Hakutulokset

  1. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heippa! En kehtaa kirjoittaakaan, mutta meidän tyttö nukkuu vielä yöuniaan... klo kohta 11. ja itse tässä yökkäri päällä koneella. Hih. Tää on nyt mahdollista, kun isi ja isommat on mökillä :) Onnittelut JaKa:flower: Voimia Fiinukalle sairasteluun, tosi tylsä tuollainen rintatulehdus joka...
  2. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Kiva "kuulla" SMSMstä pitkästä aikaa :) Paille :hug: Tää on nyt tällasta aikaa, että aika herkästi varmaan kaikki saa pahan mielen ja alakulon. Se ystävä joka ei oo onnitellut voi oikeesti olla vaan ajattelematon. Jos ei itsellä ole lapsia, niin voi tuntuu vaikeelta olla yhteydessä eikä...
  3. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hepsun! Jep, löytyy... En uskalla. Pitäis alkaa vähän orientoituun siihen hommaan, ennen kuin alkaa kovin tunnelma kiristymään asian tiimoilta. Mä lähden kokeilemaan ekaa kertaa elämässäni Zumbaa... Hui vähän jännittää kun en vielä pysty edes juoksemaan enkä muutenkaan oo koskaan liikkunut...
  4. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Vielä lisäys: Mullakin herkuttelu on ihan tolkutonta... Liikuntaa oon vasta vähän alotellut ja kävelystä kipeytyy edelleen nivuset. Tohon syömiseen pitäin saada joku järki. Leivonnaisia ja suklaata on pakko saada joka päivä ja yleensä yks kerta päiväs ei edes riitä. Mitähän sitä keksisi siihen...
  5. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heipsan! Useampikin on tuskaillut imetyksen kanssa. Tähän haluan vaan muistuttaa, että imetystä se on se osittaisimetyskin. Eli ei suinkaan imetystä tarvi lopettaa ikinä, jos ei halua - tai siis ei niin pitkään kun laps vaan suostuu rintaa imemään :) Aina sieltä jotakin tulee, vaikka kuinka...
  6. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Meillä on nyt lämpöä ollut noin 15 astetta ja oon bodyn&potkarien päälle pukenut yleensä hupullisen, vuorittoman velourpuvun ja trikoomyssyn. Musta on helpompaa, että vauvalla on jotain vahvempaa päällä, että jos täytyy kesken reissun nostaa syliin, niin ei tarvi sitten peiton tai makuupussin...
  7. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pikavastaus nälkäinen tyttö sylissä... Mun mielestä on paremman näköiset nää uudet sivut. Kiva Rae89 että tollanen kerho tarjolla! Toivottavasti on mukava meininki siellä:) Meidän tylleröstä tuli Saara :heart: Kastetaan kuukauden päästä. Minulle sanottiin sairaalassa että vauvan...
  8. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Solnushka: Mulla on ihan samanlainen tunne! Oon jo fiilistellyt sitä, että voih, mahdanko enää koskaan antaa pissanäytteitä neuvolassa... Hullua. Samoin musta on kamalan haikeeta, etten ehkä koskaan enää pääse synnytysvuodeosastolle :'( Heh, ehkä tää menee ohi, tai sitten meille tulee vielä...
  9. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heipat pitkästä aikaa! Ootte kyllä niin ahkeria kirjottajia, että täytyy myöntää etten jaksanut lukea kuin viimeisen sivun kun lukutaukoa oli noin viikko... Mutta onnea kaikille vauvan saaneille taas, vieläkö joku odottaa? :laugh: Anteeksi Pai80 , mutta olipas hauskat ahdistuksen aiheet...
  10. F

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heippa! Onnittelut vauvan saaneille! Meille syntyi ihmeen kaunis prinsessa perjantaina 30.7. klo 21.33, rv 41+4. Kokoa tytöllä 3055g ja 50cm. :heart: Eli niin vain kävi, että kahden keskosen jälkeen saimme "yliaikaisen" vauvan, ja synnytys jouduttiin käynnistämään kun ensin 3kk oli...
  11. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Tervehdys täältäkin! Mukava lukea, etten ole viimeinen odottaja :D Sorry vaan kaikille, että iloitsen siitä kun on muitakin odotuksen kanssa tuskassa, enkä minä yksin! Tänään 41+2. Ei mitään oireita. Eilen äitiyspolilla vaavilla kaikki ok ja perjantaiksi uusi aika - silloin käynnistys tai...
  12. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Tuohon vaivaan auttais varmaan keittosuolatipat tai suihke - saa huuhdeltua nenästä röhnät pois. Nasolin-merkkisenä on sellasta mukavaa suihketta, joka ainakaan itsellä ei tuntunut niin ikävältä kuin tipan tipahtaminen nenään. Ja sisältää siis pelkkää suolavettä. Nasolin Aqua näyttää olevan...
  13. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    POKS 41+0 :o Paljon onnitteluja taas vauvansa saaneille, ja Paille kiitos synnytyskertomuksesta - varsin normaalilta kuulosti tuo kontrollin menetys vaikkei se tietysti kivalta tunnu :hug: Vauvan itku on tutkitusti maailman stressaavin ääni, sitä on tuoreiden vanhempien vaikea kestää...
  14. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnittelut Kellokanerva ja Menia :flower: Kiitos synnytyskertomuksesta, kuulosti "ihan mukavalta" kokemukselta, vaikka hurjan kokoinen tyttö tuli! Termiitti: Voi, jospa tää antais toiveita mullekin, oon ravannut veskissä jo useamman päivän... On joo, tämän huomasin ekan kerran jo...
  15. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Samat sanat Vatsakas. Hiustenleikkuu ollut mielessä, mutten oo uskaltanut varata, jos vaikka oonkin sitten jo synnyttämässä tai menis ne vedet... Olis tässä tosiaan ehtinyt, kun olis tiennyt että näin pitkään odotellaan. Nyt on pää siinä mallissa, että sairaalavarustukseen pitää ottaa huivi...
  16. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Tervetuloa äitikolibri! Poppinsille ja Vatsakkaalle toivottelen vauhtia supistuksiin =) Minulle ei mitään uutta. 40+3. Kaupungilla taapertelin tänään ennätyspitkään Jazzkansaa kummastelemassa. Kävellessä kyllä maha kiristelee ja nivuset kipeytyy ihan kiitettävästi, mutta ei mitään...
  17. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnea Sherine :flower: Ihana synnytyskertomus =) Jekovitista mäkin muistan katsoneeni, että on 90% etanolia... Oli miten oli, maku on tosiaan niin ärhäkkä, että siksi mäkin aion aloittaa jollakin muulla merkillä. Ainakin yhdet tipat on tulleet uusina sen jälkeen kun meillä edellinen vaavi...
  18. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnea Mekkala, Astrud ja Helise! :flower: :hug: Heliselle! Kurjaa, että synnytyksessä kävi noin. Ymmärrän hyvin miltä tuntuu, kun ei saa vauvaa vierihoitoon. Minulla molemmat aiemmat lapset kun ovat syntyneet keskosina. Tietysti täysiaikaisen kanssa se on varmaan tavallaan vielä kurjempaa...
  19. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnittelut Rae, Termiitti, Fiinukka ja Ironlady! :flower: =) Digestivellä kuulostaa lupaavalta, toivotaan että pääset pian tositoimiin! Pauliinalle voimia sairaala-aikaan ja siunausta pojan leikkaukseen!
  20. F

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Hipsu nauti siitä ikiliikkujavaavista, tää on inhottavaa kun joutuu liikkeitä tarkkailemaan vähän väliä. Ja mulla on painoa tullut 15kg tai 20kg, riippuen laskenko painosta ennen raskautta vai alkuraskauden painosta, jolloin laihduin 5kg. Hurjaa joka tapauksessa. Hiipi tuskailit myös...

Yhteistyössä