Hakutulokset

  1. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Ei sitten ollut meillä onni puolellamme tälläkään kertaa. Aamulla ultrassa vahvistui keskeytynyt keskenmeno. Odotusonnea kuitenkin kaikille teille, joilla on nyytti kovaa vauhtia kasvamassa!
  2. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Kiitos taas ihanat! Mun viimeisimmät menkat alkoivat siis 18.3. Kierto on ollut viime aikoina about 28 mutta joskus myös ihan hirmu paljon pidempi (35 tai jotain). 18.4 tein CB testin joka sanoi, että raskaana 3+. Gynellä kävin viime viikon ke 11.4 jolloin gyne puhui noin kuusiviikkoisesta...
  3. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Viena kiitokset! Mua mietityttää ainoastaan se, että entä jos jotain tapahtuu viikonlopun aikana, jos alkaa kova vuoto tai mitä tahansa muuta. Mies sanoi suoraan, että pelkää, että mulle tapahtuu jotain. Olen kyllä menossa ihan sivistyksen pariin mutta onhan tässä varmaan riskinsä. Ja taas...
  4. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Kiitos kaikille! Nyt sitten arvon uskallanko lähteä reissuun viikonlopuksi. Mulla on tosi hyvä olo, veristä vuotoa ei ollenkaan ja jotenkin nyt on kauhean vaikea uskoa, että jotain on pielessä ja syke kyllä varmasti vielä löytyy (viime viikolla uskoin vallan hyvin kaiken olevan huonosti kun...
  5. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Voi hyvä luoja mikä puhelu sairaalasta! Täysin leipääntyneen kuuloinen hoitaja soittaa ja aloittaa puhelun sanomalla, että sulla on siellä keskenmeno vai? Ihan oikeasti! En ole kaikkein heikkohermoisin mutta kyllä pisti vihaksi, ettei nyt yhtään enempää voi ottaa tilannetta huomioon.... Eivät...
  6. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Fantaihana kiitos, mä kun luulin että mä olen itse nyt vain jotenkin pihalla. Olisi hirmu selkeää, jos joku pystyisi sanomaan, että sykkeen pitää näkyä ja alkion liikkua eikä se ole yhtään kasvanut ja raskaus on nyt selvästi mennyt kesken. Mutta kun musta tuo gynen puhe on tosi ristiriitaista...
  7. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Heippa, lyhyesti tämän päivän ultrakuulumiset. Ei löytynyt sykettä vieläkään (kuten ei viikko sitten) eikä tyyppi liiku joten sain lähetteen sairaalaan uuteen ultraan. Gynen mukaan koko (12mm) vastaa viikkoja 7+1 ja lähetteessä lukee, että mitat samat kuin viikko sitten. Tämä nyt vähän hämää...
  8. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Hmm..sellainen huomio vielä (ei kyllä vaikuta mun tilanteeseen parantavasti) mutta tajusin tänään, että kuukautisten mukaan lasketut viikot ja cb:n testin näyttämät viikot ei ihan täsmää. 18.4 tuli se 3+ tulos ja edelliset menkat alkoivat 18.3. Cb:n mukaanhan tuossa vaiheessa olisi...
  9. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Heippanen, soitin just neuvolaan, meillähän olisi huomenna ollut sinne aika. Sitä nyt siirrettiin alkuun kahdella viikolla. Ultra-ajan sain ensi keskiviikkoiltaan, joten silloin sitten tulee lopullinen tieto jos sitä ennen ei ala tapahtua mitään. Täytyy sanoa, että oli kyllä aivan ihanaa...
  10. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Isot kiitokset kaikille tsempistä! Ei me ihan vielä olla kirvestä kaivoon heitetty, mutta kyllä tämä nyt aika epätoivoiselta yhtälöltä alkaa tuntua. Laskeskelin eilen, että periaatteessa voisi olla mahdollista, että kierto olisi ollut nyt niin pitkä, että masuasukki voisi olla vasta...
  11. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Huoh... käytiin juuri ultrassa.... Nyt pitäisi ainakin kuukautisista laskien olla menossa 8 viikko, gyne löysi kyllä kohdusta tyypin mutta koko vastasi kuutta viikkoa eikä sydänääniä kuulunut. Lisäksi kohdun suulla on verenpurkauma, joka ei myöskään kuulemma ole hyvän merkki. Opasti tilaamaan...
  12. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Sokrulin työpaikka kommenttiin liittyen tuli vielä mieleen, meillä on töissä ollut nyt useampi sellainen case, että äitiyslomalta palanneet ovat hyvinkin nopsaan edenneet uralla ihan uusiin sfääreihin kuin ennen. Enkä todellakaan ole töissä naisvaltaisella alalla. Omalla kohdalla siis ihan...
  13. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Hei taas pitkästä aikaa! Ihanaa kun niin monella on hyviä kuulumisia ultrasta tai neuvolasta! Meillä olisi huomenna yksityisellä ultra ja sitten perjantaina neuvola. Jännittää aika paljon, etenkin kun nyt on ollut tätä ruskeaa vuotoa... Viime viikon lopulla taas hellitti mutta eilen tuli...
  14. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Spider :'( Ei voisi ikävämpiä uutisia olla! Moksukka mulla on ainakin selvästi vatsa pyöristynyt, turvotustahan se taitaa nyt olla mutta muuttunut silti. Olen muuten aika hoikka ja käytän tiukkoja farkkuja yms niin kyllä nyt jo saa vähän katsoa, mitä päälleen laittaa. Soitin tänään...
  15. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Mima en nyt ole sen kokeneempi tieteenharjoittaja tässä, mutta mulle ainakin sanottiin kun varasin aikaa, että mies on kovasti tervetullut ja neuvolatäti tapaa molemmat oikein mielellään jo nyt. Mutta en kokenut, että olisi ollut mitään suurta pakkoa tai painetta jos ei pääse. Itse ajattelin...
  16. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Huomenia! Kiitos kaikille lämpimistä ajatuksista! Tästä keskustelupalstasta on sekin hyöty, että kun kirjoittaa asiansa ylös niin se ei ehkä tunnukaan enää niin kamalalta. Metsätähti ajattelin tänään varmuuden vuoksi soittaa sinne neuvolaan vaikka nyt ei tosiaan mitään akuuttia hätää tunnu...
  17. I

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Heippa, ajattelin, että tänään olisi kivasti aikaa kommentoida kun viime viikko on ollut ihan mahdoton. Nyt on kuitenkin kova huoli omasta masuasukista joten en ehkä pysty keskittymään kuin tähän. Pahoittelut. Viime yönä tuli pientä ruskeaa vuotoa ja se on jatkunut. Ei tosiaan paljoa mutta...
  18. I

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kahlan voimia! Mä niin tiedän, miltä tuntuu.... Meillä on myös yritetty jo melkein pari vuotta. Samalla sitä tietysti itsekin pelkää koko ajan ettei vaan mitään nyt kävisi ja ihmettelee, onko oikeasti tärpännyt kun aiemmin ei ole ollut merkkiäkään. Kauris mulla on kyllä ihan sama ongelma...
  19. I

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kauris yhtäläisyydet sun kuin jatkuu: meille taas tulevat appivanhemmat kylään pääsiäisenä ja mulla on sama viiniprobleema... Täytyy hakea oma pullo alkoholitonta ja täyttää lasia salaa jossain nurkan takana. Nyt illalla on ollut alaselkä aika kipeä ja vatsassakin vähän möyrii. Kylmä on...
  20. I

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Hei kaikki, ehkä uskallan minäkin ilmoittautua listalle, siis uusi täällä! Plussa tuli sunnuntai-iltana ja maanantaiaamun tarkistuksen jälkeen uskalsin uskoa. Menossa olisi vk4+5 enkä tiedä miten päin olisin. Olemme miehen kanssa toivoneet lasta jo melkein kaksi vuotta, välillä enemmän yrittäen...

Yhteistyössä