Hakutulokset

  1. S

    Miten vaikeaa on aikuisena löytää ystäviä...

    Minä olen 34 vuotias äiti etelä pirkanmaalta ja uusi ystävä olisi mukava juttu. Meilläkin muuton vuoksi ystävät jääneet toiseen kaupunkiin. Laitoin yv mikäli osasin.
  2. S

    Introvertille seuraa, TRE

    Hei! Meillä olisi ujo 3 vuotias tyttö joka kaipaa seuraa. Itse olen äitiyslomalla ja hän on sopimuspäivillä päiväkodissa. Vielä ei ole uskaltanut oikein tutustua siellä muihin. Ajateltiin että voitaisiin tilapäisesti luopua päiväkotipaikasta jos leikkiseuraa löytyisi muuta kautta. Kirjoittele...
  3. S

    Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

    Hei! Ajattelin kans liittää itseni tänne kun kaipailen seuraa muista odottajista. Minulla laskettu aika on syyskuussa ja olis taas äitiyslomalla kiva nähdä muitakin samassa elämäntilanteessa olevia. Meillä on myös 3v ja 5v lapset joille samanikäisten lasten seura olis mieluisaa. Itse olen 29v ja...
  4. S

    Muita odottajia Tampereelta?

    Hei! Olen 29v äiti ja juuri jäämässä äitiyslomalle. Olisi kiva tutustua muihin odottajiin Tampereella. Minulla laskettuaika syyskuussa. Meillä myös 3v ja 5v lapset jotka jatkavat sopimuspäiväläisinä päiväkodissa. Myös heille muiden lasten seura mieleen! Asumme Itä-Tampereella. Kirjoitelkaa...

Yhteistyössä