Hakutulokset

1. M

Kipeästä vauvakuumeesta?

Niin kuin arvasin. Näin nyt sen pikkasen ja oli sylissä... Mä niin tahdon sen vauvan... ja kovemmin ja kovemmin miettii pitäskö se tehdä sen homoystävänsä kanssa... koska se millä se lapsi tulee on tosi vähäistä ja jos jatkuu samaa malliin niin vauva tulee varmaan aikasintaa viiden vuoden...
  2. M

Kipeästä vauvakuumeesta?

ihan sama täällä.sunnuntaina oon taas näkemässä kaverin viikon vanhan pikkuisen ... ja tiedät et vauvakuume vaan pahenee... sitä odottaa ja odottaa eikä tiedä koska sen saa.=( =(
  3. M

Kipeästä vauvakuumeesta?

PLINK; minkä ikäinen olet? mä olen 25v ja kuume valtava. mutta tuntuu että kaikki hokee vaan sä olet viel nuori sä tapaat viel jonkun..mut täs on viimeiset 3v ainakin ihan tosissaa oltu et vauva tänne nyt ja heti. vaikkakin vauvakuume on ollut monta monta vuotta tuntuu myös et olen yksin...
  4. M

Kipeästä vauvakuumeesta?

mullaki ollut vauvakuume useamman vuoden suurimmalla osalla kaveripiiristäni on muksu tai 3 .. ympärilla raskaana olevia. tää ei oo enää mitään pientä kuumeilua vaan välillä itken itseni uneen kun niin kovasti lasta haluan. olen toivonut suur perhettä ja tuntuu että olisin nin valmis...
  5. M

Lapsi homo-ystävän kanssa

Kiitos kannustuksesta!tärkeätä että ei kaikki tyrmää =) ja tuossa olen ihan samaa mieltä. tiedän monta perhettä missä on molemmat vanhemmat ja elämä ei ole niin kaunista, lisäksi tiedän monta perhettä jossa tullut avioero. onko se sitten lapsille hyvä juttu? esim itse näen juuri sen niin...
  6. M

minun isäni ei ole meitä siskoni kanssa tunnustanut...mutta tiedossa on. kutsut juhliin saa,ja pidämme yhteyttä..mut valitettavan vähän. syy kyllä vähän meissäkin. äiti meidät on kuitenki kasvattanut ja esim rahaa ei ole ikinä isältä tippunut.. hänkin hieman viinaan menevä. murrosiässä se...
  7. M

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

luulisin niiden toimivan kyllä melkein yhtä hyvin kun apteekinkin.ainakin olin kaupassa töissä ja niin me asiakkaille vastattiin...!Harva vaan tietää että niitä nykyään myydään myös kaupassa ja käsittääkseni jo r-kioskillakin =)
  8. M

arvasin että tulee juuri erilaisia kommentteja..=) kiitos tacalle =) ja muuten niin itse olen yksinhuoltaja perheestä ja meitä oli 3lasta ja rakkautta ei kyllä ikinä puuttunut. olen haavaillet lapsesta ties kuinka kauan ja ollut sinkkuna ties kuinka kauan. enkä usko että miestä minun...
  9. M

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

oon 25v nuori nainen,suurimmalla osalla kavereistani on jo äiti. en tahdo melkein mitään muuta niin paljon itse,kun olla äiti saada vauva. vauvakuume on ollut jo usean vuoden. mutta se on hankalempaa kun ei ole miestä. vaki seksi-kumppani on mut se on aina tosi harvassa... sanotaan 1kerta...
  10. M

tää on asia minkä tiedän saavan ihmiset kahteen ryhmään. olen tosiaan kaivannut lasta eläämäni jo monen monta vuotta. mutta olen nyt ollut sairaana useamman vuoden,ja miehen etsiminen itselleen on jäänyt melkein viimeiseksi asiaksi mielessäni. eikä se ole vastaankaan kävellyt. olen todella...

Yhteistyössä