Hakutulokset

  1. T

    Joulukuun tonttuset 2013

    Maikkis: kiva nähdä suakin :) ja muitakin :) Diipadaapa: kaikki on vauvalla normaalia väliltä joka vaipassa kakkaa - kerran viikossa kakkaa. Mut tietty voi olla tukala olo jos ei kulje tavara. Kuinkas pienelle saa antaa mallasuutetta? Toiset joutuu ihan "kakattamaan" pumpulipuikolla vauvoja...
  2. T

    Joulukuun tonttuset 2013

    Heippa kaikki :) Meidän vauva on aika tyytyväinen tapaus, silloin kun ei kitise ;) :D Me jouduttiin antamaan lisämaitoa kun paino laski liikaa, enkä ole saanut mitään ohjeita siihen että miten lisämaidosta pääsisi eroon? tai voisi vähentää? määrät senkuin lisääntyy vaikka multa tulee omaa...
  3. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    onnea kaikille vauvan saaneille! :) olisi tosi kiva kirjoitella teidän kanssa vielä vauva-asioistakin :) täytyy käydä kurkkaamassa tuolla vauvapuolella, että onko siellä aktiivista keskustelua. Tulkaa sitten fb-ryhmään juttelemaan, jos ei täällä juttu jatku. (Neyskille viestiä siis :D )...
  4. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    heippa kaikille! :) Oon ollut niin kiireinen, sairaalassa ja väsynyt, että en ole ehtinyt tänne ollenkaan pitkään aikaan.:ashamed: Onnittelut kaikille vauvan saaneille!!! :heart: Meille syntyi suunnitellulla sektiolla 16.12. rv 41+4 tyttö 3670g ja 51cm :heart: Olin sairaalassa käynnistyksessä...
  5. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    onnea Miips ja mileon! :heart: :heart: Saako sairaalassa käyttää nettiä? Tai siis onko siellä joku avoin netti? Kun monet päivittelee sairaalastakin naamakirjaa ja vaikka mitä ja mä en tiedä sellasesta mahdollisuudesta mitään, kun puhelimenkin käyttö on osastoilla kielletty... :ashamed: et...
  6. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    mulla on aina huomattu neuvolassa, että päätä ei löydy alhaalta. sitten lähetetään polille ultraan. ite en oo niin kauheesti osannu seurata vauvan asentoa - vaihtaa sitä kuitenkin niin tiuhaan etten oikein pysy perässä :D kiitos pieta :)
  7. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Ihana synnytys Paiju, onnea koko perheelle! :heart: Onnea Liise, Pohjoistuuli, noie, mama-74 ja Tunafishu :heart: Toivottavasti voitte hyvin ja perheet ovat onnellisia! :heart: Huomenna taas sairaalaan, en ole valmis käynnistykseen ja elättelenkin toiveita että tämä olisi jo kääntynyt...
  8. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    miips: kokoa on mitattu melkein joka kerta, mutta koska vauva on poikkitilassa tai viimeksi oli tulossa käsi ekana, niin ei alatiesynnytystä silloin edes suunnitella... joten koolla ei oo mitään merkitystä. kauniisti on kyllä kasvanut keskikäyrällä koko ajan. Mä kyllä luulen että on hoikka tyttö...
  9. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Miips: mutta montaa päivää ei enää sulla mene vaikka käynnistäisivät! Ootko käynyt ultrassa, että miten päin vauva on? Jos se vaikuttaa. Olet varmaan jo epätoivoisesti siivonnut, saunonut ja sekstaillutkin :) Mun yks kaveri, 5 lapsen äiti, vannoo sen nimeen, että yksi siideri käynnistää...
  10. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    oi onnea Merve! :heart: :heart: :hug:
  11. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    noie: ne lähettää Jorviin tai Lohjalle käsittääkseni :) Lohjalla on kiva pieni synnäri, mä tykkään :) Laita sit viestiä jos oot Lohjalla niin katotaan osutaanko samaan aikaan ;) Hei aloin huolestumaan tosta mun käynnistyksestä. Kun kukaan lekureista ei ota huomioon (tai ainakaan puhu mulle...
  12. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Paiju: jännää! :) ja tsemppiä :hug: Mervelläkin jännää! :hug: :hug:
  13. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Kuppi: soita vaan neuvolaan, jos vaikka antaisivat soittoaikaa tai tapaamista pelkopolille tai jonnekin kätilölle, pääset juttelemaan kunnolla ja ne osaa sanoa muutakin :) Tai sit avaudut täällä ja me vastataan fiksuja ;) :hug: tömpsis ja persikka 40+0
  14. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea Vanamo! :heart: Tiikeli: mulle ei oo muuten missään vaiheessa kerrottu mitään riskeistä :O Käännetty vaan... Kyllä ne käskee tulemaan syömättömänä että jos joutuu sektioon äkkiä, mutta muusta riskistä ei mitään koskaan mainita. Huomenna saan mennä siis nälkäsenä sinne taas makaamaan...
  15. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    syyselo: anteeksi etten muistanut! yöllä mietin tuota(kin) asiaa kun valvoin ja ajattelin että ehkä sun vauva on tullut "normaalisti" :) No, hurjat prosentit silti sektioita! Pääasia kuitenkin että vauvat voi hyvin, ihan sama millä ne on maailmaan tempastu ;) Synnytyskertomuksia kenelläkään...
  16. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Liise: mulla oli eilen päänsärkyä koko päivän. Kuvotusta on aika ajoin, tietyt hajut - ja ihan oudotkin hajut - saa melkein oksentamaan :|
  17. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    (onko vielä yhtään syntynyt ei-sektiolla? :O ) Onnea kaikille ihan hurjasti ja pikaista paranemista jokaiselle :hug: :heart: Nivusiin satttuuuuu ai ai ai. Supistuksia ei ole juurikaan ollut, olen ollut aika reipaskin viime päivinä ja mieli ihan ok. :) Nyt tosin lasken liikkeitä, vauva ei...
  18. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Paiju: kah. en ookaan aatellu noin. että kai niistä suurin osa kuitenkin on luonnollisia. jotenkin vain unelmoi jostain mihin ei lääkäreiden tarvitsisi puuttua, unelmoin spontaanista synnytyksestä siis :) mä oon nyt jo itkuherkkä. monta kertaa päivässä pystyn itkemään. synnytyksen jälkeen...
  19. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Minnie: voi harmi! Mutta ei se sektio ole välttämättä niin paha juttu, varsinkin jos saat terveen vauvan pian syliin niin unohtuu ne kivut :) Ja voihan vauva kestää supistuksetkin, no pääasia että seurataan :) Paljon voimia :hug:

Yhteistyössä