Hakutulokset

  1. Ä

    Miltä näyttää naispuoleinen juntti? :D

    Tiedossa siis junttibileet. Miehelle keksii helposti miten näyttää juntilta, mut mites tälleen naispuoleisena pukeutuis/laittautuis? :D Meinasin laittaa ainakin kirkkaan keltaset nahkasaappaat, mutta ihan pelkillä niillä en selviä.. :D
  2. Ä

    Mitä iltapalaksi? :)

    Ite laitoin tulemaan keitettyjä kananmunia kun ei pelkkä leipä maistu enkä huomista ruokaa kehtaa syödä. :) Ehkäpä teekupposen voisin kaveriksi ottaa.
  3. Ä

    Littlest pet shop joulukalenteri.. mitä sisältää?

    Aattelin että jos tuommosen mattimyöhäsenä vielä kaupasta löytäis.. Montako lelua siinä on ja mitä muuta roipetta?
  4. Ä

    Milloin ilmoittautua työttömäksi?

    Eli tilanne on tämä. Multa oikeastaan loppui koulu jo, mutta paperit saan käteen vasta parin viikon päästä. Voinko ilmoittautua työkkäriin jo nyt, vai odotanko pari viikkoa?
  5. Ä

    Mistä halvimmat Viking coretexit lapselle?

    Huomenna pitäis lähteä talvikenkiä ettimään.. Missä ootte nähny ja millä hintaa? ja kolmella tarralla !
  6. Ä

    Tän päivän ehkä hauskin puuha :)

    Annoin siis muutamille varrastikuille uuden elämän. Tiiättekö mitä noista nyt tuli? :) Yhdet on jo käytössä :) Mitäs te tänään puuhailitte?
  7. Ä

    Tänään viihteilemään!

    Vietin äsken about tunnin suihkussa :D Kunnon huoltosuihku.. Vaatteet on melkein valittuna ja siiderit kylmässä. Illalla Hunkseja kattomaan yhen vanhan kaverin kanssa! ;) Mitäs teille?
  8. Ä

    Mistä kunnon työhaalarit pienikokoiselle naiselle?

    Pitäis löytää jostakin huomioväreissä olevat työhaalarit. Vaatekokoni on n. 34-36. Tällähetkellä mulla on miesten 46 koon haalarit joissa haarukset roikkuu puolessa reidessä. :( Mistähän mahtais löytää ?! nettikauppoja tms?
  9. Ä

    Bilemusaa ketju!

    http://www.youtube.com/watch?v=SmM0653YvXU&feature=related Ja kylläpä tanssituttaa! Jatkakaa...
  10. Ä

    Miten liittää langat toisiinsa?

    Ajattelin tehdä itse seiskaveikan jämistä raitalankaa niin ei tartteis päätellä niin paljoa :xmas: Miten noi kannattais yhdistää? mikä solmu kestäis?
  11. Ä

    Mikä on ammattitutkinto?

    "Ammattioppilaitoksesta tai ammattikoulun rakennuslinjalta valmistuneet sekä ammatillisen perustutkinnon (ammattikirja) suorittaneet työntekijät kuuluvat vähintään palkkaryhmään II. Ammattitutkinnon suorittaneet työntekijät kuuluvat vähintään palkkaryhmään IV." Kertokaas tyhmälle että...
  12. Ä

    Kirpputorilöytöjä :)

    Täällä minun tämänpäiväiset.. sometimes i just want to feel pretty.: Kirpputorishoppailua :) Mitäs te olette löytäneet lähiaikoina?
  13. Ä

    Kuikatkaapas :-)

    sometimes i just want to feel pretty. Blogeilu alkaa taas, tai ainakin kova on yritys myös muistaa päivittää tuota :D
  14. Ä

    Millä ötökällä on pinkkioranssi perse? :D

    Vihreä lentävä ötökkä jolla tosiaan on pinkki perse, ainakin tietyssä valossa, pörräilee meidän takapihalla ja mua kiinnostais tietää mikä öttiäinen se oikein on.. Tietäiskö joku :D
  15. Ä

    Mitäs teillä tänään syödään?

    Meillä on tulisia jauhelihapihvejä ja voipottua jossa osa perunasta on korvattu porkkanalla.. saas nähä tuleeko tuosta nyt mitään :D
  16. Ä

    Löysin mun unelmatukan taas.

    Tuommonen mut punanen Mutta en tiiiä. Tuo otsis on niin paksu. Että oisko mun muu tukka sitten ihan liru ja oisko tuo vittumainen laittaa. Lisäkkeet tuolla tytöllä ehkä on, tai ainakin vois kuvitella.
  17. Ä

    ärsyttää.

    Tiedättekö sen tunteen kun on just saamassa jotain valmiiks ja sit se meneekin pieleen ? Mitätön asia mutta 1000 palan palapelistä enää n. 10 palaa jäljellä ja tajusin että jossain kohti on menny vituiks. :kieh:
  18. Ä

    Easy sweet vartalosokerista. Neuvokaa aloittelijaa :D

    Mitä ihmettä mä voin tehdä tuolle sokerille kun se löllöytyy ihan täysin jo puolen säären kohdalla? Alkuun lähtee karvat tosi hyvin mutta sit se ilmeisesti lämpeää liikaa. Perjantaina kokeilin ja sain huuhdella viemäristä alas tuon mönjän :D Tyydyin sitten höyläämään kuitenkin ja nyt keräilen...
  19. Ä

    Mitä lasissa/lautasella/päällä/alla/soi/kuuluu?

    Lauantai-illan kunniaks tämmönen. Kertokaahan kuulumisia ja ennenkaikkea noita lasissa ja lautasella juttuja :) Mä voin vastata puolen tunnin päästä kun on jotain kerrottavaakin :D
  20. Ä

    Mitäs tällä viikolla syötäisiin?

    Mausteinen kanakeitto ja karjalanpaisti arkiversiona ois tulossa ainakin. Mitäs teillä syödään tällä viikolla?

Yhteistyössä