Hakutulokset

  1. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Heippa! Eli löytyykö muita turkulaisia raskaana olevia äitejä, jotka olisivat kiinnostuneita kaffettelemaan yhdessä? Mä en välttämättä vetäisi rajaa pelkästään tammikuisille vatsoille, mutta tuolta meidän keskustelusta vaan tämän otsikon otin.. Rohkeasti ilmottautumaan, niin sovitaan...
  2. A

    Taikataikinasta taulu?

    Luin tuota Katin kirjoitusta, että hiekasta tehtäis taulu lapsen jalasta/kädestä.. ja sinne oli joku maininnut, että taikataikinasta saa hyvän taulun myös.. No, minä -myöskin nuuka- innostuin tästä taikataikinasta ja nyt mietinkin, että millaiset kehykset te olette niihin tehneet? (Nyt on jo...
  3. A

    Turun "Mammakerho"

    :wave: En osaa tähän mitään alustusta sen kummemmin kirjoittaa, mutta tässä lyhyesti: Olemme kesän mittaan raskaana ollessamme tapailleet erinäisissä kokoonpanoissa eri paikoissa, nyt olemme parin kuukauden sisään melkein kaikki jo synnyttäneet ihanat vauvat ja jatkamme tapaamisia...
  4. A

    Elokuisten vauvat tänne!

    Laitetaan tänne pinoon kaikki elokuiset vauvat! Eli meidän prinssi syntyi 15.7. klo 05.23. Raskausviikkoja ehti kertyä 37+4, lapsi käynnistettiin liian pienen kokoarvion vuoksi suun kautta saativilla supistuksia lisäävillä tableteilla. Kuitenkin herra oli ihan hyvän kokoinen: Strategiset...
  5. A

    kakkahädästä

    Mulla on hätä siitä, että kun menen aikoinani esikoista synnyttämään, niin mistä mun elimistö tietää, että kun kätilö sanoo: "Nyt saa ponnistaa" ja minä naama punaisena tottelen, että mä ponnistan sitä vauvaa ulos enkä suinkaan kakkaa? Tämä on aika nolo kysymys, mutta asia vaivaa mua...
  6. A

    Odottajat Turusta tai läheltä!!

    Heippa! :wave: Olemme jo muutaman odottajan kanssa tapailleet Aurajoen rannassa jätskin merkeissä, josta on juttua enemmän "turkulaiset odottajat"-otsikon alla. Nyt päätimme avata uuden aiheen, jotta uudetkin ihmiset huomaisivat tämän. Teetä ja sympatiaa tarjolla samassa elämäntilanteessa...

Yhteistyössä