen kertomaan synnytyskertomusta myöhemmin. Vauvastaan lumoutunut uunituore äiti ja poika...
  8. Z

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Ymmärrän kyllä Liina77 täysin mitä tarkoitat...kyllä tämä raskaus tuntuu vieläkin uskomattomalta, epätodelliselta. Odottelen kovasti sitä ekaa ultraa, et näkis sen pienen alkion ja kuulis sydänmenlyönnit...ehkä se sitten menis paremmin tajuntaan. Edellisessä raskaudessa kaikki tosiaan pysähtyi...
  9. Z

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Hei vaan kaikille. Minäkin ilmottautuisin tänne tuttujen nimien joukkoon. :) Sain raskaustestiin kauan odotetun plussan pe 26.11. :D Ja se tosiaan tuntui lottovoitolta! Päivät on menny ihmetellessä ja välillä se unohtuu koko asia kunnes yhtäkkiä tajuntaan tärähtää että hetkinen oliks se totta...
  10. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    hei vaan pitkästä aikaa. on ollu melkosta vuoristorataa viimeset pari kuukautta. ensimmäinen ivf tuotti pettymyksen ja epätoivon tunteen, kun tulos oli negatiivinen. tunto jotenki tosi pahalta kun oli niin paljon kasannut odotuksia sen varaan. tämä kuukausi on sitten mennyt 1. pas:in...
  11. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Pää alkaa pikku hiljaa nousta täältä risukasasta...mut vaikeeta on ollut. Korkeelta tiputtiin ja kovaa ja se sattu. Ei ole oikein vieäkään pystynyt kunnolla siirtäään ajatuksia uuteen yritykseen kun tuntu niin pahalta. Onneksi se kuitenkin päivä päivältä tuntuu helpottavan, joten eiköhän se...
  12. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    kp 2 ja yk8... Pettynyt, surullinen, masentunut, voimaton, surkea fiilis :'(
  13. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Feufollet mahtava uutinen, jeee...kuin myös hanipöpön onnellista odotusta teille! Ja tervetuloa tosiaan kaikille uusille minunkin puolesta. :flower: Itse on ole ehtinyt paljon kirjotella kun muuttopuuhat on "varastanu" kaiken ajan ja uudessa kodissa ei vielä netti toimi. Mut usein olen kyllä...
  14. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Moikka. Juu kylllä mullakin on rinnat ollu tosi arat ja niiiiin turvoksissa. Ehdin jo elätellä toiveita että voisko se nyt olla viimein totta, mut sit tajusin että tosiaan ne on ollu arat jo ennen siirtoa eli lugen aloittamisesta asti. Oon myös tiedostaen kuulostellut mahdollista...
  15. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huii...kaikki 5 olivat lähtenee jakautumaan. :D Tänään niistä valittiin yksi ja loput pakastettiin. Yhteen olkeen oli aina laitettu kaks alkiota, joten saa nähdä miten se sit menee kun ne sulatetaan. No mut anyways tänään oli siis alkionsiirto. Aika tukala siinä oli maata ku rakko oli niin...
  16. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Onpas täällä ollut hiljaista? Viu mikäs sun tilanne on, onko punktio suunnitelman mukaan huomenna? feufollet toivottavasti saitte hyödynnettyä oviksen...nyt vaan sit pitis malttaa piinailla pari viikkoa. Amanda77:llekin tsemppihalit. Mulla oli punktio eilen. Kauheesti jännitti se koko touhu...
  17. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Halitus Kattismatille ja Scratille paljon paljon onnea matkaan...ollaan hengessä mukana! Mulla olla oli maanantaina ultra ja 7 follikkelia löytyi...tänään oli toinen ultra ja nyt näkyi 11. =) Ne oli kooltaan 10-18 mm. Ehtivät vielä vähän kasvaa kun maanantaina on punktio. Se kyllä jännittää...
  18. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Innuli : / sama kysymys on varmaan kaikkien pitkään yrittäneiden mielessä..miksi, miksi...miksi se ei taaskaan voinu onnistua. Mut sit on hetken päästä pakko taas nostaa pää pystyyn ja yrittää uudestaan. Kovasti tsemppiä. Jaksaa jaksaa! Mä oon täällä napsinu femareita ja piikitelly puregonia...
  19. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    :kieh: ärsyttää, kiukuttaa, suuttuttaa, itkettää, harmittaa, masentaa, v&%#aa niin paljon ettei vielä jaksa innostua tulevasta ivf-hoidosta. Entä jos sekään ei onnistu. Kuulin tänään vauvauutisia työkaverilta ja kyllä siinä tuli pala kurkkuun...ei voi mitää. kp 1 ja yk 7.
  20. Z

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Super onnittelut hanipöpölle !! :flower: viimein saattiin tänne se kuuluisa plussa!! Varmasti upea tunne....vaa ei sitä taida oikein uskoa ennenku omin silmin näkee sit ultrassa. Nauti täysin rinnoin, me tulemme kyllä perässä! :) Mulla vielä piinailut jatkuu. Mut eiköhän homma oo viimesitään...

Yhteistyössä