Hakutulokset

  1. L

    Tiedustelua Tukiperheestä

    Pelastakaa lapset ry:lle tänään soitinkin. Palvelun kalleuden vuoksi tekevät työtä vain kuntien kanssa. MLL pitää tosiaan selvittää. Sinne siis seuraavaksi. Kiitos.
  2. L

    Tiedustelua Tukiperheestä

    Hei. Olen 32v totaali yh Vihdistä. Rakas tyttäreni on nyt jo reipas 1,5v päivänsäde. Meillä on kaikki asiat kunnossa. Olen yhä hoitovapaalla kotona. Elämme hyvää, joskin vaatimatonta elämää. Rakkkautta ja iloa on yllin kyllin. Olen alkanut kysellä erilaisilta tahoilta mahdollisuutta...
  3. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Tervehdys Ajattelin ilmottautua tänne, kun ilmaannuin kerran tänne katselemaan. Minulla oli laskettu aika 9.8.2010. Rakas tyttäreni syntyi 22.8.2010 raskausviikolla 41+6 Jorvissa. Maanantaille oli jo sovittu käynnistystä. bSynnytys sujui kerrassaan loistavasti ja joutuisasti. Pituutta tytöllä...
  4. L

    Nummela ja lähiseutu

    Hei. Olen elokuussa syntyneen pienen tyttö vauvan yksinhuoltaja. Etsin kavereita, ystäviä vastaavassa elämäntilanteessa olevista ihmisistä. Sinun ei tarvitse olla yh, riittää kun olet myös juttuseuraa vailla. Tämä yksinhuoltajuus on ollut minulle tietoinen valinta odotuksesta kuuultuani =) Olen...

Yhteistyössä