Hakutulokset

1. S

Muita ylipainoisia odottajia?

Täällä ilmottautuu yksi reippati ylipainoinen mamma :wave: BMI on 39,9 :ashamed: Esikon odotuksen alusta paino noussut huimat 30 kg. Siinä ainakin asia josta inhottava th:mme tulee sanomaan. Valitti mun painosta jo aikaisemmin, joten putoo varmaan nyt sitten tuolilta. Eikä ollut kyllä...
  2. S

Turvaistuimista...

Aa, mä luulin et kyseessä oli kaukalo... Tuo be safe izi combi sai tyydyttävän arvosanan testissä, ei siis kelpaa meille sittenkään kun on kovin kalliskin...
  3. S

Turvaistuimista...

Käytin hakua, mutta kovinkaan montaa merkkiä ei siellä ollut :/ Tuo baby safe izi combi olisi mun suosikki, mutta on kovin kallis! Acta gragon cosmic comfort s olisi halvempi ja kriteerimme täyttävä, mutta yleensä nuo gracot ei vissiin kovin hyvin menestyneitä testissä. Eikös jossain testissä...
  4. S

Turvaistuimista...

Mikä tuommonen Bellelli Leonardo on? En ole koskaan kuullutkaan... Besafe Izi combi on vaan 18 kiloon asti, eli tarviiko sen jälkeen vielä jonkunlaisen istumen? Ja miten pärjännyt turvatesteissä?
  5. S

Turvaistuimista...

Kysytäämpä täältäkin... Hei, suositelkaa jotain istuinta! Meillä hankinta pian edessä eikä olla ehditty paljoo ottaa noista selvää ja myyjät vaan enemmän sekottaa päätä Sen täytyisi saada asennettua sekä kasvot että selkä menosuuntaan, alkaa 9 kg vähintään ja kestää mahd. pitkään. Ja selkänojan...
  6. S

Turvaistuimista...

Hei, suositelkaa jotain istuinta! Meillä hankinta pian edessä eikä olla ehditty paljoo ottaa noista selvää ja myyjät vaan enemmän sekottaa päätä :ashamed: Sen täytyisi saada asennettua sekä kasvot että selkä menosuuntaan, alkaa 9 kg vähintään ja kestää mahd. pitkään. Ja selkänojan tulisi olla...
  7. S

Tarjoiluvinkkejä kaipaan!

Yritetäämpä vielä kerran :ashamed:
  8. S

Minkä ikäisenä?

Meillä alkoi viihtyä itsekseen n. 5 kk iässä ja puolivuotiaana jaksoi touhuta itsekseen hyvinkin paljon. Silloin ei oieastaan enää edes välittänyt vaikka oisin vieressä maannu :D Minkäs ikäinen sulla on? Meidän lapsi ollut siis aikaisemmin samanlainen, että jatkuvasti piti viihdyttää :whistle:
  9. S

Eikö kukaan tahtois jelppiä? Leipureita paikalla?
  10. S

Taas yritetty saastuttaa naisia HIVillä:-O

Mun mielestä tuommosesta sais antaa kunnon rangaistuksen ja muutenkin tehdä noita testejä kaikille! Siinä säästyis moni terveenä... Moni kun kantaa tautia jopa tietämättään ja sitten tartuttaa eteenpäin! Toisaalta onhan sekin, että kuuluu riskiryhmään eikä käy testeissä aika inhottavaa :(
  11. S

Edessä pian vauvan nimipäivät ja koska ensimmäinen nimipäivä niin pidetään kunnon juhlat! Ei kuitenkaan vierasmäärältä, mutta tarjoilujen osalta jne. Siis lähinnä kutsuvieraslistalla kummit, isovanhemmat jne... Elikkäs jotain kakkua (makeaa), suolaista jne... Kakkuihin EN halua hilloja, vaan...

Yhteistyössä