Hakutulokset

  1. D

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Heippa kaikille! Onne plussanneille ja hyville ultrauutisille! :flower: Mulla on aamuisin ollut nyt pientä pahoinvointia, mutta ei onneksi joka aamu! SYNNYTYS mietityttää jo nyt vaikka viikkoja ei ole paljon mitään! :D Esikoisen synnytys kesti noin 20h ja lopulta päättyi imukupin käyttöön...
  2. D

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Heippa taasen! :) Mä tänään myös tein varmistustestin ja raskaanahan sitä ollaan, edelleen! :D Minä olen myös hoitoalalla töissä ja osasto on keskittynyt hoitamaan sekavia/aggressiivisia potilaita niin vähän mietityttää, että mites minä siellä pärjäilen.. Täytyy varmaankin ottaa puheeksi...
  3. D

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Pahoittelut kaikille ikävän uutisen kohdanneille! :hug: Meillä tosiaan lapsille tulee noin 2,5 vuotta ikäeroa ja kyllä olen ajatellut TUPLAT hankkia, kun kuitenkin pitää kävellä puistoon parin kilometrin päähän, niin on se pitkä matka esikoiselle.. Sitten ajattelin myös hommata...
  4. D

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Heippa kaikille, uusi plussannut hyppää joukkoon mukaan! :wave: Eli toista lasta tässä nyt odotellaan ja mikäli kaikki menee hyvin loppuun saakka niin ikäeroa lapsille tulisi noin 2,5vuotta! :) Vielä ei oikeastaan ole sen kummempia oireita ilmaantunut, toivon vaan, että selviäisin ilman...

Yhteistyössä