Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Mullekin voisi tehdä päivityksen, laskettu aika muuttui. tonnionni, 31v, toinen, laskettu aika 15.3, OYS Eli tällä viikolla käyty sekä ekassa neuvolalääkärissä että niskapoimu-ultrassa. Tiistaina oli lääkäri. Kaikki hyvin. Sydänäänet kuulin eka kertaa. Hyvin kuuluikin, potkiskelikin...
  2. T

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Kävin torstaina neuvolassa eka kertaa. Ihan samat kuviot kuin ensimmäisestäkin. Aikaakin hurahti 1,5h. Mutta ei sieltä mitään ihmeempää kerrottavaa. Mukava täti meillä! Varattiin jo aika nt-ultraan, se olis 2,5 viikon päästä. Sanoin, että veriseulaan en halua. En sitten tiiä millä lailla...
  3. T

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Edellisestä viestistä on vierähtänyt, kun ei millään meinaa jaksaa alkaa naputtelemaan. Luen kyllä viestejä, mutta kun niitä on aimo läjä, niin ei enää jaksa vastata. Jos nyt siis jotain, reippaana näin aamusta ennen töihin menoa. Miehen osallistumisesta: Minun mies on ihana :heart...
  4. T

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Uusi mukaan! Melkein kolme viikkoa olen ahkerasti lukenut ketjuanne, mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan. Tietoja minusta: olen 30-vuotias (mies 32), toinen lapsi olisi tulossa, laskettu aika 11.3, sairaala OYS, Oulun alueella asutaan. Meidän tyttömme (4v.) sai alkunsa ICSI:n (eli...

Yhteistyössä