Hakutulokset

  1. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Neune: joo oikeessa oot, eniten viel ärsyttää ne ihmiset jotka viel väheksyvät tätä sairautta. Muutamaan otteeseen tehny ihan oikeesti mieli motata, kun on kuullu kommenttia " no on se kumma kun ette niitä lapsia oo viel hankkinu, koht te ootte niin vanhoja ettei niitä edes tule"tai ainaista...
  2. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Mulla todettiin 20v, lääkärissä vaan et "lapsia ei tule ilman hoitoja, jos sillonkaan" Totuin sitten ajan kanssa ajatukseen ja mietin et en kai sit yritäkkään, mut sit tuli rakas ukko kulta kuvioihin ja mieli muuttuikin. naimisiin mentiin neljä vuotta sitten ja aloimme haaveilemaan esikoisesta...
  3. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Sane: Huomasinkin et meitä yli 30v onkin enemmän :laugh: Tosin väliäkö sillä on minkä ikäinen kun kaikilla sama vika :snotty: Onnea vielä kaikille plussalaisille :hug: :flower:
  4. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Heissan! Tässä taas joutunu hommia hoitelemaan ni en oo kerenny kirjottelee pahemmin B) Neune: Minähän se nestemmäisenä sitä helokkiöljyä vetelen. Ollu nyt pari pv, sellasta juilimista alavatsassa et, hyväl tsägäl vois ne "ferrarit" tullakkin :x Nii joo nestehukasta tosiaan kärsin sillon...
  5. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Onnea plussanneille :flower: Joo minäkin 32v, :whistle: Eli ei ihan enään tylleröinen.. Vaikka mielellään olisinkin 20v, viel :laugh: Mulla ovistestit näyttää plussaa aina, joten en viitsi enään niihin rahaa laittaa :/
  6. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    äitijellona: Oliko kirjassa mainintaa vitamiinien käytöstä? Englannissa tutkittu pco:ta laajemmin kuin suomessa ja lueskelin jostain että pco:sia sairastavat naiset kärsisivät vitamiinien puutteesta mm, D- B-vitamiinien. Nii ja vitamiinithan muuntautuu elimistössä hormooneiksi jos oikein...
  7. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Helokkiöljystä viel!!!! saa ostettua apteekista pullossa, 30 tippaa per päivä, maksaa 11e riittää pari kuukautta. Halvempaa ja imeytyy paremmin elimistöön. :D Sorry kun en aiemmin tajunnu sanoo :headwall:
  8. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Piglet: Hki:sta ollaan kotoisin ja naikkarilla hoidoissa! :) Täytyy kyllä sanoa että meillä on ollut alku jännityksen jälkeen naikkarilla aivan mahtavat lääkärit ja hyvää palvelua. Ainut miinuspuoli oli vaan se et hoitojonot törkeen pitkät ja siks todella hidasta touhua siellä. Mulla painoa...
  9. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Piglet: ollaan kumpikin uusia täällä ja samaa ikäluokkaakin. tervetuloa:wave: millaisella ruokavaliola sait painon putoamaan? =) Neunu: Mulle clomit aiheutti TODELLA pahat sivuoireet. Meni mielialat niin vuoristorataa ja menkkakivut oli ihan helvettiä, makasin kaksinkerroin sängyssä. :x...
  10. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Hienoa että on ollut apua niistä helokkiöljy kapseleista! :) Minullakin ihan ok olo, mut ihmetyttää toi jano ja noi mun sormenpäät :p Tosin voihan se johtua jostain muustakin, isäntä oli sitä mieltä etten juo tarpeeks ja et mun aineenvaihdunta olis kiihtynyt tosta öljyn käytöstä. On mulla...
  11. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Neunu: Piti vielä sanoa hiusten lähdöstä, sun kannattais kysyä sua hoitavalta lääkäriltä siitä kilpirauhas kokeesta! Joillakin ihmisillä voi vaikuttaa jo paljon, se että arvot on ihan pikkiriikkisen alle viitearvojen, niin kuin minulla on. Mun ongelma korjaantui lasten thyroxsinilla annostus...
  12. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Onnea kaikille plussanneille! :flower:
  13. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Neune: Olen nyt käyttänyt helokkiöljyä n, kuukauden ja vaikutuksia on tullut mm, janottaa ihan tolkuttomasti ja sormenpäät on koko ajan sen näköiset kuin olisin ollut uimassa. :/ mulla ei tuu kk, lähes olenkaan ilman teroja, joten ajattelin josko tuo auttaisi ja siinä lisänä D vitamiini. luin...
  14. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Hei! Passaako että rantaudun tänne? :wave: Eli minullakin tuo pco ja kk poissa melkein kokonaan.. kun jätin pillerit pois n, 4v sitten minulta alkoi lähtee hiuksia, melkeen kaljuunnuin. Kävin lääkärissä ja otettiin kilpirauhas kokeet joissa arvot vähän alle viite arvojen ja sain thyroxinit ja...

Yhteistyössä