Hakutulokset

1. P

Murhetta..

Kiitos!! Tuntuu vaan että hajoan tähän paikkaan. Jotenkin itellä nyt helpottunut olo, tiedän ettei tähän auta muuta kuin aika. Mutta en missään nimessä ole itse ajatellut edes eroa, tuntuu niin pahalta että toinen kokee sen ainoaksi vaihtoehdoksi :'(
  2. P

Murhetta..

Mies lähti kamat pakattuna ja jäin kotiin kahden pikkusen kanssa. Miten tästä jatkaa? Kaikenmaailman murheita siihen päälle vielä. Meillä on ollut aikamoista riitelyä jo kauan, väliin mahtuu hyviäkin hetkiä tietysti, mutta en silti ymmärrä hänen ratkaisuaan.. :'(
  3. P

Vihaa ja rakkautta

Miehelläni on ongelmia hillitä itsensä riitatilanteissa. EN VOI SIETÄÄ HUUTOA lasten kuullen, kaikkein pahinta on jos hän käy käsiksi. Kun tilanne iskee päälle joudun myötäilemään ja lasten takia rauhoittelemaan tilannetta. Puheenvuoroa hän ei minulle suo, huutaa päälle tai toistaa samaa...
  4. P

Mitä hemmettiä mä nyt teen?? Mitä itse tekisit?

Kyllähän sen itse aina sisimmässään tietää, miten asia on ja miten pitäisi toimia, mutta se toimeen ryhtyminen.. Vaikeaa, etenkin jos yhteisiä lapsia, ehkä tunteitakin :/
  5. P

voisitko seurustella miehen kanssa, joka muuten rakastettava, mutta...

Miettisin tuollaisia kun olin 16 vee..
  6. P

Raskaana ja eronnut lapsen isästä..

Kaverilla sama tilanne vuosi sitten. Esikoinen vanhempi, jo 3 v. Opiskelut kesken. Suhde isään erittäin epävakaa. Neuvoni hänelle oli ajatella itseään ja jo syntynyttä lastaan. Hän päätti keskeyttää raskauden ja tällä hetkellä elää uudessa parisuhteessa, paremmassa sellaisessa.

Yhteistyössä