Hakutulokset

  1. A

    Olenko vainoharhainen, vai voiko epäilyksessäni olla järkeä?

    Olen seurustellut poikakaverini kanssa 2vuotta, ja hyvän ystäväni tuntenut iät ja ajat. Joten oli täysin luonnollista, että kun aloin seurustella niin vietimme paljon kolmisin aikaa. En tiedä missä kohtaa asiat sitten jotenkin muuttuivat, mutta viimeaikoina olen alkanut miettimään tosissani...
  2. A

    Kaikki naiset, tulkaa antamaan vastauksia minulle :)

    Ongelmana parisuhteessamme on seksi. Tarkemmin sanottuna yhdyntä. Se ei onnistu. Olemme seurustelleet puolivuotta. Suhteen alussa seksiä oli useita kertoja viikossa, saattoi olla jopa toistuvasti päivässä ja 2.5promillen humalassakin hommat toimivat. Sitten kerran kun mies koitti sisääni...
  3. A

    taas :(

    tuli itelle tosi paha mieli kun luin kirjoituksesi. en osaa oikeen sanoa mitään kun itselläkin aikamoinen depressio päällä tänään ja olen koko päivän porannut.. pitäskö sun mennä juttelemaan sitte jonnekin ammatti-ihmiselle tai jotain?
  4. A

    Seksistä tullut paha ongelma suhteessamme, apua äkkiä!

    Eli. Olen seurustellut puolivuotta nykyisen miesystäväni kanssa. Alussa seksi oli hyvää ja seksiä oli jopa joskus kolmesti päivässä ja 2,5promillen humalassa homma toimi yllätykseksemme loistavasti. Sitten alkoi tapahtua. Muutamalla kerralla en ollut tarpeeksi kostunut kun mies yritti työntyä...
  5. A

    liian aikaista(ko)?

    En tiedä mitä mulle on tapahtumassa, jotain outoa kuitenkin. Olen 20v ja olen viimeaikoina alkanut haaveileen kihlautumisesta, avioliitosta ja lapsista. Olen seurustellut miesystäväni kanssa vasta alle puolivuotta, mutta olemme tunteneet toisemme pidempään sillä aiemmin olimme hyviä/läheisiä...
  6. A

    mitä pitäsii ajatella siittä, mitä miesystäväni sanoi minulle vihaisena?

    Olen seurustellut miesystäväni kanssa vasta muutaman kuukauden. Koko suhteemme ajan on ollut luottamuksen kanssa ongelmia. Ennen miesystävääni minulla on ollut jonkinverran yhdenyönjuttuja ja yksi seurustelusuhde, miesystävälleni olen ensimmäinen kumppani. Miehen oli vaikea sulattaa...

Yhteistyössä