Hakutulokset

  1. F

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Täällä edustetaan myöskin Espoota :wave:
  2. F

    Miten ihmiset voi asua kerrostalossa??

    Eipä tietääkseni :kieh:
  3. F

    Miten ihmiset voi asua kerrostalossa??

    Muuten sama, paitsi että meillä on se pieni pihapläntti :laugh: Eipä tarvitse itse vaivata päätään millään remontti- /korjaushommilla, soitto huoltoon ja se on siinä. Tietysti minullakin on se yleinen haave: punainen tupa ja perunamaa. Tosin, että haluan harmaan talon ja läheltä "sivistystä"...
  4. F

    Ne keitä kiinnostaa niin juttua kun Rukoilijasirkka vieraili meillä :)*kuvia

    Mielenkiinnosta ikääsi utelen? :flower:
  5. F

    No mitäs mammat sanoo tästä - lapsi 2v 4kk on vielä täysin

    Esikoinen on ollut vasta kuukauden vaipatta (päivisin), ei vaan ollut aikaisemmin valmis vaipattomuuteen. Ikää siis nyt 2v 8kk. Vielä edelleenkin saattaa tulla pissat housuun, mutta annettakoon se hälle anteeksi ;) Tuttipullon jätti tosin itse pois vuosikkaana, joten siihen en voi sanoa juuta...
  6. F

    Jopas on tässä miestä ;)

    http://l.yimg.com/l/tv/us/img/site/06/44/0000000644_20060919020104.jpg Skeet Ulrich :heart: :p
  7. F

    Miksi kivoja äitiystäviä on niin vaikeaa löytää:/?

    Missäpäin AP muuten asuu? :saint:
  8. F

    Miksi kivoja äitiystäviä on niin vaikeaa löytää:/?

    Mä olen tullut tulokseen, että vika on mussa: Jos saan vähänkään huonon ensivaikutelman se on todella vaikeaa muuttaa. Siksi pidän oikeasti vain muutamista ihmisista :ashamed:
  9. F

    Viikonloppuna tulee sit kaverin 3kk vauva meille hoitoon.

    Mä oon saanu siiten teidänkin edestä pissaa päälleni :D ...sekä suuhun ja silmille :ashamed:
  10. F

    Viikonloppuna tulee sit kaverin 3kk vauva meille hoitoon.

    Vinkkinä, että pojat pissaa aikalailla samantien kun otat vaipan pois, refleksit on syytä olla kunnossa :laugh: ;)
  11. F

    Kotitekoinen tatska, saa haukkua. Sis. kuvan siis. :P

    Minä tykkään ja kovasti! :p
  12. F

    Kuinka monet rattaat teiltä löytyy?

    Yhdistelmävaunut ja seisomalauta. Mitä te teette noin monilla rattailla? :snotty:
  13. F

    G: Mitä asioita teet erilailla kuin muut tuntemasi äidit?

    - Ei päivärytmiä - En halua kieltää 2,5 vuotiasta esikoistani lähes mistään /tietysti esim. sohvan selkänojalla riekkuminen on kiellettyä, koska turvallisuus on kyseenalainen), mutta saa juoda mehua, huutaa ja pomppia, leikkiä vaikka vessassa jos haluaa - Ei ulkoilla jos sataa/on kylmä/ei...
  14. F

    Paljonko lapsillanne on ikäeroa?

    Aikalailla tasan 1,5 vuotta :)
  15. F

    Lapsi syö huonosti

    Esikoinen 2,5 vuotias, enkä muista että olisi koskaan syönyt kokonaista (pientä) lautasellista ruokaa.. Parhaimpina päivinä syö aamu- sekä iltapalan sekä lounaalla 'jotain'. Huonoimpina päivinä on ollut lähes ruoatta, tarjottu kyllä on! :xmas: Neuvolassa eivät reagoineet kummemmin, kasvaa...
  16. F

    KOTIÄIDIT; onko teillä omaa rahaa?

    Aikalailla näin meilläkin. Mies tosin hoitaa automaksut ja bensat, koska enemmän sitä käyttääkin.. Minä vastaavasti hoidan enemmän lasten juttuja ja hankintoja :)
  17. F

    Myyttekö paljon leluja ja tavaraa koko ajan kun lpaset kasvavat?

    Mä koitan ostaa pojilleni sellaisia leluja, joista on iloa pitkäksi aikaa. :) Vauvalelut pistin kiertoon vähän aikaa sitten.
  18. F

    Uusi palstalainen esittäytyy!

    Mikäs noissa nikeissä sitten on vikana, armas Afrikannorsu? ;)
  19. F

    Laitettaisko sitä ikää tähän ketjuun?Ois kiva tietää mitä ikää kukakin elää!

    21, parin kuukauden päästä 22. Eli ihan räkänokka ;)

Yhteistyössä