Hakutulokset

  1. E

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Heippa, Oon lueskellu teidän juttuja jo keväästä asti, muttei ole tullut kirjoiteltua. Poikasen olis määrä saapua 29.11. paikkeilla. Nyt piti kuitenkin tulla kommentoimaan tota synnärille lähtöä. HUSin sivuilla on tällainen ohje, joka jaettiin mulle myös paperisena neuvolassa. Siinä on ihan...
  2. E

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Fourth gift En ole vielä täällä listoilla, mutta mulla on sama LA, kun sulla (29.11). Niin eikös tänään poksu vasta 5+0 ? :)
  3. E

    Lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui -> kaavinta

    Päätin tulla kirjoittamaan tänne oman kokemukseni keskenmenosta. Itse etsin keskenmenon tapahduttua tietoa netistä ja se auttoi minua. Ehkä tämä auttaa jotakuta muuta samassa tilanteessa olevaa. Keskenmenot on tietenkin aina yksilöllisiä, mutta näin se minulla meni: Minulla oli kuutisen...
  4. E

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Kävin kurkkaamassa miten täällä voidaan ja huomasin, että olen edelleen etusivun listalla :( MLM et varmaan huomannut edellistä pyyntöäni, mutta poistaisitko minut listalta.. Ihanaa odotusta kaikille:wave:
  5. E

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Mut voi poistaa listalta, ei ollu pikkunen jaksanut matkassa..
  6. E

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Ladymoon:hug: Neuleohje näyttää kyllä aivan ihanalta! Olen itsekin jonkin verran käsityöihmisiä, mutta oma äiti on siinä hommassa ihan pro, niin pitääpä vinkata tuosta:) Pahoinvoinnista Mulla pahoinvointi helpotti huomattavasti 9+6 ja nyt on enää lievää etomista, mutta ruoka maistuu...
  7. E

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Sartsa83 juu, elokuussa. Np-ultra äippäpolilla kesäkuun lopussa kuulemma korvaa yhden käynnin. Jotenkin oletin, että käyntejä olisi useammin:) Unista mä näin pari viikkoa sitte unta, että olin lääkärissä ja se katto oliko tuolla masussa mitään. Sitten se kaivoi sieltä kaksi sammakkoa ja...
  8. E

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Voi kurjuus MM! Tsemppiä uuteen yritykseen! Mulla oli tänään eka neuvola. Olihan se vähän sellasta diipadaapaa, mutta tulipahan käytyä. Seuraava onkin sitte elokuussa, tuntuu et siihen jää hirveen pitkä väli. Tai käynhän mä siinä välissä siellä np-ultrassa. Mun laskettu aika olikin sitten...
  9. E

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    jag78 pahoittelut ja voimia!! Voimia myös kaikille epätietoisuuden kanssa tuskaileville! ON: kävin siellä varhaisultrassa viime perjantaina ja kaikki oli hyvin ja sydänkin löi!! Olihan se aivan uskomaton tunne, kun näki sen pienen kirpun siellä! Huomenna on sitten eka neuvola ja np-ultra...
  10. E

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Helou kaikille ja tervetuloa uusille! Ja kaksosuutisiakin on tullut, Wow! ON: pahaolo ja ällötys alkoi 5+4 ja jatkunut nyt viikon. Kestää ihan aamusta iltaan, lähes kaikki syötävä yököttää.. Pommac on juomista in ja syömisistä riisipiirakat. Jääkaapille pitää mennä nenää pidellen:) Noh...
  11. E

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Tervetuloa kaikille uusille ja aivan ihania uutisia oli Felicia saanut :heart: Ultrista mulla laitettiin vuosi sitten olleen veritulpan vuoksi heti neuvolasta lähete Naistenklinikan äippäpolille ja sieltä soiteltiinkin heti viime viikolla. Täti siellä sanoi, että meille oli varattu aika...
  12. E

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Täälläkin yksi uusi ilmoittautuu mukaan:wave: Viime viikolla pärähti testiin plussa 8kk yrityksen jälkeen ja ensimmäisen clomikierron avittamana. Epäuskoisena ja onnellisena täällä yritetään ymmärtää siis, että vihdoin olen raskaana:) Neuvola ja varhaisultra jo varattuna. Neuvolasta...
  13. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Tiuhti kiitos, kun laitoit mut plussanneisiin! Voisitko vielä laittaa sinne plussauspäivän eli 3.5, näyttää niin orvolta siellä ilman sitä:) Kiitos!
  14. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Kiitos kaikille onnitteluista :) Mut voi siirtää plussanneisiin, tänään tein vielä yhden testin ja testiviiva oli jo tosi tumma. Myöskin pahoinvointi ja etova olo nostelee päätään:x mutta silti olen niin onnellinen, enkä edes oikein voi uskoa tätä!! Toivotan teille kaikille plussatuulia...
  15. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Kiitos taas kaikille kannustavista kommenteista :flower: Tänään tehty testi näytti tältä ja sen rohkaisemana tein kaapissa kuukausikaupalla säästössä olleen digitestin, ja tulos on tämä: Aijaa.com - 7996244.jpg Mä en voi uskoa tätä todeksi!! Olen ihan onnesta soikeana, vihdoin kahdeksan...
  16. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Tänään testi näytti tältä, on se musta vähän tummunut, kovin hailakka tosi vieläkin.. Mutta tänään olisikin vasta ko 27/31 ja dpo 12. Aijaa.com - 7994259.jpg
  17. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Memelisa Mulla todettiin PCO maaliskuun lopulla ja olen juuri saanut elämäni ekan haamun r-testiin! Älä siis heitä kirvestä kaivoon PCO-diagnoosin vuoksi, toivoa ei ole menetetty :) Kiitos kaikille tarkkasilmäisille haamutihrustajille :D Toivottavasti tää on nyt sitä:heart:
  18. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Kuumeilija Tuo on tehty Mammaksilta tilatuilla David-testeillä. Olen käyttänyt niitä aina, ja koskaan ennen niihin ei ole tullut mitään, ei haamuja/viivanpaikkoja...
  19. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Ihanaa, että tekin kuumeilija ja syysmyrsky näitte jotain :heart: Viime syyskuussa alkoi yritys, mutta kierrot heitteli joulun tienoilla melkein 60pv, niin tämä meneillään oleva yk on 7:s. Voi kun tuo tuosta lähtisi vahvistumaan!!!
  20. E

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

    Tässä on kuva:) Näättehän tekin jotain, juuhan? Aijaa.com - 7988137.jpg

Yhteistyössä