Hakutulokset

  1. A

    TAMMIKUUN TOIVOT helmikuussa

    25.1.2009 tyttö 3320g, 48cm, py 34cm, rv 39+5, klo 8.23 Spontaanisti meni vedet yöllä viideltä, itse synnytys meni hyvin. Avautuminen sujui nopeasti lähdettyään käyntiin, en ehtinyt saada kipulääkettä, mutta hyvin se vauva tuli muutaman huudon avustuksella ulos silti. ;) Muuten...
  2. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea kaikille! :flower: Itse en oo paljon jaksanut palstailla aikoihin. Nyt viime aikoina tosin olen käynyt täällä katsomassa mikä tilanne on kenelläkin :) Mulla oli selkä tosi pitkään äärettömän kipeä ja siitä syystä meni koko raskaus ihan plörinäksi.. nyt on selkä helpannut ja...
  3. A

    ristiäiset ja avioliittoon siunaaminen samalla kertaa

    Ihan uteliaisuuttani kyselen, että mitä teillä on sitten ollut päällä? Me vielä harkitaan tätä asiaa, mutta jos mennään naimisiin, niin sitten ilman mitään meihin kohdistuvaa juhlintaa ja etukäteisilmoitusta. Eli ihan mitään kermakakkupuhvihiha-unelmaa ei varmaan ainakaan ;) Ja kun ne...
  4. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Huomenta! Ainun rintapumppu mullakin oli esikoista, enkä sillä saanut kyllä kuin tipan kahden tunnin pumppaamisen jälkeen aikaiseksi... Tosin ei mulla se maidon tuotanto muutenkaan ollut järin runsasta. Koiran tapasin sairaalasta tulon jälkeen ensin yksin lähes viikon tauon jälkeen. Menin...
  5. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Mua vaan laiskottaa ja laiskottaa.. Kaksi viikkoa oon kotona ollut selkäsäryn ja väsymyksen vuoksi ja toiset kaksi viikkoa ois vielä edessä. Nyt se lääkäri kirjoitti todistukseen "uupumus". Mä en ois myöntänyt olevani uupunut, enemmänkin, kun toi selkä särkee pirusti, ettei saa kunnolla...
  6. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Siruhan on aikaisin hereillä. Fistikki, laita yv:nä sähköpostiosoittees Teebirdille, niin päästäis sitten pois täältä.. Ellu, mä annoin jo sun. Hauskaa oli, vaikka mä lähdinkin kesken pois. Mutta mikä parasta, en oksentanut niitä sipsejä! JEE! B) Tosta raudasta vielä, että sehän...
  7. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Ellip:kin lusmuaa kotosalla räässä. Mä olin viime viikon saikulla ja tänään kävin kääntymässä töissä... ja jatkan laiskottelua kotisoffalla loppuviikon taas. Tänään tulen silti. Hyvä siru, että tuli asia puheeksi.. minä kun otan kaikki kalkin, multivitan ja raudan aamulla aamukaakaon kera...
  8. A

    naimisiin..mitä mieltä?

    Mun mielestä toi on hyvä idea! Ehkä, kun itsekin ollaan mietitty jotain vastaavaa. Tai ristiäisissähän perinteisesti nykyään mennään "yllättäen" naimisiin. Toisaalta niin haaveilen isoista juhlista vain mua varten (sivuosassa mies), mutta kun ne kirkkohäät ei ole mun juttu, niin pitäiskö...
  9. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Voi että, tuttemui :hug: Jotenkin itsekin kun kävin juuri mahalaukun takia (oli liian täynnä ekassa uä:ssä ) ja eilen kontrollissa, en osannut edes pelätä, että olis jotain vikaa.. Toivotaan teille parasta! Kiitos johjolle uudesta pinosta. Meilläkin on ahdasta, 84 neliöö kahdessa...
  10. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Kiva, stiina, että meillä menee päinvastoin; meillä eka poika ja nyt tyttöä lupailivat. Tänään olin kontrollissa rakenneultrassa sen täyden vatsalaukun takia. Kaikki oli ok ja Virtanen siis oli myöskin tytön kannalla. Mä en oo myöskään ollut tossa uudessa amarillossa, mutta niitä...
  11. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Amarillo ois hyvä! :wave:
  12. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Huomenia! Oli kaverin kanssa puhetta vuosilomista ennen äitiyslomaa... Jos on määräaikainen työsopimus kesäkuuhun ja virallinen loma mulla alkaa 18.12. Sitä ennen käytän siis lomapäivät pois. Kaveri sanoi, että lomapäivät lasketaan kesäkuulle, mutta itse meinasin, että vain tehdyt työpäivät...
  13. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Jei! Sopiiko toi maanantai kaikille? Ois hirmu kivaa, et kaikki pääsis suht joka kerta, kun vaan jaksaa ja viittii. Mä oon oikeesti ollut ihan poikki ja tiedän jo, että ensi maanantai on töissä rankka, kun oon ihan yksin ja tällä hetkellä aika vaikeeta tuntuu kersoilla olevan.. vähän...
  14. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Heippa! Kivaa, että suunnitellaan jo leipomuksia.. Voishan sitä jo ennenkin treffata toistemme luona mielummin. Itse vaan voin miehestäni kertoa, että se on niiiiiiiin antisosiaalinen, ettei juurikaan arvosta jos on tupa täynnä akkoja vertailemassa tikkiensä määriä.. Koira löytyy meiltäkin...
  15. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Heissan kaikki (myös siru, missä lienee) Eihän sen nyt vältisti tarvi mikään vakkari-päivä olla.. jos vois vähän vaihdella niin, että kaikki pääsee aina joskus. Sitten vuodenvaihteessa varmaan alkaa olla työt loppu (vai oliko se niin, että me Caron kanssa ollaan ainoat työssäkäyvät? Mulla...
  16. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Pohdin tässä jotain "vakkari"päivää.. Mä sitten taas puolestani en pääse juurikaan kuin torstaisin. Se miehen treenivuoro palautui edelleen siihen keskiviikkoon, maanantain ja perjantain lisäksi. Ja minä käyn tiistaisin vesijumpassa. Noi maanantain treenit on miehellä aika myöhään ja hän...
  17. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Mä oon torstaina jälleen palaveerissa, -tärkeä ihminen kun olen. Se loppuu joskus kuudelta ja mulla ei oo autoa silloin. Bussilla kulkiessa en varmaan ennen puolta seiskaa ois keskustassa, mutta menkää te eeltä ja minä tuun perässä sit hetkeksi. Onko stocka paikkana edelleen ok? Se ei ehkä...
  18. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Mua on laiskottanut niin paljon, etten ole jaksanut tänne mitään kirjoitella, vaikka käyn kyllä lukemassa säännöllisen epäsäännöllisesti kuulumisianne. Tässäpä omia kuulumisia: UÄ:ssä pitää käydä parin viikon päästä uudelleen, kun vauvan mahalaukku näytti olevan liian täynnä. Ei mitään...
  19. A

    Tammikuun toivot Turussa

    Hellurei pallukat! :wave: Teebirdi ois saanut olla vaikka koko yön liesussa (tuli mieheltä lupa), mutta olimme enää puolisen tuntia stiinan lähdön jälkeen. Fistikkikin lähti siinä välissä, kun kyyti tuli. UÄssä kaikki ihan ok muuten, mutta vatsalaukku oli vaavilla liian täynnä. Se...

Yhteistyössä