Hakutulokset

  1. NewYork

    Haaveena vauva 2024

    Sen mä luin et mitä myöhemmin alkio jakautuu niin eivät ehti erottautua toisistaan ja tulee siiamilaiset kaksoset. 🤔
  2. NewYork

    Haaveena vauva 2024

    Blääh, näin unta kaksosista. Tunsin kohdun alueella kipua 4,5 päiväisen alkion kanssa. Sehän täs kiinnostaa tietää et jos alkio jakautuu niin kiinnittyykö se sen jälkeen vai miten tuo tapahtuu. Tosin en ole testiä tehnyt ja voi olla etten edes ole raskaana 😅 hassuja juttuja se mieli saa aikaan...
  3. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Meillä käytettiin ubiqinol 100 Mg valmistetta 2kertaa päivässä. Mies otti sen yhtäaikaa. Sinkkiä tuplat sekä vitamiiniporetabletteja 2 samaan lasiin. Tää toimi meillä, muttei ole takeita onko apua muille ja annokset on yli suositusten, joten en sinällään suosittele. Näitä se yli 3kk niin saatiin...
  4. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Miten muilla piinaviikot ovat sujuneet? Onko ollut oireita vai pysynyt oireettomana? Tällä kertaa ei ole sellaista lääketokkuraa tukilääkkeistä, mikä sotkisi olon. Vähän on epäuskoinen olotila, mutta pyrin olee mahdollisimman rento. Pieniä tuntemuksia on, mutta voivat johtua cyclogestistäkin...
  5. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Meille ei oo vielä puhuttu lahjamunasoluista. Meille kyllä heti ensikäynnistä lähtien tuputettiin tanskalaisia siittiöitä, sillä meidän lapsettomuus johtuu miehestä. Mutta meillä kävi tuuri, että saatiin top luokan alkiot. Muttei sekään takaa vielä mitään. Nyt on 3.alkio menossa 8 soluisena...
  6. NewYork

    Haaveena vauva 2024

    Mulle tulee ensi kuussa 41v mittariin ja ajattelin teettää kyseisen testin jos tulisin raskaaksi. Se antaa tietoa tulevasta.
  7. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mulla ainakin oli paljon miedompi vuoto, kun tuli läpi cyclogestista ja se määritettiin kp1, siitä lähtien on tullut ovulaatio ajallaan jne. Mutta itse pidin taukoa siinä välissä, sillä kehoa oli rääkätty punktioon asti ja siitä nega tuoresiirrossa (verenvuoto ajallaan kp27). Se on mun mielestä...
  8. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Itse vaan työnnän sen niin pitkälle kuin pystyn. Riippuu lähinnä asennosta missä sitä yrittää laittaa 🤷🏼‍♀️ oon todella pahoillani 😒 kurjin uutinen mitä tuossa tilanteessa voi saada. Onko uutta yritystä mielessä? greippimehulla on lääkkeiden kanssa ristivaikutuksia, mutten tiedä onko juurikin...
  9. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Oman punktion jälkeen oma olokin oli tukala ja kolotti joka suhteessa. Kunhan ei ole kuumetta niin eiköhän nuo tuntemukset ole aika samanlaisia muiden asian läpikäyneiden kanssa. 😅 Jos epäilee niin aina kannattaa kysyä hoitajalta onko syytä huolestua. Plussatuulia myös sinne! ❤️
  10. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Tervetuloa! oliko minkä ikäinen alkio kyseessä? Itse valmistun 3.pas siirtoon mikä on huomenna. Edelliset sekä tuore että pas siirto aiheutti paljonkin alavatsatuntemuksia ja uskon sen johtuvan lääkityksestä. Sen verran tuhtia tavaraa. Vuoto on normaalia, sekin riippuu vähän lääkärin taidoista...
  11. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Meillä on torstaina jos selviää sulatuksesta. Täytyy kysellä tuosta, kun pääsee sinne asti. 🤔 Tuo on oma piinansa! Muistan itsekin kun hermoilin tuloksia. Meillä hedelmöityi 4/5 ja niistä puolet on jäljellä. Tsemppiä! Toivotaan, että huomenna saatte hyviä uutisia! 🫶🏻
  12. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Hellou pitkästä aikaan! täällä on ovisplussa saatu kiinni ja ensi viikon aikana siirto. Nyt on paljon levollisempi mieliala asiaan. Jos nappaa niin nappaa. 3.päivän ikäisellä alkiolla lähtään taas kokeilemaan onnea. Pitää kysyä onko mitään apuja saatavilla juurikin kiinnittymiseen. Ainakin...
  13. NewYork

    Haaveena vauva 2024

    Mun mielestä tämä ketju toimii kaikille. Itse kun olen hoidoissa oleva niin lähinnä luen ketjua sivusta ja kirjottelen, kun on asiaa kirjoitella. En pidä siitä, että pitäisi lokeroida tiukasti omiin ketjuihin. Hoidoissa olevien huolet ovat samankaltaiset: onko kiinnittynyt ja ovatko oireet...
  14. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Kannattaa kysellä klinikalta miten he sen tulkitsee. Vaikka oon 40+ niin eipä tuo kela-korvaus mikään suuri ole. Ja siinäkin on ehtoja enemmän ja vähemmän. Jouduin esim. ostamaan lääkkeet omaan piikkiin ilman kelan lääkekattoa.
  15. NewYork

    Haaveena vauva 2024

    joo, on otettu mieheltä. Tosin se oli hepatiitti sekä hiv testit verikokeena. Se oli ehtona hoidoille juuri siinä paikassa. Ollaan kyllä yksityisellä. Testitulos oli voimassa 3kk ennen hoitoja ja hoitojen ollessa käynnissä niin 2v.
  16. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mulla on neulakammo. Olin ensin ennakkoluuloinen noihin piikkeihin. Onneksi noissa kynissä on nykyään niin pienet/ohuet neulat ja vahva ote omasta nahkasta auttoi asiassa. Toki joskus se nipisti vähän, mutta sen kesti hyvin. Ensin ajattelin myös, että mies saa luvan pistää, mut läsnäolokin...
  17. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    On se tarkkaa. Alkio pitää kohdata kierrolla oikea aikajana, milloin kiinnittyä kohtuun. Se ei onnistu jos alkio on liian kehittymätön tai liian kehittynyt kohdun kypsyyden kanssa.
  18. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Täällä alkaa oviksen metsästys ja ultra ens maanantaina. Täytyy toivoa, että ovis tulisi viikonloppuna jotta pääsisi 3.kerran kokeilemaan tuuria. Enää 2 alkiota jäljellä. Odotukset eivät ole korkealla ja testaaminen jää todennäköisesti testipäivän tuntumaan. Oireet saa jäädä tutkailematta, sillä...
  19. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Kumppani on ollut aktiivisesti mukana. Ainoastaan nuo kp välissä tapahtuvat ultrat oon tehnyt yksin. Oli mukana punktiossa ja jokaisessa siirrossa mitä ollaan käyty.
  20. NewYork

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Itse onnistuin saamaan punktiosta 4päivän sairasloman mihin sisältyi myös 3-päivän ikäisen alkion siirto. Riippuu lääkäristä ja työpaikasta miten suhtautuvat todistuksiin, mutta punktio ei ole itsessään sairaslomaan oikeuttava, alavatsakipu taas on..näin ollen pääsin turvonneen oloni kanssa...

Yhteistyössä