Hakutulokset

  1. N

    Ekat raskaus oireet??

    Hoh, ei ollu kohdunulkonen, eikä ole mikään muukaan mikä raskautee viittais... :(
  2. N

    Ekat raskaus oireet??

    Tai oikeastaan terveyskeskuksen lääkäri. No siitä kun pissatestit näyttäny negaa ja menkat myöhässä ja mm... en oikee tiiä mistä se sai sen loppujen lopuks päähän että vois olla se. Kohta kuulemaa tuomio :/
  3. N

    Ekat raskaus oireet??

    Hui kävin terkkarilla ja se lähetti saman tien labraa verikokeisii, alko epäilemää kohdunulkopuolista :( huoh, tässä nyt jännitän kolme tuntia tietoa.
  4. N

    Ekat raskaus oireet??

    Minä kurkkaan aina :D koska on hyvin mahdollista kuitenki että tulee vuotoa mulla, ainaki testien mukaa.
  5. N

    myöhäinen plussa

    Pakko nostella, kun oma tilanne melkein sama kuin täällä monella ollut. Nyt on kp 46/28-29, testit ollu negoja. Kävin myös labrassa antaa pissanäytteen noin viikko sitten ja sekin oli nega. Kummastelin suuresti kun verinäytettä ei otettu. Tätiä ei näy, juilimista toisinaan mutta ei tippaakaan...
  6. N

    Ekat raskaus oireet??

    Onko kaikilla plussainnella rinnat arat, vai onko sekin yksilöllistä? :D Minä ja oudot kysymykseni.. Huihai, kuun lopussa olisi reissu tiedossa ja sitä ennen olisi mukava tietää onko sitä pientä tuolla vai ei, että tietää kuinka olla matkalla. Juili aamulla aivan törkeästi, ja vessaan menin...
  7. N

    Ekat raskaus oireet??

    innoM onnea paljon =)
  8. N

    Rakastelu

    Minä mihkää pesuille ikin mene, varsinkaa jos on tarkoitus unille olla. Jään vaan muhimaan kaikkien tavaroiden kanssa miehen kainaloo, mukavempi niin kuin vessaa mennä lotraa vedellä. :)
  9. N

    Ekat raskaus oireet??

    Laskin kanssa tuossa LA-laskurilla niin olis rv 6+1. Voi kauhistus, aamulla lääkärille puhelemaa ja katselemaa tilannetta. Eikös vain että kaikkia raskauksia ei välttämättä saada selville alkuvaiheessa, kun niin olen kuullut... kauheaa uskottelua itselleni taas. Onneksi en ole ajatellut pahemmin...
  10. N

    Ekat raskaus oireet??

    Niin se oli, kävin labrassa antamassa näytteen, yllätyin jopa että verinäytettä ei halunu :o No mutta siis, negatiivinen sieltä tuli niinkuin kotonakin parissa testissä. Silti mennään tällä hetkellä kp 43/28.... no huomenna lääkäriin niin selviää ehkä sekin mikä minua vaivaa, muuta kuin tämä...
  11. N

    Ekat raskaus oireet??

    Huomenna labraan, kaksi testiä ollut negatiivisiä, mutta kp on nyt 38 ja normaalisti se on se 28, eli kymmenen päivää myöhässä ollaa. Yleensä menkat alkaa ajoissa mutta ei kuulu eikä näy, eikä tunnu! Etovasta olosta on kärsitty ja pahakin olo on mutta se johtuu varmasti noista helteistä. Nyt...

Yhteistyössä