Hakutulokset

  1. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Hei pitkästä aikaa. Ikävä kyllä joudun jättämään seuranne, olen käynyt lukemassa tekstejä, mutta aina tuntuu ettei aika riitä kirjoittamiseen. Eilen neuvolassa monista yrityksistä huolimatta sykettä ei löytynyt. Nyt joudun odottamaan perjantaihin, että lääkkeillä alkio poistetaa. Tämä johtuu...
  2. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hei! Onnea uusille :) Täällä esikoinen on ollut kolmatta päivää kovassa kuumeessa ja flunssassa. Aamulla soitin TK:hon mut käskivät vielä seuraamaan kotona, eli ens yö taas valvotaan kuumetta on ollut välillä yli 40... Meinaa myös olla maha kipeä kun pikkuinen kuumepotilas möyrii koko ajan...
  3. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Moikka! Onpa tullut taas paljon tekstiä :) Näitän on kyllä mukava lukea, etenkin tässä vaiheessa, kun ei ole kertonut kenellekkään eli ei voi puhua kenenkään kanssa.. Janzku: Mun kaveri on 30v odottaa ekaa lasta, sillä ei ole ollut koko raskaudessa mitään oireita, nyt tietty ku liikkeet tuntuu...
  4. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Täällä myös herkistellään... Eilen aloin itkemään kun sämpylätaikina oli liian löysää.. :D Rockabella: Musta tuntuu kans että aika menee tosi nopeasti.. Ekasta ei kulunut millään :) Sachie: Vielä muistissa nuo ajat, kun aika ei kulunut. Saatoin käydä raskauslaskurilla monta kertaa...
  5. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    LumiLinnea & Nellinu: Täällä kans tankkaillaa rajan takana. Onneksi, on se sen verran halvempaa, etenkin kun on noita isoja autoja :D Mulla tekee joka ilta mieli teetä. Kahvi ei enää maistu. Eka raskaudessa jouduin lopettaan kahvin närästyksen takia. Mukavaa kun tulee tuota vertailua...
  6. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    LumiLinnea: Mietinkin että pitää huomenna kysellä miten reissun jaksoit... Varmasti hyvä idea perua se :) iipparille pidetään peukkuja!! Kiyoko: Onpa sulla aikaisin neuvola! En ole edes viitsinyt soittaa kun ajattelin että se on niin pitkän ajan päästä... Miten muilla? Mulla on viikot 5+2...
  7. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Nellinu: Kiitos päivityksistä, kiireen ohella :)
  8. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Mä ajattelin soitella ens viikolla neuvolaan, eipä sinne aikaisemmin kannata ku kuitenkin pitää odottaa sinne 9viikkoon.. Oireisiin lisäisin vielä tajuttoman ärsyyntymisen. Tuntuu että kaikki ottaa päähän!! Maha on välillä kipeä ja pelkään että se hiton närästys tulee taas, itse asiassa se ei...
  9. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hei! Onnea kaikille lokakuun vauvoja odottaville :flower: Minäkin unohdan "möröt" mielestä ja ilmoittaudun joukkoon :) Toista lasta odotan, meidän perheessä sitten neljäs (miehellä kaksi ennestään). Esikoinen täyttää kahden viikon päästä vuoden. Saraheinä onkin "tuttu" helmikuisista :)...
  10. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Moikka! Onnea kaikille vauvan saaneille =) Meidän Ukko syntyi maanantaina 28.2. Poika oli 51cm ja 3390g Synnytys alkoi sunnuntaina yhdeltätoista ja maanantaina 13:59 syntyi. Oli aika urakka mutta palkitsi lopussa :) Eilen saavuttin kotiin ja harjoitellaan vauva-arkea :) T:Sike ja Ukko...
  11. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Tsemppiä ja jaksamista vielä odottaville =) Täälläkin on ollut kovin hiljaista, eilen oli vähän suppareita, joten pitää toivoa että jotain alkaisi tapahtua :) T: Sike ja Tuuti (39+2)
  12. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnea Pauliis ja Jane :flower:
  13. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnittelut Tutille, Murmeliinalle ja Nepparille :flower: Ihanaa ystävänpäivää kaikille :heart: Saa nähdä tuleeko tälle päivälle vauvoja =) Erikoista että ihan koko maassa kovat pakkaset. Tosi tylsää, ku ei ulos viitsi lähteä... No, tuleepahan tehtyä kotitöitä : / Täällä edelleen...
  14. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnea kaikille vaavinsa saaneille :flower: Voimia kaikille niille, jotka vielä odottelevat :) Täällä kaikki ok, perjantaina oli päivän maha tosi arka ja kova mut se meni päivän mittaan ohi. Tänään tuli 31v täyteen, en edes meinannut muistaa koko hommaa kun on ollut paljon muuta mietittävää...
  15. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Kaksplus5: Sinulle ja perheellesi paljon voimia suuressa surussanne :'(
  16. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Vaniljaroselle Paljon onnea tytöstä :) Janelle toivotan viimeistä poksumista. Itsekin toivon ettei menis yli... oon niin malttamaton ;) Happynow: Ajattelin viimeksi eilen, että kyllä tulee mahaa ikävä :) Kohta taas neuvolaan, mut eiköhän siellä ole kaikki ok, kun olokin on hyvä :)...
  17. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Paljon onnea wendylle, tikrulle ja bomille pikku kääröistä :flower: Täällä ei taida olla maha laskeutunut kun itse en mitään huomaa :) Huomenna taas neuvolaan :) Kaikille mukavaa vauvan täyteistä tai odotuksen täyteistä viikkoa :) T:Sike ja Tuuti (37+2)
  18. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Miukkarille onnea tytöstä :flower: Synnytys on kuulostanut menneen hyvin :) Ihana lukea kaikkien vauva uutisia ja samalla malttamattomana odottaa omaa :) Meillä on 300 kilometriä synnyttämään ja meinataan lähteä paikan päälle etukäteen. Onneksi mun miehelläkin on lomaa silloin. Pitää vaan...
  19. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Commanderille Paljon onnea pojasta :flower:
  20. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Henkarille onnea pojasta :flower: Repalle myös onnea Pojasta. Aika huikea synnytystarina :)

Yhteistyössä