Hakutulokset

  1. P

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    :flower: Onnea plussanneille! :heart: mua hymyilytti tuo, että junan vessassa sait varmuuden raskauteen. :laugh: Mahto tulla erittäin hymyilevä tyttö vessasta pois? :D
  2. P

    mielipiteitä kaivataan.

    Täällä hääpäivää mietitään kovasti ja kaksi erittäin hyvää vaihtoehtoa mulla olisikin mielessä tarvii vielä sulhasen mielipidettä kysellä, mutta olisi kiva tietää muiden mielipiteitä asiaan. Eli meidän tilanne on se, että me ollaan ihan ensimmäisen kerran alotettu seurustelu 14.3.1997 ja...
  3. P

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Mua ei tarvi nyt päivitellä tonne listaan, ku uusi yritys menee heinäkuulle. Laitetaan nyt kumminki tämän hetkinen eli [u]KP 4/27-30. yk 2 alkaa heinäkuussa. Plussatuulia!
  4. P

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Mä en oo päässy tänne nyt mitään kirjoittelemaan, ku unohdin mikä mun salasana on! :D Täällä täti yllätti ja uusi yritys alkaa vasta heinäkuussa kun mieheni palaa kotia. Joten hetken aikaa olen hieman taka-alalla, mutta varmasti palailen heinäkuussa kertomaan kuulumisia ja lueskelemaan mitä...
  5. P

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Kyselenpä ny täällä myös, että voiko haamujen haamu hävitä? Mua ottaa päähän, ku en saanu kuvaa otettua ja tänne näytille, mutta olin siis näkevinäni testissä haamujenhaamun.. enää sitä ei näy ja testistä on kulunut jo tovi, en tehnyt sitä aamupissasta vaan tais olla kolmas vessasakäynti, ku...
  6. P

    Kuvia plussatesteistä

    Kyselenpä ny täällä myös, että voiko haamujen haamu hävitä? Mua ottaa päähän, ku en saanu kuvaa otettua ja tänne näytille, mutta olin siis näkevinäni testissä haamujenhaamun.. enää sitä ei näy ja testistä on kulunut jo tovi, en tehnyt sitä aamupissasta vaan tais olla kolmas vessasakäynti, ku...
  7. P

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Mulla on kp21/27-28 ja yk? YK on siksi ?, ku en oo laskenu yrityskertoja, mut jos niit nyt vaikka lähtis laskemaan niin tähän voi kyl laittaa sit yk1.
  8. P

    Ekat raskaus oireet??

    Nyt rupee tätä tyttöä mietityttämään oma kohtalo.. Tosiaan kuukautiset ny on tulossa ensi viikolla, mutta on siis mahdollista että olisin raskaana. Tänään on ollut aamusta asti sellanen ällöttävä olo ja aina syömisen jälkeen se on jotenki pahempi se olo ja nyt aina välillä vatsassa vihlasee...
  9. P

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Heipähei! Täällä uusi esikoisesta haaveileva! Mahtavaa, että on tälläinen paikka missä voi lukea muiden kokemuksia ja myöskin kirjoitella omia kokemuksia. Lapsi ois jo tervetullut tähän perheeseen, meillä kun on ikää (jo) 27vuotta. Jännää kuinka sitä yhtäkkiä tajuaa haluavansa lapsen, ku...

Yhteistyössä