Hakutulokset

  1. Ä

    tosta ohjelmasta; vauvan tarina mikä tulee nyt neloselta..

    siis jäin tässä pohtimaan, kun tämä perhe on päättänyt ottaa lapset synnytykseen.. sanokaas äidit ottaisitteko te itse lapset mukaan synnytykseen?? siis itse kun asiaa pohdin, ni siis onhan synnytyskin luonnollinen tapahtuma; mutta itse en kyllä lapsia mukaan ottaisi.. siis aika traumaattista ja...
  2. Ä

    törmäsin tänään tälläseen, (koira-asiaa)

    siis tossa viime viikolla kun keskusteltiin irtonaisista koirista, ni tälläiseen pitäis suhtautua? kävelin tänään meidän pihalla (missä myös lastenleikkipiha) mulla oli kuopus 10 kk:tta vaunuissa, pihalla istui umpi kännissä mies,ja koira irti siinä.. tietenkin koira sitten minusta kiinnostui...
  3. Ä

    pientä galluppia?? (pesukone asiasta)

    siis tilanne on tämä; pesukone otti ittensä irti..:headwall: ja nyt mietinkin kumpi parempi; ostanko candyn koneen vai whirlpoolin koneen?? siis kyllähän toi whirpoolin on melkein kaks sataa kalliimpi, mut sanokaas käyttäjät kumpi on ollu parempi?? :confused:
  4. Ä

    neuvola tätien viisauksia??

    neuvola tätien viisauksia listataan mammat yhdessä??!! siis aloitan itse; kaikkihan tietää että imetys on suositeltavaa pitkälle, kun hyvältä tuntuu??!! niin mun vanha neuvolatäti joskus, kun sai tietää että imetän 8 kuista; puuskahti-herra isä, ihmekkään ettei paino kehity, kun et alottanut...
  5. Ä

    Unitietäjät !!!

    siis näin viime yönä unta että mulla putosi kaikki hampaat suusta, mutta en muista mikä siihen oli tulkinta??? en kaipaa vastausta; ööh, niin tulee käymään, tai vastaavaa.. vaan oikeasti asiaan perehtyneet, mikä on asian tulkinta?? :rolleyes: kiitoksia etukäteen.. :)
  6. Ä

    olin bussissa tänään, heräs kysymys; miksi on niin vaikeata SEISTÄ vaunujen vieressä pitämässä niistä kiinni??

    eli siis olin bussissa liikkeellä tänään, ja taas siinä viereisistä vaunuista nappasin tiukassa mutkassa kiinni; ettei kaatunut lapsi vaunuissa (on muuten sama toistunut muutamasti) :O ja loppu matkan seurasin mutkissa huojuvia vaunuja, kun äiti istui kauempana; eikä vieläkään tuntunut tajuavan...
  7. Ä

    keskustelua ADHD ja ADD- lasten vanhempien kanssa?

    elikkäs ois kiva keskustella AHHD;sta ja ADD:sta, äitien ja isien kanssa ja jakaa vertaistukea toisillemme.. aloitan uutta ketjua, koska edelliset olivat niin vanhoja että uudelle oisi tilaa.. :) keskusteluun tahtoisin etenkin oireiden listausta+ koska diagnoosi selvisi? meillä tilanne on...
  8. Ä

    on vähän ehkä kulunut aihe, mutta: edullisin varhaisultra paikka Helsingissä??

    en saa tolkkua tosta haku jutusta, joten; etsinnässä edullinen varhaisultra helsingissä + mahdollinen tutkimuksen tekijä, kun tuntuu että hinnat vaihtelee.. :rolleyes:
  9. Ä

    miltä sivulta/vastaavasta löytys kummiruno??

    siis siinä se melkein kysymys olikin, en muista miltä sivuilta löytäisin kauniin runon kummitytön vauvakuva kirjaan?? huomenna ristiäiset, ja en oikein oo saanu mitään kaunista aikaan.. :ashamed:
  10. Ä

    tuomio???

    ootan palsta tuomiota: mun vanhemmat siis molemmat (asuu erikseen) , mutta molemmilla sama tyyli: tullaan mun luokse kylään ihan millon vaan, ja yleensä ilmotetetaan tyyliin oven takaa; me ollaan tääl.. |O |O alkanu pikku hiljaa "hivenen" hatuttaa, ku pitää vaan silleen "ilmestyä paikalle"...

Yhteistyössä