Hakutulokset

  1. MillaVanilla

    Nappaa kuva kynsistäsi. Kootaan palstalaisten kädet yhteen pinoon. :)

    Kiinnostaisi tietää millaiset kynnet muilla paltalaisilla on. Väliä ei ole kynsien kunnolla eikä onko lakkaa tai ei, vaan kunhan kuvassa on kynnet. :) Tässä on aluksi kuva omista kynsistä. Kuvan saa viestiin laittamalla linkin img-tekstien väliin. Kehyksetkin tarvitaan img...
  2. MillaVanilla

    Kaikkeen mäkin taas lupaudun... Mitä viimeksi tullut luvattua?

    Kaveri pyysi mua jo nyt Lord estin keikalle joka on kuukauden päästä ja suostuin. Pari biisiä bändiltä vaan ennestään tiesin ja nyt kuuntelen youtubesta biisejä. Mitä enemmän kuuntelen sen vähemmän haluan keikalle... Noh, treenaan (=lue kidutan) itseäni viikon ja jos ei luonaa tuo kuuntelu...
  3. MillaVanilla

    Mitä juustoja on eksynyt jääkaappiin?

    Tajusin juuri että vaikka jääkaappi on melkein tyhjä, sieltä löytyy kuitenkin mm. kermajuustoa leivän päälle,cheddaria, raejuustoa, sulatejuustoa ja Aura juustoa. :) Eli 5 erilaista. Mites teillä? :)
  4. MillaVanilla

    Eka vapaa pitkästä aikaan ja sain aikaiseksi tehtyä "ylimääräisen" karkkilaukkun myyntiin. Miten teidän vkll meni? :)

    Nyt kun tuttavat on "lahjottu" omilla laukuilla, sain vihdoinkin tehtyä ekan laukun myyntiin. (Ei saisi esitellä kavereille tekeleitään, kun ei ne myyntiin ehdi päätyä :) ) on linkkiä jos oikeasti juttu kiinnostaa. Miten teidän viikonloput meni? Toiminnantäyteisiä, laiskottelua vai jotain...
  5. MillaVanilla

    Siivousintoni meni liian pitkälle ja imuri imaisi 3 näppäintä kannettavasta, enkä saa niitä paikalleen. Mikä avuksi?

    Näppäimet ovat end, page up ja down. Onko noi niin elintärkeitä jos en saa niitä enää kiinni? Puoli tuntia kyllä niitä pölypussista etsein, mutta olisi ollut kiva saada vielä paikalleenkin. :)
  6. MillaVanilla

    Ostin hammastahnan joka lupaa valkoiset hampaat, helposti ja nopeasti. Pikkupräntillä luki: Vaikutus 14kk kulttua.

    Ostin valkaisevaa hammastahnaa, ja vasta kotona luin pikkupräntinkin. Oli kyllä arvattavissa että teho on nolla, mutta musta 14kk:ta ei ole nopeaa :D
  7. MillaVanilla

    Ideapuoti -verkkokauppa. Kokemuksia?

    Ajattelin ostaa tuolta hampaiden valkaisukynän, mutta kauppa vaikuttaa niin tv-shop kaupalta, eli kaikki kama on "huijausta". Voisiko joku kertoa että siellä myydään muutakin kuin leluja? Ja saako sieltä mitään jos tilaa? Ettei vaan mene rahat ja hermot? Ideapuoti
  8. MillaVanilla

    Halpaa polttariohjelmaa naisen polttareihin? Ehdotuksia kehiin. :)

    Koitetaan pitää kamun polttarit suht pieni budjettisina, mutta tarttisi hauskaa olla. Mulla lyö ideoista pää tyhjää. Eli jos teillä leikkaisi paremmin, niin kiitoksia. Porukassa on (morsian mukaanlukien) kymmenisen ihmistä, ja polttarit on talvella.
  9. MillaVanilla

    Paranis tulla hyvää kananuudeli keittoa. On kiehunut jo 3 kertaa yli :D

    Taitaa olla levy rikki, kun vaikka valitsisi 1 säädöksi tai 6, silti se tulee yli äyräiden... Mut mua ei kai ole muutenkaan luotu kokiksi. Onneksi mun itse tarttee kärsiä omista sapuskoistani, eikä muitten. :)
  10. MillaVanilla

    Ostin kookospähkinän. Nyt iski ongelma: miten saan sen halki?

    Kaupassa näin ensi kertaa kookospähkinöitä, joten oli pakko ostaa yksi. Nyt katselen sitä ja mietin että miten sitä pääsisi myös maistelemaan? Tartteeko siihen oikeesti jotain tyylillä porakonetta, vai jätänkö suosiolla koristeeksi?
  11. MillaVanilla

    Yöjunassa matkustaminen ja makuupaikka. Valaiskaas vähän ensi kertalaista. :)

    Olen menossa parin viikon päästä moikkaamaan kaveria pohjoiseen ja matkustaisin ensi kertaa yöjunassa. Onko siellä ne makuupaikat sellaisia että on iso vaunu, jossa on paljon petejä ja niitä jaetaan keskenään sattuman varaisten henkilöiden kesken? Ja sitten on visiinkin yhdenkin hengen...
  12. MillaVanilla

    Apua työhakemukseen. Haluisko joku lukea ja "kelpuuttaa". Jos vielä jaksaisi sanoa mikä fiilis tuli, niin olisi kiva. :)

    Olen vaateliikkeeseen laittamassa vapaamuotoista hakemusta, joten jos joku olisi kultainen ja jaksaisi "tarkistaa" hakemuksen. Paikka olisi juuri sellainen mistä haaveilen ja uskoisin että minusta olisi hyötyä yrityksellekin. Eli alla olisi hakemus. Kiitos jo etukäteen :) *** Hei! Olen...
  13. MillaVanilla

    Laita kuva kolhustasi. Eli jostain arvesta, mustelmasta, haavasta... Nyt saa valittaa :)

    Itse aloitan. Kuvan laatu ei ole parhain, mutta pari mustelmaa näkyvät kuitenkin hyvin. Syy: olen kiipeillyt parina päivänä baarijakkaran korkuiselle tuolille, ja joka kerralla jalka kolahtaa juurikin noihin kahteen kohtaan. Mitäs vaivoja muilta löytyy? :)
  14. MillaVanilla

    apua. Soitin just NRJ:lle ja pyysin toivetta. Puhelu meni mielestäni ihan hyvin. Nyt paikat vaan tärrää :D

    Ekaa kertaa puhuin radiossa. En vaan tajunnut että tarttisi enemmän höpöttää juontajien kanssa jos vaan biisitoivetta haluaa esittää..
  15. MillaVanilla

    Mitkä on olleet palstan hauskimmat/legendaarisimmat keskustelut? Haluaisin naureskella järjen jättiläisiä.

    Ne on varmaan ennenkin listattu, mutta en nyt tähän hätään löytänyt kokoelmaa. Eli olisitteko niin kultaisia ja laittaisitte niitä tähän?
  16. MillaVanilla

    Ootteko varautuneet taivaalta tipahtavaan bussin kokoiseen möhkäleeseen? Eli mitä lautasella/lasissa? :D

    Vaikka sen ei Suomeen pitäisi tipahtaa, ostin sen kunniaksi kuitenkin pussin sipsejä. Nyt nautiskelen niistä kaakaon kera. Mitäs te rouskutatte ja hörpitte? :)
  17. MillaVanilla

    Tyhmä kyssä: Työt alkaa klo 03 Valvonko, vai nukunko pari tuntia?

    Edellis yön tein niin että nukuin 4h ennen töitä, ja sitten töiden jälkeen iltapäiväkolmeen. Eli heräsin n.9h sitten. Nukkuakko vähän väkisin, vai töiden jälkeen?
  18. MillaVanilla

    Voisikohan autoa maalata vielä ensi viikolla ulkotiloissa katoksen alla? vai onko liian kylmä/kosteaa?

    Haluaisin konepellistä maalata puolet kun siitä on edellisen omistajan törmäyksen yhteydessä maali lähdenyt kärjestä irti. Katos löytyy, mutta ei lämmitystä, eli voisiko autoa vielä maalailla kelien puolesta? Olen maalannut pari pienehköä osaa jo, jotka olivat sisätiloissa kuivumassa, mutta...
  19. MillaVanilla

    Suosittele Turusta pitopalvelua n. 70hengelle tammikuussa pidettäviä häitä varten.

    Eli hakusessa olisi pitopalveluita. Paikkana on Brinkhallin kartano, eli jos joku sattuisi tietämään jonkun pitopalvelun joka on ollut siellä. Sekään ei ole välttämätöntä, mutta jos joku osaisi suositella jotain pitopalvelua Turusta, niin olisin tyytyväinen. :)
  20. MillaVanilla

    Mut perehdytti kohteeseen thaimaalainen. Käytetyt kielet: suomi, thaimaa, englanti, ruotsi ja elekieli. :)

    Aloittelin siivoushommat uudelleen (vaikka keväällä vannoitin etten enää moppiin koske) kun pitää ne opiskelut jollain rahoittaa. :) Aloitan huoltoaseman yösiivouksen ensi viikonloppuna, mutta tänään oli ensimmäinen perehdytyspäivä. Perehdyttäjänä oli thaimaalainen nainen, joka osasi suomea...

Yhteistyössä