Hakutulokset

  1. Jilli

    Hullun hauska raskaus?

    Hei. Toivottavasti saan nyt roppakaupalla kommentteja, kun viimeinkin rohkaistun kyselemään muiltakin kuin omalta lähipiiriltäni. Olen aloitteleva sarjakuvapiirtäjä. Piirrän strippisarjaa Kiki ~Paksuna, jota julkaisen sekä facebookissa, että Kiki paksuna -osoitteessa. Kuten nimikin jo sanoo...
  2. Jilli

    Veri vettä sakeampaako?

    Lyön vessan oven kiinni. Luojan kiitos siellä ei ole muita. Kiukun kyyneleet ovat vähällä ottaa vallan minussa. Miksi sinun pitikin tulla tänne? Olkoon sitten kuinka ystävieni suuri päivä, johon myös sinä kuulut, niin miksi helvetissä et voinut vain pysytellä siellä hevetin Lontoossa! Vihaan...
  3. Jilli

    Kaikki muu seksin edelle.

    Tilanteeni on tämä: Olemme auttaneet ystäviämme, jotka ovat tilapäisesti asunnottomia, jolloin ovat tovin asustaneet meillä. Tietenkään seksielämä ei ole silloin niin vapautunutta, kuin voisi olla. Nyt tämä ystävä pariskunta on lähtenyt viikonlopuksi mökkeilemään antaen meille kahdenkeskistä...
  4. Jilli

    Minun tavallani

    Elämä on rankkaa. En ole kuukauteen ehtinyt tekemään muuta kuin töitä. Olen ollut duunissa aamuvarhaisesta yö myöhään. Toisaalta rahaahan se vain tiesi, mutta raha ei lämmitä sänkyä eikä tyydytä. En muista milloin olisin ollut näin puutteessa. Kun joku sanoi töissä jotain vähänkin seksiin...
  5. Jilli

    Parhaat ystävät, 4-ever.

    Mä muistan sen ikuisesti. Kuka nyt ei vois sitä unohtaa? Me ollaan oltu monta vuotta hyviä ystäviä. Ehkä jopa parhaita ystäviä. Me ollaan tatuoitu toistemme nimet käsivarsiimme ja saaneet näin kumppanimme nyreiksi. Meidän välillä on ollut aina erillainen yhteys, kuin muilla ihmisillä on. Se...
  6. Jilli

    Hääyö

    Voi luoja kuinka oletkaan kaunis. Pureva pakkanen saa poskesi hehkumaan ja valkea pukusi korostaa kermanvaaleaa ihoasi. Hiuksissiisi on sidottu valkeita ruusuja ja pääsi päällä lepää isoäitisi tiara, jossa kimmeltävät hopeiset, jalokivillä koristellut lumihiutaleet. En voi vieläkään uskoa, että...
  7. Jilli

    Uusi ystävä päiviä piristämään.

    Jostain syystä seuraelämäni on supistunut muutettuani uuteen kotiin ja uuteen kaupunkiin. Täällä minulla on vain mieheni ystäviä, jotka kyllä tulevat toimeen kanssani ja ovat minulle ystävällisiä, mutta liian monta kertaa puheen aiheet loppuvat kesken. Löytyisikö täältä puhekumppania ja...
  8. Jilli

    Baarimikkojen kesken

    Olin aamuvuorossa lähiökapassa. Tai ei, se nyt varsinaisesti mikään likainen kapakka ollut. Oikeastaan viihtyisä pubi, jossa oli torstai ja perjantai-iltaisin karaoke ja viikonloppuisin diskomusiikkia. Siellä oli juuri disko iltoja varten hienot, moniväriset valot, peilipallo ja savukone...

Yhteistyössä