Hakutulokset

  1. V

    Muita yhtä pitkiä 1,5v?

    Poika oli 1,5v neuovolassa 92,2 cm ja n.14kg. Onko muita isoja lapsia? Hupasta ku kaikki luulee vanhemmaks. Poika oppi kävelemään vasta 1v 4kk. Ihmiset ihmeissään ku "kaksvuotias" konttaa :o
  2. V

    ivf-hoidon kokeneet

    Heippa! Voisittekohan vähän neuvoa mua,,,Mulla on IVF-hoidot alkamassa ens kierrolla ja vähän jäi lääkäriltä kysymättä,,,Eli: Kuinka paljon saa sairaslomaa munasolupunktion jälkeen ja oliko sille tarvetta, eli tuntuiko vatsa kipeältä kauan?
  3. V

    peruna muusi?

    kertokaa mulle miten te valmistatte peruna muusin siin kokonaan ite. antakaa hyviä ohjeita.
  4. V

    Syöksysynnytys

    Toisen lapseni synnytys oli ns. syöksysynnytys, kesti puolisen tuntia. Onko muita syöksysynnytyksen kokeneita? Oletteko uskaltaneet vielä tehdä lisää lapsia? Pelkään että jos seuraavakin olisi nopea enkä ehtisi sairaalaan..
  5. V

    Suksiasiaa..

    Auttakaas vähän, ystävät kalliit. Eli, minkä pituinen on 4vuotias? Entä kuinka paljon ehtii vuodessa kasvaa, kuinka pitkä hän on 5vuotiaana. Siis noin suurinpiirtein. Ollaan ostamassa suksia 102 senttiselle lapselle, mutta minkä pituiset? Myyjä väitti et sama 100senttinen menis vielä ens...
  6. V

    THAIMAA

    Ollaan lähdössä Thaimaaseen tammikuusssa koko perheen voimin.Poika on sillon 1v2kk, ja minä olisin 5kk. raskaana.Menemme Cha Am nimiseen paikkaan.Onko kenellekkään tuttu? Lapsi perheille idyllinen ja rauhallinen.Ollaan matkassa 2vk.Vähän pelottaa että mitenköhän?! :wave: ........
  7. V

    onko kaksi kielisiä perheitä?

    B) heips,minä olen syntynyt kaksi kieliseen perheeseen ja nyt tilanne on saman kaltainen meijän perheessä.Nyt jo puhun pojallemme espanjaa päivittäin,illalla kun iskä tulee niin vaihdamme suomen kieleen kun mies niin toivoopi.Pitäisikö puhua lapselle ympärivuorokautisesti espanjaa että ei...
  8. V

    hampaatttt

    :'( poikani 8kk. herää noin 2-3kertaa yössä.Alhaalla pari hammasta ja ylhäällä tulossa ihan selvasti neljä mitkä varmaan kiusaavat.Onko tähän mitään apua? Imetän poikaa aina yöllä ja sit nukahtaa uudelleen,se helpottaa.Olis ihanaa nukkua koko yön joskus.6kk ikään asti poitsu nukku kaikki yöt...
  9. V

    koska raskaaksi???

    :saint: terve kaikille äideille!!! Mulla on 8kk vanha poika,imetän vielä.Voiko sitä jäädä raskaaksi vaikka imettää?? En ihan vielä haluais toista lasta joten haluaisin neuvoja kokeneilta :o

Yhteistyössä