Hakutulokset

  1. I

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Lumina83, onnellista odotusaikaa! :heart: Hitto ku käy kateeks lukea näitä teidän raskausoirespekulointeja! :D Haluisin itekin jo arvailla ja kuulostella omaa kroppaa övereihin asti :D Tuntuu, että tää alkukierto on tällasta odottelua vaan. Täällä siis menossa vasta kp 7/29. Ite oon vähän...
  2. I

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Vaniljainen, toi on inhottavaa! Vaikkei ihmiset sitä pahalla tarkottaiskaan ja sanoo ehkä, mitä sattuu, niin just toi "siitä nyt vaan tekemään" :attn: Kaikilla se ei vaan heti ekasta tärppää. Mulla ei sitä yritystä oo tosiaan takana kuin tää edellinen kierto, mut kyllähän sitä silti käy...
  3. I

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Jessie 82 :hug: Lumina83, mahtavaa! isot onnittelut plussasta! :) Lellustiina, sama homma meikällä. Tuntuu, et täältä saa parhaan vertaistuen, kun ei näistä omista vauvahaaveista oikein kaikille uskalla puhua, eikä viittikään. Lily-Jane, hyvältä kuulostaa noi paneskelusuunnitelmat :D...
  4. I

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Jopa kesti hetken, et luin nää kaikki 21 sivua :o No mutta.. Haluaisin liittyä joukkoonne! Oon siis 24-vuotias ja esikoista kuumeilen. Yasminit jätin pois tossa huhtikuussa ja nyt olis menossa yk 2. Viime kierto oli 29 päivää, mutta en tiedä yhtään, mitä tältä kierrolta odottais. Kuitenkin...

Yhteistyössä