Hakutulokset

  1. K

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Linnuton Puu: miulla on kanssa aika kovat ovulaatiokivut,ainenkin clomien aikana ollut,viimeisemmäksi ihan kyyryssä kävelin sen päivän kun sattui niin paljon. Kuukautissa koskaan noin kovia kipuja ollut ainenkaan nyt lähiaikoina.. Iloksi: stemppiä siulle hoitoihin! toivottavasti tärppää!=)...
  2. K

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Ihanaa kun te kaikki vastaatte ja kerrotte tarinoitanne! :) Iloksi..tiedän miltä sinusta tuntuu vaikka itse yrittäneet vasta 2v nyt syksyllä,mutta kuitenkin. Joka puolella tuntuu olevan vain raskaana olevia naisia..ja kaikilla kavereilla se tuntuu olevan niin paljon helpompaa! Miksi maailma on...
  3. K

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Hei, tuonne toiselle puolelle jo kirjottelinkin..olen 26v mieheni 29v,lapsettomuutta 2v takana,pcos-munasarjat,clomeilla hoidettu ja teroilla..ei tulosta..yksi keskenmeno rv 8,sikiö oli kuollut kohtuun tietämättömästä syystä helmikuussa 10..nyt tän raskauden jälkeen eivät suostuneet mua...
  4. K

    PCO todettu, suurentuneet munasarjat (koot 3,46 ja 3,23)

    Heippa minulla on todettu myös pcos,ei ylipainoa,eikä liikakarvaisuutta,eikä myöskään iho-ongelmia,ainoa ongelma on munasarjat joissa rakkuloita ja kuukautisten epäsäännöllisyys..Olen kerran tullut raskaaksi,tosin se meni kesken jo vkolla 8,mikä tapahtui vuoden yrittämisen jälkeen.Sen jälkeen...

Yhteistyössä