Hakutulokset

  1. Littledeath

    Muistatko minut? Mitä kuuluu?

    En ole vuoteen täällä käynytkään. Monia nimimerkkejä itse muistan ja heidän juttujaan :) Mutta te jotka minut muistatte, kertokaas mitä on viimesen vuoden aikana tapahtunut jos on jotain erityistä :D
  2. Littledeath

    Tutista vieroitus, lapsi 2v 7kk

    Joo kyllä, mulla on noin iso lapsi joka käyttää tuttia. Olisin vierottanut jo aikasemmin esim. 1-vuotiaana mutta en tajunnut että siitä tutista tulee noin iso juttu. Tutti on lapselle tosi tärkeä. Nyt oon rajoittanut sen käyttöä vain unitutiksi ja sillon hellyn antamaan jos tulee joku kamala...
  3. Littledeath

    Sain pankkilainan luottotiedottomana! Nyt elämä hymyilee tältä osin :)

    Sössin raha-asiat ankarasti täysi-ikäiseksi tultuani. Pienistä pääomista on vuosien varrella kasvanut isoja velkoja. Luottotiedot menetin alle 20-vuotiaana. Toki tämä oli omaa tyhmyyttäni. Myös masennukseni aiheutti välinpitämättömyyttä enkä hoitanut silloin muitakaan asioita. Toisen henkilön...
  4. Littledeath

    Voiko sairauden vuoksi irtisanoa?

    Jos sairaus ei johdu työstä?
  5. Littledeath

    Yksinhuoltaja opiskelemassa

    Onkohan rahallisesti ihan mahdoton yhtälö..kokemuksia? Saakohan liitolta mitään rahoja? Mulla on vakituinen työ. Haluaisin opiskella röntgenhoitajaksi. Kukas tällä palstalla opiskeli(?) samaa, Anatolia?? Mut joku kuitenkin, tuli vaan mieleen. Voishan sitä edes kokeilumielessä ens vuonna...
  6. Littledeath

    Koira meinasi purra lastani

    Ja mua pelottaa. Palstan mukaanhan mä olen idiootti koiravihaaja. Mutta tosiasiassa mä vain tiedostan sen että KAIKKI eläimet ovat arvaamattomia. Eilen oltiin isomummolla jonne on tullut sukulaisia lomalle. Niillä on koira mukana. Lasta olin jo etukäteen ohjeistanut että koiraan ei saa...
  7. Littledeath

    Juhannus sitä ja juhannus tätä

    Kaikki vouhkaa juhannuksesta. Ja monille tulee ikävä olo jos ei tee mitään erityistä, kun tuntuu että kaikki muut tekee. Ite voin onneksi olla hyvillä mielin, tää päivä menee vielä saikulla ja huomenna töihin ja lapsi hoitoon :D Normilauantai. Muita jotka on "tylsimyksiä"? Lapsella olis...
  8. Littledeath

    Lapsi saatu hedelmöityshoidoilla, seuraava luomuna?

    Toivottavasti kukaan ei loukkaannu :) Uskon että stressaamatta jättäminen on varmaan mahdotonta kun lasta yritetään.. Mutta tiedättekö tapauksia joissa pariskunta on saanut lapsen hoidoilla, ja sitten seuraava(t) on tullut luomuna? Ja uskotteko että syynä voisi olla nimenomaan se että sitä...
  9. Littledeath

    Mäki alan "valittaan" pk hoitajista!! (Lapsen käytös)

    Ei vaan oikeasti, kokemuksia yhden lapsen vanhemmilta? Mulle on päiväkodissa puhuttu kun lapsi tönii muita, siis ihan yhtäkkiä voi mennä tönäiseen tms. Multa kyseltiin että miten kotona tämmöset tilanteet hoidetaan. No ei mitenkään kun koskaan ei ole tuollaisia tilanteita ollut. Joskus...
  10. Littledeath

    Korkeat maksa-arvot

    Mikä voi olla syynä jos ALAT ja ASAT on todella korkeat, n. 800 kun viiteraja on tyyliin 40-70. En nyt jaksa tarkistaa mutta että jotain osviittaa siitä miten korkeat. Kyse äidistäni jolla on kyllä rasvamaksa ja on vyötärölihavuutta. Ei kuitenkaan nyt ole lihonut ja arvot jatkaa vaan...
  11. Littledeath

    Välitunti päättyi järkytykseen: puukotus

    Välitunti sai järkyttävän käänteen, kun kuudesluokkalainen poika puukotti keinumassa ollutta tyttöä olkavarteen Pohjois-Pohjanmaalla. Kuudesluokkalainen oli tuonut kouluun mukanaan linkkuveitsen ja sillä hän puukotti tyttöä olkavarteen hauislihaksen yläpuolelle. Poika kiivastui ilmeisesti...
  12. Littledeath

    Kätkytkuolemariski viisinkertaistuu perhepedissä

    Tämmönen osui silmiin. Jos vaikka syntyis keskustelua illan ratoksi. Itelle ei ole ajankohtaista koska lapsi nukkuu omassa sängyssään eikä ole kätkytkuolema-ikäinenkään. Kätkytkuoleman vaara viisinkertaistuu vanhempien vuoteessa - Tiede.fi
  13. Littledeath

    Mielenkiintoista (rokotteista)

    Tälläkin palstalla näkee tätä kun puhutaan rokotteiden haitallisuudesta ja lietsotaan pelkoa jne. Ja jotkut sitten jättääkin lapsensa rokottamatta. Uskotaan mihin tahansa hömppätutkimuksiin. Rokotekeskustelut automaattitarkkailuun - Tiede.fi Onhan se tosi että rokotteista voi tulla...
  14. Littledeath

    Mulla on tylsää!! Kerro mitä muistat minusta. Tai kysykää jotaki..

    .. vastaan jos vihtin. Ja mulla on TODELLA tylsää kun rupeen tämmöstä tekeen xD
  15. Littledeath

    Kuivaksi opettelu

    Emmää ossaaaa.. siis opettaa lasta siihen. On nyt 2v 2kk ja täysin vaipoissa. Ei suostu istumaan potalla/pöntöllä supistajan kanssa. Muutaman kerran kakka tullut pottaan. Olen ottanut mukaan omiin "vessahommiini" ja tietää siis mihin kakka ja pissa menee. Kakalle lapsi menee yleensä omaan...
  16. Littledeath

    Yksinhuoltajat, miten töiden kanssa jos lapsi sairaana?

    Jos tarvii olla kauemmin kotona kun sen kolme päivää. Onko pakko sitten ottaa palkatonta? Jos ei ole ketään joka vois auttaa? Mulla kyllä äitini auttaisi, mutta on itekin vielä täysillä työelämässä, niin..
  17. Littledeath

    Millon tää hammaskoru irtoaa??

    Irrottaakohan hammaslääkärit niitä.. Vai onko se kuin kovakouraista. Tuntuu jo niin teiniltä tämä kun 13-vuotiaana olen laittanut ja täytän ens viikolla 26. Kauanko teillä on hammaskoru pysynyt?
  18. Littledeath

    Lapseni jäi lukittuun autoon

    Otsikko ehkä vähän turhankin raflaava ;D Olen tyhmä joo. Mutta en ollut osannut ajatella ettei autoa sais jättää tyhjäkäynnille tai avaimia autoon koska auto voi mennä lukkoon itekseen. Kävi tossa viime viikolla niin, että menin hakemaan äitiäni töistä ja polttelin tupakkaa siinä pihalla...
  19. Littledeath

    Sain vakituisen työpaikan :)

    Tuntuu niin hyvältä. :) Olen lähihoitajana erikoissairaanhoidossa. Vaikka palkka ei päätä huimaa niin silti on ihana saada varmuus siitä että voimme pojan kanssa asua tässä ja elää ilman pelkoa työttömyydestä ja kauheasta köyhyydestä. Tottakai tiedän että mitä tahansa voi sattua, mutta näin...
  20. Littledeath

    Hyvä kasvovoide? Ja millä tuotteilla kannattaisi muutenkin hoitaa?

    Minulla on todella pintakuiva iho. Mutta kai myös rasvainen, koska finnejä tulee. Tai enemmänkin mustapäitä. Jos en rasvaa ihoa niin iho halkeilee niin että tulee kissan raapaisun näköisiä haavoja, myös kasvoihin. Pesen kasvot ainakin kerran päivässä kuivalle iholle tarkoitetulla...

Yhteistyössä