Hakutulokset

  1. L

    koira tappoi sorsan :x

    No on seeffereilläkin jonkinlaista metsästys intoa veressä?
  2. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    muuten, tuo ilotulitustehtävä, niin eikös siinä ollut muitakin osioita? tai siis nyt kun sain sen ekan osan tehtyä, kakkosta ei tullutkaan?
  3. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Minulla alkaa mennää hermot niitä kakkoja puuttuu edelleen kaksi, ne kaksi viimoista... Toinenhan on se kohuttu vaikea löytää, muttakun minulta puuttuu se toinenkin... plaah.
  4. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    laita minulle nimesi yv:nä niin lisään kamuksi ja laitan tomaatteja kasvamaan! :D
  5. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    mulla niitäkin on kasvamassa aina kuin mahdollista, mutta muut eivät ole selvästikään innostuneet.
  6. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    vieras, voin laittaa auringonkukkia, jos pyydät kamuksi. :) MIKSI KELLÄÄN EI VOI OLLA 3 VAIVAISTA munakoisoa... :/
  7. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Ymmärsi, mutta minulla ainakin TÄLLÄ hetkellä toimii niin nopeasti että oikein tuollaista tilannetta ole. Ja lisäksi puita kyllä löytyy mitä kaataa :D
  8. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Tota samaa kun karvapallo oon itekki vähän miettiny, mut mulla ois kans semmonen kyssä et ne kannot ni tuleeks niist sit uusii taimii? Kun kaveri sanoi näin, mutta en ole itse varma asiasta?
  9. L

    Taaperon alku tippui sängystä... Uusiks

    Eikö penskaa kuitenkin kannata yöllä herätellä että jos on aivoverenvuotoa kuitenkin päässä? Vaikkakin lievää? Tosin päänsärkyä pitäisi varmaan jo esiintyä ja jos on iloinen, niin ehkei sitten sitäkään ole? Minä kyllä herättäisin ainakin kerran yöllä, ihan varmuuden vuoksi. Vaikka nukuttumaminen...
  10. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    kattiina, tuo taitaa taas vammata, laitoin uuden pyynnön... :/
  11. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    karvapallo, joo katos vaan kyllähän ne siellä oli, mielestäni olen kerran tapellut jo sen kanssa mutten löytänyt mitään. No kiitos :D
  12. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    karvapallo, tarkoitin sitä punaista ruksia sen markettikohdan, ja repun kanssa samassa. kattiina, juuri taisin hyväksyä.
  13. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    En, kun jostain syystä ne mun kaverit eivät ainakaan ilmaannu sinne palkkiin. Että en sitten tiedä vaikuttaako se siihen kavereiden lukumäärään tuossa jutussa... Onko muillakin silleen ettei ne kamut tupsahda siihen palkkiin alas?
  14. L

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Hei ne jotka niitä piikkipensaita metsästää niin niitä saattaa löytyä sieltä puiden takaa. Laittakaa hahmo siis mahdollisimman kauas puista ja valitkaa niitä. Ne puuttuvat läpinäkyviksi ja saattavat paljastaa niitä piikkipatsaita. Sitten vaan ruksista ne valinnat pois ennen kuin energiat kuluu...

Yhteistyössä