Hakutulokset

1. M

Äitejä vm -78?

täällä yks kohta kolmen lapsen äiti etelä-pohjanmaalta :wave:
  2. M

Sisätutkimus + tuhruvuoto

\ mulla kävi niin, että kävin lääkärissä yhdeksän päivää lasketun ajan jälkeen ja synnytys alkoi siitä...seuraavana aamuna oli vauva sylissä. lääkäri ite sanoi, että on kohdunsuulla jo jotain tapahtunutkin, mutta hän vähän pyörittelee sormiaan, jos saatais supistelut kunnolla käyntiin ja...
  3. M

Minkä ikäinen oli miehesi kun esikoinen syntyi/syntyy?

munkin piti ottaa oikein sormet avuksi kun aloin laskemaan, että minkäs ikäinen tuo mies silloin vajaa kuus vuotta sitten oli. 26-vuotias oli esikoisen syntyessä, 29 v keskimmäisen aikana ja nyt kuopusta odotellessa 32-vuotiaaksi on tuo ukko ehtinyt. ittellä on ikää kolme vuotta miestä vähemmän.
  4. M

pystytkö lainaamaan miehesi hammasharjaa?

kyllä mä pystyisin. saanhan mä suuhuni niitä samoja pöpöjä meidän pussaillessakin ja tosiaan kyllähän se miehen elinkin suussa käy....ennemmin mä pesisin mieheni hammasharjalla hampaani, kun lasteni. ne pidettäköön erillään mun bakteereista
  5. M

ÄIDIT ROVANIEMELTÄ

mie asun Hirvaalla, lapset, 11v, 10v, 6v ja 4v olis kiva tavata, muta mulla koulu rajoittaa jonkun verran tapaamisia.
  6. M

mitä mieltä olette huostaanotetun lapsen vanhemmista?

huostaanotolle itäis olla järkevä peruste. mun tutavapiirissäon perustelu se että aiti on pyörätuolissa, lapset otettii huostan, kunka moni alkkis saa kuitenkin lapset pitää? :/
  7. M

Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

kävin äitini vanhan kummitädin luona. kummallisinta oli se, että en ollut käynyt siellä moneen kuukauteen ja kun menin, oli mun PAKKO viedä kukkia. Siellä sen Ida-tädin kanssa istuskellessa, hän alkoi siinä keittiön pöydällä kirjoittamaan kirjettä jollekin sukulaiselle. Minä uteliaana yritin...
  8. M

Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

Äitini oli nuorena nähnyt unen että siskoni oli tippumassa veteen ja äitini yritti ottaa kiinni, mutta ei saanut. Aamulla kun äitini luki lehteä, ensimmäiseksi näki ilmoituksen jossa luki, että siihen samaan järveen oli pika pudonnut ja kuollut. kävimme katsomassa kyseistä paikkaa nin...
  9. M

Murkut ja tietokone

\ meillä ei onnistu tuo että on vaan yks kone, kun on miehellä oltava tylön takia oma koneensa, jot aEI saa peleillä sotkea!
  10. M

rovaniemeläisiä ?

Yhteistyössä