Hakutulokset

  1. K

    Adursal lääkkeestä kokemuksia?

    Mä kävin viime viikon keskiviikkona labrassa ja ALAT oli tippunut 170:een, mutta sappihapot kohonneet 41:een.. En kuitenkaan torstaina ehtinyt äitipolille käymään vaan synnytys käynnistyi itsekseen keskiviikkona (rv 34+2) ja meille syntyi pieni poika. Poika vietti ensimmäisen elinviikkonsa...
  2. K

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Vieläkö mukaan mahtuisi yksi elokuinen näille viimeisille viikoille? :) tosin mä tiedän jo, että en synnytä elokuussa, mutta laskettu aika on silloin (2.8.). Mulla on raju hepatoosi ja korkeintaan 38 viikolle asti päästään, tuskin sinnekään, mutta päiviä kerrallaan :) Kuukkunen 34+1
  3. K

    Adursal lääkkeestä kokemuksia?

    Kyllähän se onneksi on vaikuttanut, toisaalta mä sain myös kortisonipiikit kypsyttämään keuhkoja viime viikolla ja ne saattoivat myös laskea noita arvoja. Noh, on ne kuitenkin niistä huippuarvoista tippuneet lääkityksen avulla ja varmasti osittain omaa oloa on helpottanut ruokavaliokin. Olen...
  4. K

    Adursal lääkkeestä kokemuksia?

    Mä olen syönyt Adursalia nyt nelisen viikkoa 2x2tbl päivässä ja on ollut apua sekä maksa-arvoihin että sappihappoihin. Kutinakin on vähän helpottanut ja samoin oma olo on parempi. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut, jotenkin turvallisin mielin tuota syön, kun se on kuitenkin happo, jota...

Yhteistyössä