Hakutulokset

  1. Galadriel

    Elämä on ihanaa! ^_^

    Paistaa se aurinko risukasaankin! =) 11 vuoden jälkeen löysin rinnalleni oikean ihmisen, jolla samanlaiset elämän arvot ja ajattelee vielä samalla tavalla kuin mä. Nyt tiedän mitä se on, kun sanotaan " sen vaan tietää, kun se oikea kohdalle osuu " Näin kävi meille kummallekin... osu ja...
  2. Galadriel

    Apuja kaipaan! Soittoäänen tilauksesta...!

    Vieläkin nostelen, jos joltakin sattuisi tämä omalta koneelta valmiiksi löytymään! Auttakee nyt ihmistä, joka koittaa itteensä saada takasin kasaan! :ashamed: :'( Tässä tämä, mitä haen.... YouTube - Muse - Unintended
  3. Galadriel

    Apuja kaipaan! Soittoäänen tilauksesta...!

    Tahtoisin tilata ittelleni vain yhden soittoäänen, mut en löydä mitään muuta kun näitä kuukausimaksullisia vaihtoehtoja. Tietäisikö kukaan, mistä saisi tilattua YHDEN soittoäänen SITOUTUMATTA kuukausimaksuihin? :attn: Halusessa olis: Muse, Unintended. Ei liveversio! Mikäli joltain...
  4. Galadriel

    Vaalivilppiä epäilen

    Enempi musta vaikutti et luki jostaki taustalta näytetystä kyltistä, johon teksti oli präntätty liian pinenllä ja Kike joutu arvailemaan sanoja.
  5. Galadriel

    Vaalivilppiä epäilen

    Ja mitäköhän pätevää Kikessä on? Nainen joka on nostanut puntteja..... eiköhän ne kaikki mömmöt oo tehny tehtävänsä mitä ottanut. Mutta tähän on vain minun mielipiteeni. :D
  6. Galadriel

    Äänestitkö samaa puolueta kuin edellisellä kerralla?

    Vaihdoin, ja pirun ylpeä siitä!
  7. Galadriel

    Ihanaa olla tyttären kanssa!

    Parempi oli näin.... meille kaikille. Alku oli hankalaa, kun Isä yritti saada firmaa pyörimään, ja likalla kauhia ikävä :( Mut nyt on ne ajat takana, ja neiti päässyt Iskän luona viikon viettämään =) Ei sen puolin.... pääsi äippäkin viikon lomalle....:whistle: Ihan älyttömän hieno...
  8. Galadriel

    Ihanaa olla tyttären kanssa!

    Ah nämä ihanat ilta taistelut kera mökö mökö aamujen! :D
  9. Galadriel

    Ihanaa olla tyttären kanssa!

    11 vuoden avoliiton jälkeen erottiin, ja sovittiin vuoroviikot. Nyt menneen viikon pirpana oli isällänsä...mut nyt on taas täällä! JEE!!=) <3
  10. Galadriel

    Mikä ihmeen irtsari?

    Irttiksiä ne minun aikaani olivat kun ala-asteella olin, ja niin niitä vielä tänä päivänä kutsun... Itteeni hämmentää sana "elkki" ... kuulin ohimennen kun likka raivosi huoneessaan et "ja taas meni yks elkki.." neiti pelasi nintendoaan :laugh:
  11. Galadriel

    Mikä ihmeen irtsari?

    Irttiksiä ne minun aikaani olivat kun ala-asteella olin, ja niin niitä vielä tänä päivänä kutsun... Itteeni hämmentää sana "elkki" ... kuulin ohimennen kun likka raivosi huoneessaan et "ja taas meni yks elkk...i" neiti pelasi nintendoaan :laugh:
  12. Galadriel

    Aktiviteettejä aikuisille mökillä ennen saunaa ja ruokaa synttäreille

    Twister? Riemua kyllä sit riittää... ellei ole liian päissään :laugh:
  13. Galadriel

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    Näköjään sama meininki jatkuu kun kauan sitten... harmaahapsiset vaan nokkii ja on tietävinään kaikesta kaiken...:laugh:
  14. Galadriel

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    Pitikö ton olla jonkinmoinen vitsi? :|
  15. Galadriel

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    Tälleen voisin yleisesti kysyä, kun näköjään noita modeja paikalla on...... miten saan vanhan nikkini käyttöön? Sähköpostiosotekin on täs välissä jo muuttunut...?:ashamed:
  16. Galadriel

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    JEI!!! Tuttuja!!! HEI!!! :wave:
  17. Galadriel

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    Barbamaman olen kyllä kuullut.. =)
  18. Galadriel

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    Se olen minä juu, ihan itse 1v kuvassa korkeasaaressa mekossa, jonka mummovainaani on käsin virkannut. =)
  19. Galadriel

    onko täällä enää ketään wanhaa paikalla?

    Mä muistan Delfin!!!!! JEE!!! *juhlii* :laugh:

Yhteistyössä